• Zdobycie umiejętności mówienia w sposób przyciągający uwagę i robienie dobrego wrażenia na odbiorcach.

• Poznanie zasad decydujących o tym, że przekaz zostaje zapamiętany.

• Dopasowanie przebiegu swojego wystąpienia do potrzeb słuchaczy.

• Zdobycie wiedzy na temat postępowania w sytuacjach trudnych i radzenie sobie z nimi.


Czas trwania szkolenia:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dzieidzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowawdzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajeciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejetności w życie
  10. Na Państwa zyczenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkolen w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnych szkoleniach, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

1. Skuteczne prezentacje

  • Podstawy autoprezentacji - co to jest?
  • Pierwsze wrażenie - co ma wpływ na pierwszą ocenę mojej osoby
  • Nawiązanie i budowa relacji z grupą

2. Podstawowe zasady przekazywania informacji

  • Najważniejsze elementy decydujące o zrozumieniu przekazywanego komunikatu
  • Ton głosu - jeden z kluczowych czynników wywierania wpływu
  • Od tego, co mówimy, do tego, co odbiorca rozumie i zapamiętuje

3. Komunikacja werbalna i niewerbalna

Mowa ciała - niewerbalny przekaz informacji

  • wygląd zewnętrzny
  • język ciała

Parafraza - sztuka powtórzeń i hamowanie emocji

4. Przygotowanie prezentacji

Tytuły, hasła, diagramy, schematy, rysunki

Dobre operowanie

  • kolorem
  • wielkością i rodzajem czcionki
  • elementami graficznymi
  • - Zasady kompozycji

Dobór treści

Korzystanie z różnych technik i mediów prezentacyjnych

5. Kontakt z odbiorcami

  • jak przygotować się do pytań
  • kontakt z odbiorcami

6. Radzenie sobie z tremą podczas wystąpienia

7. Podsumowanie