Celem szkolenia jest przedstawienie uczestnikom skutecznych zasad motywowania pracowników, a także praktyczne przećwiczenie konkretnych elementów, związanych z motywowaniem. Podczas szkolenia będą poruszane zagadnienia związane z teoriami motywacyjnymi, praktycznym motywowaniem pracowników, prowadzeniem rozmów oceniająco-motywujących, a także systemami motywacyjnymi i praktycznymi rozwiązaniami stosowanymi w firmach.

Korzyści dla uczestników:

Po szkoleniu uczestnicy będą w stanie:

  • Przedstawić teorie motywacyjne, na których opierają się praktycznie wdrażane modele
  • Zastosować zasady motywowania pracowników
  • Przedstawić podstawy psychologiczne, na których budowane są systemy motywacyjne
  • Skutecznie komunikować się z pracownikiem i prowadzić efektywne rozmowy oceniająco-motywujące
  • Dopasować system motywacyjny do kultury organizacyjnej obowiązującej w firmie
  • Ominąć przeszkody, które pojawiają sie podczas motywowania
  • Dopasować system oceniania pracowników do poziomu motywacyjnego

Szkolenia polecamy dla:

Szkolenie skierowane jest do kadry zarządzającej, przede wszystkim do kierowników i menedżerów, a także do wszystkich tych, którzy pragną poznać zasady i teorie motywacyjne.


Czas trwania szkolenia:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dzieidzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowawdzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajeciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejetności w życie
  10. Na Państwa zyczenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkolen w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnych szkoleniach, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

1. Podstawowe teorie motywacyjne i ich p0raktyczne znaczenie

  • Teoria Maslowa
  • Teoria Herzberga
  • Teoria Mc Gregora

2. Zasady motywowania pracowników

  • Motywowanie przez nagradzanie i karanie
  • Pomysły na działania motywujące
  • Finansowe i pozafinansowe motywatory

3. Rola i zadania menedżera w procesie motywacyjnym

  • Komunikacja z pracownikiem
  • Motywowanie przez delegowanie uprawnień
  • Czego potrzebują ludzie by być zmotywowanym?
  • Postawa menedżera a motywacja pracownika
  • Pochwała i krytyka – jak je stosować by były skuteczne

4. Motywowanie pracownika w oparciu o model kierowanie Blancharda
5. Kultura organizacyjna w motywowaniu pracowników (wartości, normy, wytwory)
6. Dostosowanie działań zarządczych do indywidualnych zachowań pracowników
7. Systemy motywacyjne

  • Motywacyjny system wynagradzania za pracę
  • Planowanie ścieżek rozwoju i kariery
  • Zaangażowanie stopniowane

8. Błędy w motywowaniu pracowników i sposoby ich przezwyciężania
9. Reguły skutecznego motywowania – o czym trzeba pamiętać
10. System oceny pracowników, jako element motywowania

 

 

Wśród technik aktywizujących uczestników pojawią się m.in.:

  • dyskusje
  • studium przypadku
  • ćwiczenia indywidualne i grupowe
  • kwestionariusze i testy zachowań
  • odgrywanie scenek/ról
  • praca z kamerą video
  • gry symulacyjne
  • burze mózgów