Szkolenie zamkni─Öte - Profesjonalny hauskeeping jako jeden z podstawowych element├│w budowania wizerunku hoteluCelem szkolenia jest u┼Ťwiadomienie roli pracy personelu sprz─ůtaj─ůcego w budowaniu pozytywnego wizerunku hotelu, jak równie┼╝ w kszta┼étowaniu opinii go┼Ťcia maj─ůcego wp┼éyw na promocj─Ö obiektu potencjalnym klientom.

Uczestnicy na szkoleniu:

  • dowiedz─ů si─Ö, na czym polega skuteczna prezentacja w┼éasnej osoby    w odniesieniu do klienta hotelowego
  • zapoznaj─ů si─Ö z odpowiedni─ů organizacj─ů ┼Ťrodowiska pracy, maj─ůcej wp┼éyw na ko┼äcowe jej efekty
  • b─Öd─ů wiedzieli, z jakimi pu┼éapkami i trudnymi sytuacjami mog─ů spotka─ç si─Ö  w trakcie wykonywania obowi─ůzków
  • poznaj─ů podstawow─ů rol─Ö zmys┼éów w wywo┼éywaniu pierwszego pozytywnego wra┼╝enia
  • rozwin─ů kompetencje kreatywnej aran┼╝acji pokoju i ┼éazienki
  • zwróc─ů uwag─Ö na podstawowe detale pracy pokojowej maj─ůce wp┼éyw na opini─Ö go┼Ťcia hotelowego
  • zapoznaj─ů si─Ö autentycznymi opiniami klientów i przedyskutuj─ů sposoby ich unikni─Öcia
     

Czas trwania szkolenia stacjonarnego:

Szczegó┼éowy harmonogram do ustalenia: 1 dzie┼ä (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 

Czas trwania szkolenia on-line:

Sugerowany minimalny czas szkolenia zamkni─Ötego grupowego to ┼é─ůcznie 5-6 godzin w zale┼╝no┼Ťci od tematu szkolenia (z mo┼╝liwo┼Ťci─ů podzia┼éu na sesje). Finalna d┼éugo┼Ť─ç, ilo┼Ť─ç i cz─Östotliwo┼Ť─ç sesji zostan─ů dopasowane do Pa┼ästwa oczekiwa┼ä i mo┼╝liwo┼Ťci.

Terminy sesji uzgadniane s─ů indywidualnie i dopasowane do Pa┼ästwa potrzeb, mo┼╝liwo┼Ťci i oczekiwa┼ä.


Przyk┼éadowy harmonogram: 7 sesji trwaj─ůcych od 1 do 3 godzin, daj─ůcych ┼é─ůcznie 14 godzin szkolenia.

Szkolenie to mo┼╝e by─ç równie┼╝ realizowane w formie indywidualnej - konsultacje 1 na 1, w formie np. 3-godzinnej sesji.
Zapytaj o szczegó┼éy opiekuna szkolenia.


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkni─Ötych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwi─ůzania
  3. Wspólnie z Pa┼ästwem opracowujemy najlepsz─ů taktyk─Ö przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spo┼Ťród oko┼éo 80 ┼Ťwietnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ─çwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy ┼Ťwietne materia┼éy szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. S┼éu┼╝ymy pomoc─ů we wdra┼╝aniu poznanej wiedzy i umiej─Ötno┼Ťci w ┼╝ycie
  10. Na Pa┼ästwa ┼╝yczenie przeprowadzamy badania efektywno┼Ťci szkolenia i opracowujemy system dalszych szkole┼ä w celu osi─ůgni─Öcia maksymalizacji efektów
  11. Jeste┼Ťmy do Pa┼ästwa dyspozycji

Newsletter

Je┼╝eli zainteresowa┼éo Ci─Ö to szkolenie i chcia┼éby┼Ť otrzymywa─ç powiadomienia o zbli┼╝aj─ůcych si─Ö terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz si─Ö do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegó┼éowe informacje.

Do┼é─ůcz do nas! B─ůd┼║ na bie┼╝─ůco! Znajd┼║ promocje! Odbieraj bezp┼éatne materia┼éy! Ôľ║

Zapisz si─Ö! Ôľ║

 


Szkolenia on-line

Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.

Zapytaj opiekuna szkolenia o mo┼╝liwo┼Ťci realizacji szkolenia w trybie on-line.

W zale┼╝no┼Ťci od specyfiki szkolenia oraz zakresu merytorycznego, w niektórych obszarach rekomendujemy realizacj─Ö szkolenia wy┼é─ůcznie w formie stacjonarnej.

Przy realizacji ka┼╝dego projektu mamy na uwadze efektywno┼Ť─ç prowadzonych przez nas warsztatów oraz Pa┼ästwa satysfakcj─Ö.

Zobacz nasz─ů ofert─Ö szkole┼ä on-line, które s─ů alternatyw─ů dla tradycyjnych szkole┼ä stacjonarnych Ôľ║

MODUŁ I. SYLWETKA PROFESJONALNEJ POKOJOWEJ

  • Reprezentacyjna rola hauskeepingu (wygl─ůd, strój)
  • Kultura osobista w komunikacji z klientem hotelowym
  • Podstawowe umiej─Ötno┼Ťci personalne maj─ůce wp┼éyw na efekty pracy
  • Dyskrecja i uczciwo┼Ť─ç jako g┼éówne kompetencje zawodu pokojowej

MODUŁ II. ORGANIZACJA ŚRODOWISKA PRACY PERSONELU SPRZĄTAJĄCEGO

  • Przed rozpocz─Öciem pracy - czyli jak prawid┼éowo przygotowa─ç si─Ö do zada┼ä?
  • Zakres obowi─ůzków personelu sprz─ůtaj─ůcego (sprz─ůtanie bie┼╝─ůce, specjalne, awaryjne i gruntowne)
  • Przebieg procesu sprz─ůtania pokoju i jego wp┼éyw na ko┼äcowy efekt
  • Pu┼éapki i trudne sytuacje zwi─ůzane z wykonywaniem obowi─ůzków


MODU┼ü III. ROLA ZMYS┼üÓW W WYWO┼üYWANIU POZYTYWNEGO PIERWSZEGO WRA┼╗ENIA U KLIENTA

  • Pierwsze wra┼╝enie go┼Ťcia hotelowego - „efekt WOW”
  • Zapach jako g┼éówny zmys┼é postrzegania otaczaj─ůcej nas rzeczywisto┼Ťci
  • Wizualizacja i d┼║wi─Ök jako podstawowe elementy odczuwania komfortu przez klienta
  • Kreatywna aran┼╝acja pokoju hotelowego - (metody ┼Ťcielenia ┼éó┼╝ek, sk┼éadania r─Öczników, papieru toaletowego itp.)

MODUŁ IV. OPINIE Z POBYTU - DECYDUJĄCYM CZYNNIKIEM ROZWOJU BIZNESU HOTELARSKIEGO

  • Rola pokojowej w kszta┼étowaniu opinii go┼Ťcia hotelowego
  • Czysty pokój i mi┼éa obs┼éuga hauskeepingu jako jedne z g┼éównych elementów decyduj─ůcych o wyborze hotelu
  • Personel, udogodnienia, czysto┼Ť─ç, komfort i stosunek do ceny – na co zwraca uwag─Ö nasz klient?
  • Case study wybranych opinii go┼Ťci hotelowych (dyskusja)
     

Metody pracy, które zastosujemy podczas szolenia:

  • Praca w grupach
  • Mini wyk┼éady z u┼╝yciem prezentacji w power-poincie 
  • Praca indywidualna
  • Opracowywanie rozwi─ůza┼ä
  • Warsztat