Celem szkolenia jest przedstawienie uczestnikom skutecznych zasad motywowania pracowników, a także praktyczne przećwiczenie konkretnych elementów, związanych z motywowaniem. Podczas szkolenia będą poruszane zagadnienia związane z teoriami motywacyjnymi, praktycznym motywowaniem pracowników, prowadzeniem rozmów oceniająco-motywujących, a także systemami motywacyjnymi i praktycznymi rozwiązaniami stosowanymi w firmach.

Korzyści dla uczestników szkolenia:

Po szkoleniu uczestnicy będą w stanie:

  • Przedstawić teorie motywacyjne, na których opierają się praktycznie wdrażane modele.
  • Zastosować zasady motywowania pracowników.
  • Przedstawić podstawy psychologiczne, na których budowane są systemy motywacyjne.
  • Skutecznie komunikować się z pracownikiem i prowadzić efektywne rozmowy oceniająco-motywujące.
  • Dopasować system motywacyjny do kultury organizacyjnej obowiązującej w firmie.
  • Ominąć przeszkody, które pojawiają sie podczas motywowania.
  • Dopasować system oceniania pracowników do poziomu motywacyjnego.

Szkolenia polecamy dla:

Szkolenie skierowane jest do kadry zarządzającej, przede wszystkim do kierowników i menedżerów, a także do wszystkich tych, którzy pragną poznać zasady i teorie motywacyjne.


Czas trwania szkolenia:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dzieidzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowawdzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajeciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejetności w życie
  10. Na Państwa zyczenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkolen w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnych szkoleniach, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

Moduł I
Podstawowe teorie motywacyjne i ich praktyczne znaczenie.

  • Teoria Maslowa.
  • Teoria Herzberga.
  • Teoria McGregora.


Moduł II
Zasady motywowania pracowników.

  • Motywowanie przez nagradzanie i karanie.
  • Pomysły na działania motywujące.
  • Finansowe i pozafinansowe motywatory.


Moduł III
Rola i zadania menedżera w procesie motywacyjnym.

  • Komunikacja z pracownikiem.
  • Motywowanie przez delegowanie uprawnień.
  • Czego potrzebują ludzie by być zmotywowanym?
  • Postawa menedżera a motywacja pracownika.
  • Pochwała i krytyka – jak je stosować by były skuteczne?


Moduł IV
Motywowanie pracownika w oparciu o model kierowanie Blancharda.


Moduł V
Kultura organizacyjna w motywowaniu pracowników (wartości, normy, wytwory).


Moduł VI
Dostosowanie działań zarządczych do indywidualnych zachowań pracowników.


Moduł VII
Systemy motywacyjne.

  • Motywacyjny system wynagradzania za pracę.
  • Planowanie ścieżek rozwoju i kariery.
  • Zaangażowanie stopniowane.


Moduł VIII
Błędy w motywowaniu pracowników i sposoby ich przezwyciężania.


Moduł IX
Reguły skutecznego motywowania – o czym trzeba pamiętać?


Moduł X
System oceny pracowników, jako element motywowania.

 

 

Wśród technik aktywizujących uczestników pojawią się m.in.:

  • dyskusje,
  • studium przypadku,
  • ćwiczenia indywidualne i grupowe,
  • kwestionariusze i testy zachowań,
  • odgrywanie scenek/ról,
  • praca z kamerą video,
  • gry symulacyjne,
  • burze mózgów.