Budowanie silnych więzi z klientem to długi proces, który warto solidnie zaplanować. Od pierwszej oferty, poprzez dokumenty związane z podpisaniem umowy, listy rocznicowe, informacje o zmianach, po propozycje dodatkowych produktów – w proces ten zaangażowanych jest wiele osób z różnych działów.

W relacjach z klientami ujednolicenie przekazu i dbałość o stronę językową ma ogromne znaczenie. Szczególnie w czasach, gdy kontakt z klientem odbywa się głównie poprzez maile i listy. 

Cel szkolenia

Praktyczna nauka komunikacji pisemnej z klientami

Szkolenie polecamy dla:

Pracowników działu obsługi klienta.


Czas trwania szkolenia:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejętności w życie
  10. Na Państwa życzenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkoleń w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

Blok 1. Pisanie jako narzędzie wywierania wpływu.

  • Wprowadzenie: proces – bariery – narzędzia.
  • Trzy najważniejsze zasady: czas, brzmienie, sens.
  • Jak uprościć: strukturę, zdania, słowa.
  • Myślenie czytelnikiem.

Blok 2. Poprawność językowa.

  • Gramatyka i interpunkcja biurowa – najczęstsze problemy.

Blok 3. Komunikacja z klientem.

  • Budowanie długotrwałej strategii komunikacji. 
  • Przyjazne i proste struktury tekstów, jasne wskazówki dla klienta.
  • Komunikacja w sytuacjach trudnych: odmowa, nieprzychylne wiadomości.
  • Jednolita komunikacja, a możliwość sprzedaży nowych produktów.
  • Twórcze szablony: struktury, które można łatwo indywidualizować. 

Warsztat - 70 proc. to ćwiczenia.