Szkolenie zamknięte - Profesjonalny hauskeeping jako jeden z podstawowych elementów budowania wizerunku hoteluCelem szkolenia jest uświadomienie roli pracy personelu sprzątającego w budowaniu pozytywnego wizerunku hotelu, jak również w kształtowaniu opinii gościa mającego wpływ na promocję obiektu potencjalnym klientom.

Uczestnicy na szkoleniu:

  • dowiedzą się, na czym polega skuteczna prezentacja własnej osoby    w odniesieniu do klienta hotelowego
  • zapoznają się z odpowiednią organizacją środowiska pracy, mającej wpływ na końcowe jej efekty
  • będą wiedzieli, z jakimi pułapkami i trudnymi sytuacjami mogą spotkać się  w trakcie wykonywania obowiązków
  • poznają podstawową rolę zmysłów w wywoływaniu pierwszego pozytywnego wrażenia
  • rozwiną kompetencje kreatywnej aranżacji pokoju i łazienki
  • zwrócą uwagę na podstawowe detale pracy pokojowej mające wpływ na opinię gościa hotelowego
  • zapoznają się autentycznymi opiniami klientów i przedyskutują sposoby ich uniknięcia
     

Czas trwania szkolenia stacjonarnego:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 

Czas trwania szkolenia on-line:

Sugerowany minimalny czas szkolenia zamkniętego grupowego to łącznie 5-6 godzin w zależności od tematu szkolenia (z możliwością podziału na sesje). Finalna długość, ilość i częstotliwość sesji zostaną dopasowane do Państwa oczekiwań i możliwości.

Terminy sesji uzgadniane są indywidualnie i dopasowane do Państwa potrzeb, możliwości i oczekiwań.


Przykładowy harmonogram: 7 sesji trwających od 1 do 3 godzin, dających łącznie 14 godzin szkolenia.

Szkolenie to może być również realizowane w formie indywidualnej - konsultacje 1 na 1, w formie np. 3-godzinnej sesji.
Zapytaj o szczegóły opiekuna szkolenia.


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejętności w życie
  10. Na Państwa życzenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkoleń w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Dołącz do nas! Bądź na bieżąco! Znajdź promocje! Odbieraj bezpłatne materiały! ►

Zapisz się! ►

 


Szkolenia on-line

Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.

Zapytaj opiekuna szkolenia o możliwości realizacji szkolenia w trybie on-line.

W zależności od specyfiki szkolenia oraz zakresu merytorycznego, w niektórych obszarach rekomendujemy realizację szkolenia wyłącznie w formie stacjonarnej.

Przy realizacji każdego projektu mamy na uwadze efektywność prowadzonych przez nas warsztatów oraz Państwa satysfakcję.

Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►

MODUŁ I. SYLWETKA PROFESJONALNEJ POKOJOWEJ

  • Reprezentacyjna rola hauskeepingu (wygląd, strój)
  • Kultura osobista w komunikacji z klientem hotelowym
  • Podstawowe umiejętności personalne mające wpływ na efekty pracy
  • Dyskrecja i uczciwość jako główne kompetencje zawodu pokojowej

MODUŁ II. ORGANIZACJA ŚRODOWISKA PRACY PERSONELU SPRZĄTAJĄCEGO

  • Przed rozpoczęciem pracy - czyli jak prawidłowo przygotować się do zadań?
  • Zakres obowiązków personelu sprzątającego (sprzątanie bieżące, specjalne, awaryjne i gruntowne)
  • Przebieg procesu sprzątania pokoju i jego wpływ na końcowy efekt
  • Pułapki i trudne sytuacje związane z wykonywaniem obowiązków


MODUŁ III. ROLA ZMYSŁÓW W WYWOŁYWANIU POZYTYWNEGO PIERWSZEGO WRAŻENIA U KLIENTA

  • Pierwsze wrażenie gościa hotelowego - „efekt WOW”
  • Zapach jako główny zmysł postrzegania otaczającej nas rzeczywistości
  • Wizualizacja i dźwięk jako podstawowe elementy odczuwania komfortu przez klienta
  • Kreatywna aranżacja pokoju hotelowego - (metody ścielenia łóżek, składania ręczników, papieru toaletowego itp.)

MODUŁ IV. OPINIE Z POBYTU - DECYDUJĄCYM CZYNNIKIEM ROZWOJU BIZNESU HOTELARSKIEGO

  • Rola pokojowej w kształtowaniu opinii gościa hotelowego
  • Czysty pokój i miła obsługa hauskeepingu jako jedne z głównych elementów decydujących o wyborze hotelu
  • Personel, udogodnienia, czystość, komfort i stosunek do ceny – na co zwraca uwagę nasz klient?
  • Case study wybranych opinii gości hotelowych (dyskusja)
     

Metody pracy, które zastosujemy podczas szolenia:

  • Praca w grupach
  • Mini wykłady z użyciem prezentacji w power-poincie 
  • Praca indywidualna
  • Opracowywanie rozwiązań
  • Warsztat