Zapraszamy do udziału w wyjątkowym szkoleniu on-line z pracy w zespole zdalnym - narzędzia strategii marketingu i sprzedaży prowadzonym przez Michała Dziekońskiego, praktyka z 20-letnim doświadczeniem w zarządzaniu projektami, który jest ekspertem tworzącym od kilkunastu lat intuicyjne i wartościowe szablony (przede wszystkim w Excelu, ale także w Wordzie i Power Poincie) do wykorzystania w codziennej pracy.
KORZYŚĆ Z UDZIAŁU W SZKOLENIU Z NARZĘDZI STRATEGII MARKETINGU I SPRZEDAŻY WSPIERAJĄCYCH PRACĘ ZDALNĄ
- Po pierwsze - zdobędziemy na własność do wykorzystania w codziennej pracy kilkanaście szablonów z narzędziami do planowania działań sprzedażowych i marketingowych, wiele z nich omówimy „na żywo” na przykładach swojej firmy dzięki e-konsultacjom z ekspertem,
- Po drugie - pozyskane narzędzia będziemy mogli wykorzystać od razu w naszych zespołach (pracujących obecnie w dużym stopniu zdalnie), tak by przygotować strategię działań, gdy już życie społeczne i gospodarcze wróci na dawne tory,
- Po trzecie - będziemy uczestniczyć w prawdziwie aktywnym i „żywym” szkoleniu - tylko
30% jego czasu zajmie prezentacja narzędzi przez eksperta, wiele czasu będziemy mieli na pracę własną oraz na e-mailowe i telefoniczne konsultacje z trenerem na konkretnych sytuacjach rynkowych z naszej firmy.
Szkolenie online w tej formie jest niezwykle efektywne, po spotkaniu wychodzimy z konkretnymi narzędziami oraz analizami wykonanymi dla naszej firmy lub instytucji.
Szkolenie online z pracy w zespole zdalnym: narzędzia strategii marketingu i sprzedaży - czego się dowiesz?
- Jak analizować swoją pozycję na tle konkurencji z wykorzystaniem świetnego narzędzia w Excelu?
- Jak scenariuszowo analizować plan sprzedaży i analizy rynku przy epidemii koronawirusa?
- Jak oceniać, która grupa produktów jest dla nas najbardziej wartościowa?
- Jak planować w Excelu działania w perspektywie produkt-rynek?
- Jak ocenić potencjał konkurencyjny danego produktu lub usługi?
- Jak przeprowadzić twórczą analizę strategiczną (nowatorski cross-SWOT) w Excelu?
- Jak wypełniać narzędzia w Excelu w zespole zdalnym i zarządzać przepływem danych (workflow)?
- Jak w bardzo prosty sposób (nie przez zaciemnianie pól!) tworzyć harmonogramy wdrożenia planów w Excelu?
- Jak współpracować zdalnie w zespołach marketingu i sprzedaży?
PRACA W ZESPOLE ZDALNYM. NARZĘDZIA STRATEGII MARKETINGU I SPRZEDAŻY - PROPOZYCJA HARMONOGRAMU SZKOLENIA
08:45 - 09:00 - próba logowania
09:00 - 10:15 - część I szkolenia (z sesją pytań)
10:15 - 1:.00 - praca własna uczestników - z przesłaniem arkuszy do trenera i e-konsultacjami
12:00 - 13:15 - część II szkolenia (z sesją pytań)
13:15 - 15:00 - praca własna uczestników - z przesłaniem arkuszy do trenera i e-konsultacjami
15:00 - 16:00 - cześć III szkolenia (z sesją pytań)