Cele szkolenia:

  • Dostarczenie wiedzy na temat możliwych strategii prowadzenia rozmów z pracownikami, rozwiązywania trudnych sytuacji w zespole.
  • Rozpoznanie własnych nawyków komunikacyjnych.
  • Doświadczenie efektywności rozmowy rozwojowej.
  • Podniesienie umiejętności prowadzenia rozmów w oparciu o postawiony cel oraz szybkich rozmów „korytarzowych”.
  • Rozwój kompetencji komunikacyjnych, wzmocnienie postawy odwagi i umiejętności zarządzania sobą, potrzebnych współczesnym liderom.  
  • Rozwój umiejętności analizowania sytuacji kryzysowych, z uwzględnieniem mechanizmów psychologicznych i czynników sytuacyjnych.


Idea treningu:
Trening jest adresowany do liderów gotowych na refleksję na temat własnej postawy, własnych kompetencji liderskich, w sytuacji wymagających rozmów, np. brak realizacji założonych wyników, żądanie podwyżki, konflikt w zespole, przekazanie niepopularnej decyzji, demotywacja wynikająca z awansu kolegi, problemy z jakością, terminowością, postawą, itp.



Dla kogo:
Dla menedżerów, team leaderów, kierowników, właścicieli, liderów w organizacjach zwinnych.


To szkolenie jest dla liderów, jeśli oni sami oraz ich organizacja chce: 

  • Efektywniej zarządzać oczekiwaniami pracowników/współpracowników
  • Zredukować zagrożenie braku rentowności projektów
  • Oddziaływać na zaangażowanie pracowników/współpracowników
  • Wyeliminować straty związane z czasem przeznaczonym na nieefektywne, szkodliwe rozmowy lidera z pracownikami

Czas trwania szkolenia:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejętności w życie
  10. Na Państwa życzenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkoleń w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Dołącz do nas! Bądź na bieżąco! Znajdź promocje! Odbieraj bezpłatne materiały! ►

Zapisz się! ►

 


Szkolenia on-line

Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.

Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►

MODUŁ I. ODWAGA MENEDŻERSKA

  1. Współczucie lidera zamiast empatii – konsekwencje i sposoby wyjścia
  2. Relacja Rodzic -Dziecko
  3. Brudna komunikacja


MODUŁ II. EMPATYCZNE SŁUCHANIE 

  1. Empatyczne słuchanie w rozmowie i generowaniu rozwiązań. Poziomy słuchania i ich efekty
  2. Narzędzia słuchania
  3. Schemat dobrej rozmowy


MODUŁ III. POSTAWY PRACOWNIKA BLOKUJĄCE DIALOG I METODY RADZENIA SOBIE

  1. Pracownik rywalizujący
  2. Pracownik z niskim zaangażowaniem
  3. Pracownik oczekujący awansu
  4. Pracownik niesłuchający
  5. Pracownik demotywujący zespół
  6. Pracownik z percepcją wysokich kwalifikacji
  7. I inne


MODUŁ IV. NARZĘDZIA MENEDŻERA

  1. Negocjacje oparte o współpracę. Zarządzanie oczekiwaniami pracowników
  2. Praca pytaniami
  3. Reakcje na gry podczas rozmów
  4. Wyciąganie wniosków z doświadczeń – Model GOLD
  5. Rozwiązywanie problemów – Model DROPS
  6. Generator spójności
  7. Narzędzia rozumienia pracownika
  8. Technika Aikido


MODUŁ V. INFORMACJA ZWROTNA

  1. Na czym polega feedback oparty na współpracy, wykorzystujący pytania
  2. 4 funkcje feedbacku i jak realizować je pracując pytaniami
  • Doceniająca, Usamodzielniająca, Angażująca, Motywująca
  1. Rodzaje feedbacku i jak je wykorzystać w rozmowie rozwojowej:
  • Feedback doceniający
  • Feedback korygujący
  1. Motywacja do zmiany vs wysiłek szefa związany z pokonywaniem oporu, czyli różnice w skuteczności podejść feedbacku - podejście push vs pull.
  2. Algorytmy feedbacku użyteczne w odważnej rozmowie (autorskie narzędzia):
  • FEPLDTM - feedback doceniający
  • FOEPTM - korygujący, kiedy trzeba wyegzekwować zmianę zachowania
  • Model Pendletona

Metody pracy zastosowane w treningu

  • symulacje
  • grupowe zadania koncepcyjne
  • inscenizacje sytuacji zawodowych 
  • dyskusje problemowe
  • wykłady interaktywne
  • studium przypadku
  • ćwiczenia indywidualne
  • filmy
  • prezentacja