Po szkoleniu uczestnicy będą w stanie:

  • Określić podstawowe zadania i funkcje szkoleń.
  • Zbudować narzędzia IATN.
  • Przeprowadzić IATN.
  • Określić cele szkolenia i jego charakter.
  • Z sukcesem wybrać wykonawcę szkolenia i wynegocjować korzystny kontrakt.
  • Ocenić efekty szkolenia i dalsze ścieżki kariery pracowników.

Czas trwania szkolenia:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dzieidzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowawdzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajeciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejetności w życie
  10. Na Państwa zyczenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkolen w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnych szkoleniach, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

Moduł I
Co to jest efektywne szkolenie?


Moduł II
Sposoby uczenia się dorosłych.


Moduł III
Pokonywanie barier w stosunku do szkoleń.


Moduł IV
Kto decyduje o rodzaju szkolenia?


Moduł V
Identyfikacja i analiza potrzeb szkoleniowych (IATN).

  • Cele IATN.
  • Narzędzia IATN.
  • Narzędzia wspierające IATN.


Moduł VI
Projektowanie szkoleń.

  • Ustalanie celów szkoleniowych.
  • Szkolenia wewnętrzne czy zewnętrzne?
  • Różnorodność technik I metod szkoleniowych – którą wybrać?
  • Zaplanowanie efektów szkolenia.
  • Co zawiera program szkoleniowy?
  • Negocjowanie kontraktów.
  • Przygotowanie zapytania ofertowego do wykonawcy.


Moduł VII
Szkolenie.

  • Logistyka i organizacja.
  • Wydatki szkoleniowe.
  • Szkolenie a kultura organizacyjna instytucji.


Moduł VIII
Po szkoleniu.

  • Rola przełożonych we wdrażaniu efektów szkolenia.
  • Budowanie ścieżek kariery.
  • Przygotowywanie rocznych planów szkoleniowych.
  • Ocena efektywności szkoleń.
  • Model oceny D. Kirkpatricka.

Wśród technik aktywizujących uczestników pojawią się między innymi:

  • dyskusje,
  • studium przypadku,
  • ćwiczenia indywidualne i grupowe,
  • kwestionariusze i testy zachowań,
  • gry symulacyjne,
  • burze mózgów.