Zapraszamy do udziału w wyjątkowym szkoleniu on-line prowadzonym przez Michała Dziekońskiego, praktyka z 20-letnim doświadczeniem w zarządzaniu projektami, który jest ekspertem tworzącym od kilkunastu lat intuicyjne i wartościowe szablony (przede wszystkim w Excelu, ale także w Wordzie i Power Poincie) do wykorzystania w codziennej pracy.

KORZYŚĆ Z UDZIAŁU W TYM SZKOLENIU JEST POTRÓJNA:

  1. Po pierwsze - zdobędziemy na własność do wykorzystania w codziennej pracy kilkanaście szablonów z narzędziami do planowania działań sprzedażowych i marketingowych, wiele z nich omówimy „na żywo” na przykładach swojej firmy dzięki e-konsultacjom z ekspertem,
  2. Po drugie - pozyskane narzędzia będziemy mogli wykorzystać od razu w naszych zespołach (pracujących obecnie w dużym stopniu zdalnie), tak by przygotować strategię działań, gdy już życie społeczne i gospodarcze wróci na dawne tory,
  3. Po trzecie - będziemy uczestniczyć w prawdziwie aktywnym i „żywym” szkoleniu - tylko
    30% jego czasu zajmie prezentacja narzędzi przez eksperta, wiele czasu będziemy mieli na pracę własną oraz na e-mailowe i telefoniczne konsultacje z trenerem na konkretnych sytuacjach rynkowych z naszej firmy.

 

Szkolenie w tej formie jest niezwykle efektywne, po spotkaniu wychodzimy z konkretnymi narzędziami oraz analizami wykonanymi dla naszej firmy lub instytucji.


Z tego szkolenia dowiesz się:

  1. Jak analizować swoją pozycję na tle konkurencji z wykorzystaniem świetnego narzędzia w Excelu?
  2. Jak scenariuszowo analizować plan sprzedaży i analizy rynku przy epidemii koronawirusa?
  3. Jak oceniać, która grupa produktów jest dla nas najbardziej wartościowa?
  4. Jak planować w Excelu działania w perspektywie produkt-rynek?
  5. Jak ocenić potencjał konkurencyjny danego produktu lub usługi?
  6. Jak przeprowadzić twórczą analizę strategiczną (nowatorski cross-SWOT) w Excelu?
  7. Jak wypełniać narzędzia w Excelu w zespole i zarządzać przepływem danych (workflow)?
  8. Jak w bardzo prosty sposób (nie przez zaciemnianie pól!) tworzyć harmonogramy wdrożenia planów w Excelu?
  9. Jak współpracować zdalnie w zespołach marketingu i sprzedaży?
     

PROPOZYCJA HARMONOGRAMU SZKOLENIA: 

08:45 - 09:00 - próba logowania 
09:00 - 10:15 - część I szkolenia (z sesją pytań)
10:15 - 1:.00 - praca własna uczestników - z przesłaniem arkuszy do trenera i e-konsultacjami
12:00 - 13:15 - część II szkolenia (z sesją pytań) 
13:15 - 15:00 - praca własna uczestników - z przesłaniem arkuszy do trenera i e-konsultacjami
15:00 - 16:00 - cześć III szkolenia (z sesją pytań)

Czas trwania szkolenia zamkniętego on-line:

Sugerowany minimalny czas szkolenia zamkniętego grupowego to łacznie 5-6 godzin w zależności od tematu szkolenia (z możliwością podziału na sesje). Finalna długość, ilość i częstotliwość sesji zostaną dopasowane do Państwa oczekiwań i możliwości.

Terminy sesji uzgadniane są indywidualnie i dopasowane do Państwa potrzeb, możliwości i oczekiwań.


Przykładowy harmonogram: 7 sesji trwających od 1 do 3 godzin, dających łącznie 14 godzin szkolenia.

 

Szkolenie to może być również realizowane w formie indywidualnej - konsultacje 1 na 1, w formie np. 3-godzinnej sesji.
Zapytaj o szczegóły opiekuna szkolenia.


Cena szkolenia zamkniętego on-line:

Średnio cena 1 godziny szkolenia grupowego on-line wynosi 290 PLN netto + 23% VAT

Finalna cena szkolenia uzależniona jest od łącznej liczby uzgodnionych godzin.

 


Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

 


Szkolenia on-line

Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.

Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►

Część 1

 

MODUŁ I. ANALIZA SPRZEDAŻY NA RYNKU W FAZIE WYHAMOWANIA
Przywitanie Uczestników i wzajemna wymiana doświadczeń

  1. Branże zyskujące, stabilne oraz tracące w sytuacji epidemii
  2. Analogia do doświadczeń z kryzysów lat 2000-2001 oraz 2008-2009
  3. Prognozy i przewidywania ekspertów
  4. Check-lista: co warto przygotować ze strony działań marketingowych i sprzedażowych, by wykorzystać maksymalnie potencjał w warunkach odblokowania rynków

MODUŁ II. OCENA KONKURENCYJNOŚCI PRODUKTU I FIRMY

  1. Jak przeanalizować historycznie portfel naszych produktów - w sytuacji większej ilości czasu na pracę koncepcyjną (narzędzie w Excelu - na własność)
  2. Jak ocenić potencjał konkurencyjny konkretnego produktu (narzędzie w Excelu - na własność)
  3. Jak porównać naszą pozycję na tle 3-4 kluczowych konkurentów (narzędzie w Excelu - na własność)

MODUŁ III. PRACA MIĘDZYSESYJNA

  1. Uzupełnianie własne przez uczestników 1-2 arkuszy planów i ich konsultowanie e-mailowe lub telefoniczne z trenerem, możliwość ewentualnego przedstawienia wypracowanych analiz na forum (uzyskanie feedbacku od innych osób)

 

Część 2

 

MODUŁ I. PRZEGLĄD OPRACOWANYCH ANALIZ

  1. Informacja zwrotna od trenera-eksperta w zakresie opracowanych przez Uczestników analiz

MODUŁ II. OD ANALIZ DO CELÓW - CROSS-SWOT

  1. Prezentacja narzędzia cross-SWOT w Excelu, pozwalającego na weryfikację celów i strategii oraz aktualizację ryzyk w sytuacji epidemii koronawirusa
  2. Przykład cross-SWOT - studium przypadku konkretnej firmy
  3. Wyznaczanie celów rynkowych i rekomendowane strategie

MODUŁ III. PRZEŁOŻENIE CELÓW NA STRATEGIE SPRZEDAŻOWE I MARKETINGOWE

  1. Określanie działań rynkowych w macierzy produkt-rynek
  2. Przykład wykorzystania macierzy produkt-rynek z wykorzystaniem narzędzi w Excelu, Power Point oraz narzędzi do pracy zdalnej
  3. Opracowanie działań wdrożeniowych, transfer strategii na projekty i budżety (macierz POE off/on)

MODUŁ IV. PRACA MIĘDZYSESYJNA

  1. Uzupełnianie własne przez uczestników 1-2 arkuszy planów i ich konsultowanie e-mailowe lub telefoniczne z trenerem, możliwość ewentualnego przedstawienia wypracowanych analiz na forum (uzyskanie feedbacku od innych osób)

 

Część 3

 

MODUŁ I. PRZEGLĄD OPRACOWANYCH ANALIZ

  1. Informacja zwrotna od trenera-eksperta w zakresie opracowanych przez Uczestników analiz

MODUŁ II. ŁĄCZENIE ANALIZ W SPÓJNY PLAN

  1. Szacowanie prognoz sprzedaży w zależności od scenariuszy
  2. Plan implementacji i oceny KPI w praktyce (w Excelu)
  3. Tablice do pracy zdalnej - przydzielanie zadań strategicznych i wdrożeniowych
  4. Check-lista i wąskie gardła w tworzeniu planów z wykorzystaniem Excela
  5. Jak wcielać plany w życie w sytuacji wyhamowania rynków?

MODUŁ IV. SESJA PYTAŃ I ODPOWIEDZI ORAZ WSKAZÓWEK WDROŻENIOWYCH


 

 

 

 

 

Metody szkoleniowe:

Szkolenie on-line w pełni interaktywne i aktywizujące Uczestnika:

  • Szablony arkuszy w Excelu - puste i wypełnione przykładami - do wykorzystania w codziennej pracy
  • Obszerny autorski e-book (manual) - przypominający po szkoleniu jak wykorzystywać konkretne szablony w Excelu
  • Animowana prezentacja, przedstawiająca krok po kroku poszczególne narzędzia
  • Krótkie filmy prezentujące kreatywne strategie sprzedażowe i marketingowe
  • Dyskusje, pytania na czacie i inspirujące ożywiające quizy
  • Ćwiczenia międzysesyjne konsultowane indywidualnie z trenerem
  • Case studies wykorzystania narzędzi na konkretnych przykładach
  • Indywidualne konsultacje e-mailowe i telefoniczne tworzonych planów