Jakie macie pomys┼éy? Wymy┼Ťlcie co┼Ť szybko! – chyba ka┼╝dy spotka┼é si─Ö z takim poleceniem szefa nie raz. Siadamy przy komputerze albo spotykamy si─Ö w pokoju z kolegami i….zapada kr─Öpuj─ůca cisza. Dlaczego? Deadliny, ASAPy, spotkania, maile, codzienna praca operacyjna mog─ů by─ç cichym zabójc─ů kreatywno┼Ťci. 


To szkolenie ma na celu pokaza─ç metody, w jaki sposób mo┼╝na odblokowa─ç kreatywno┼Ť─ç i zrealizowa─ç konkretny cel biznesowy.

 







Korzy┼Ťci dla uczestników szkolenia:

  1. Podczas szkolenia dowiesz si─Ö:
  2. Jakie s─ů blokady kreatywno┼Ťci?
  3. Co konkretnie Ciebie blokuje i jak sobie z tym poradzi─ç stosuj─ůc dekalog osoby twórczej.
  4. Co należy zrobić przed każdym spotkaniem kreatywnym, aby spotkanie było efektywne
  5. Poznasz metody twórczej rozgrzewki, które b─Ödziesz móg┼é zastosowa─ç w ró┼╝nych sytuacjach biznesowych
  6. Poznasz metody pomagaj─ůce rozwi─ůza─ç konkretne cele biznesowe:
  • Generowanie nowych pomys┼éów
  • Rozwi─ůzywanie problemów
  • Ulepszanie pomys┼éu
  • Planowanie i realizacja celów

 

Szkolenie polecamy dla

  • Marketingowców
  • Project Managerów
  • Wszystkich osób, które potrzebuj─ů w pracy nowych rozwi─ůza┼ä

Czas trwania szkolenia:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkni─Ötych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwi─ůzania
  3. Wspólnie z Pa┼ästwem opracowujemy najlepsz─ů taktyk─Ö przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spo┼Ťród oko┼éo 80 ┼Ťwietnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ─çwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy ┼Ťwietne materia┼éy szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. S┼éu┼╝ymy pomoc─ů we wdra┼╝aniu poznanej wiedzy i umiej─Ötno┼Ťci w ┼╝ycie
  10. Na Pa┼ästwa ┼╝yczenie przeprowadzamy badania efektywno┼Ťci szkolenia i opracowujemy system dalszych szkole┼ä w celu osi─ůgni─Öcia maksymalizacji efektów
  11. Jeste┼Ťmy do Pa┼ästwa dyspozycji

Newsletter

Je┼╝eli zainteresowa┼éo Ci─Ö to szkolenie i chcia┼éby┼Ť otrzymywa─ç powiadomienia o zbli┼╝aj─ůcych si─Ö terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz si─Ö do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegó┼éowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

 


Szkolenia on-line

Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.

Zobacz nasz─ů ofert─Ö szkole┼ä on-line, które s─ů alternatyw─ů dla tradycyjnych szkole┼ä stacjonarnych Ôľ║

MODUŁ I. I KROK DO KREATYWNOŚCI: BĄDŹ ŚWIADOM BLOKAD

  1. Jakie codzienne problemy w pracy zabieraj─ů nam energi─Ö
  2. Blokady kreatywno┼Ťci
  3. Co Ciebie osobi┼Ťcie hamuje przed byciem twórczym

MODU┼ü II. II KROK DO KREATYWNO┼ÜCI: ODBLOKUJ SI─ś!

  1. Dekalog osoby twórczej
  2. Praca ze swoimi blokadami
  3. Zasady spotkań kreatywnych

MODUŁ III. ROZGRZEWKI KREATYWNE

  1. W jakich sytuacjach biznesowych mo┼╝na stosowa─ç rozgrzewki i po co?
  2. ─ćwiczymy! Poznanie konkretnych metod za pomoc─ů praktyki.

MODU┼ü IV. CEL BIZNESOWY #1 GENEROWANIE NOWYCH POMYS┼üÓW

  1. ─ćwiczymy! Poznanie konkretnych metod za pomoc─ů praktyki.

MODU┼ü V. CEL BIZNESOWY #2 ROZWI─äZYWANIE PROBLEMÓW

  1. ─ćwiczymy! Poznanie konkretnych metod za pomoc─ů praktyki.

MODU┼ü VI. CEL BIZNESOWY #3 ULEPSZANIE POMYS┼üÓW

  1. ─ćwiczymy! Poznanie konkretnych metod za pomoc─ů praktyki.

MODU┼ü VII. CEL BIZNESOWY #4 PLANOWANIE I REALIZACJA CELÓW

  1. ─ćwiczymy! Poznanie konkretnych metod za pomoc─ů praktyki.

MODU┼ü VIII. TEST NA KREATYWNO┼Ü─ć – SPRAWD┼╣ SI─ś!

Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia

Szkolenie opiera si─Ö w g┼éównej mierze na ─çwiczeniach. Ich ilo┼Ť─ç dostosowana jest do dynamiki grupy. Rodzaj ─çwicze┼ä dobrany jest do rodzaju szkolenia: stacjonarne czy online (mo┼╝na uczy─ç si─Ö by─ç kreatywnym równie┼╝ zdalnie!)
Po szkoleniu ka┼╝dy uczestnik otrzyma materia┼éy, które zawiera─ç b─Öd─ů opisy wszystkich metod (równie┼╝ tych, które nie by┼éy praktykowane na szkoleniu).