Celem szkolenia jest przedstawienie uczestnikom skutecznych zasad motywowania pracowników, a także praktyczne przećwiczenie konkretnych elementów, związanych z motywowaniem. Podczas szkolenia będą poruszane zagadnienia związane z teoriami motywacyjnymi, praktycznym motywowaniem pracowników, prowadzeniem rozmów oceniająco-motywujących, a także systemami motywacyjnymi i praktycznymi rozwiązaniami stosowanymi w firmach.


Korzyści dla uczestników szkolenia:

Po szkoleniu uczestnicy będą w stanie:

  • Przedstawić teorie motywacyjne, na których opierają się praktycznie wdrażane modele.
  • Zastosować zasady motywowania pracowników.
  • Przedstawić podstawy psychologiczne, na których budowane są systemy motywacyjne.
  • Skutecznie komunikować się z pracownikiem i prowadzić efektywne rozmowy oceniająco-motywujące.

 

  • Dopasować system motywacyjny do kultury organizacyjnej obowiązującej w firmie.
  • Ominąć przeszkody, które pojawiają sie podczas motywowania.
  • Dopasować system oceniania pracowników do poziomu motywacyjnego.


Szkolenia polecamy dla:

Szkolenie skierowane jest do kadry zarządzającej, przede wszystkim do kierowników i menedżerów, a także do wszystkich tych, którzy pragną poznać zasady i teorie motywacyjne.


Szkolenie w trybie online?

Tak, istnieje możliwość organizacji szkolenia z motywowania pracowników poprzez ocenianie i zarządzanie sytuacyjne w systemie nauki zdalnej. 

► Szkolenie internetowe jest przeprowadzane na żywo.
► Zakres merytoryczny dostosowujemy indywidualnie do Państwa potrzeb.
► Dopytaj opiekuna szkolenia o możliwe rozwiązania.


Czas trwania szkolenia stacjonarnego:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 

Czas trwania szkolenia on-line:

Sugerowany minimalny czas szkolenia zamkniętego grupowego to łącznie 5-6 godzin w zależności od tematu szkolenia (z możliwością podziału na sesje). Finalna długość, ilość i częstotliwość sesji zostaną dopasowane do Państwa oczekiwań i możliwości.

Terminy sesji uzgadniane są indywidualnie i dopasowane do Państwa potrzeb, możliwości i oczekiwań.


Przykładowy harmonogram: 7 sesji trwających od 1 do 3 godzin, dających łącznie 14 godzin szkolenia.

Szkolenie to może być również realizowane w formie indywidualnej - konsultacje 1 na 1, w formie np. 3-godzinnej sesji.
Zapytaj o szczegóły opiekuna szkolenia.


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejętności w życie
  10. Na Państwa życzenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkoleń w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Dołącz do nas! Bądź na bieżąco! Znajdź promocje! Odbieraj bezpłatne materiały! ►

Zapisz się! ►

 


Szkolenia on-line

Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.

Zapytaj opiekuna szkolenia o możliwości realizacji szkolenia w trybie on-line.

W zależności od specyfiki szkolenia oraz zakresu merytorycznego, w niektórych obszarach rekomendujemy realizację szkolenia wyłącznie w formie stacjonarnej.

Przy realizacji każdego projektu mamy na uwadze efektywność prowadzonych przez nas warsztatów oraz Państwa satysfakcję.

Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►

MODUŁ I. PODSTAWOWE TEORIE MOTYWACYJNE I ICH PRAKTYCZNE ZNACZENIE

  • Teoria Maslowa.
  • Teoria Herzberga.
  • Teoria McGregora.

MODUŁ II. ZASADY MOTYWOWANIA PRACOWNIKÓW

  • Motywowanie przez nagradzanie i karanie.
  • Pomysły na działania motywujące.
  • Finansowe i pozafinansowe motywatory.

MODUŁ III. ROLA I ZADANIA MENEDŻERA W PROCESIE MOTYWACYJNYM

  • Komunikacja z pracownikiem.
  • Motywowanie przez delegowanie uprawnień.
  • Czego potrzebują ludzie by być zmotywowanym?
  • Postawa menedżera a motywacja pracownika.
  • Pochwała i krytyka – jak je stosować by były skuteczne?

MODUŁ IV. MOTYWOWANIE PRACOWNIKA W OPARCIU O MODEL KIEROWANIE BLANCHARDA
MODUŁ V. KULTURA ORGANIZACYJNA W MOTYWOWANIU PRACOWNIKÓW (WARTOŚCI, NORMY, WYTWORY)
MODUŁ VI. DOSTOSOWANIE DZIAŁAŃ ZARZĄDCZYCH DO INDYWIDUALNYCH ZACHOWAŃ PRACOWNIKÓW
MODUŁ VII. SYSTEMY MOTYWACYJNE

  • Motywacyjny system wynagradzania za pracę.
  • Planowanie ścieżek rozwoju i kariery.
  • Zaangażowanie stopniowane.

MODUŁ VIII. BŁĘDY W MOTYWOWANIU PRACOWNIKÓW I SPOSOBY ICH PRZEZWYCIĘŻANIA
MODUŁ IX. REGUŁY SKUTECZNEGO MOTYWOWANIA – O CZYM TRZEBA PAMIĘTAĆ?
MODUŁ X. SYSTEM OCENY PRACOWNIKÓW, JAKO ELEMENT MOTYWOWANIA

 

 

Wśród technik aktywizujących uczestników pojawią się m.in.:

  • dyskusje,
  • studium przypadku,
  • ćwiczenia indywidualne i grupowe,
  • kwestionariusze i testy zachowań,
  • odgrywanie scenek/ról,
  • praca z kamerą video,
  • gry symulacyjne,
  • burze mózgów.