Po szkoleniu uczestnicy będą w stanie:

  • Określić podstawowe zadania i funkcje szkoleń
  • Zbudować narzędzia IATN
  • Przeprowadzić IATN
  • Określić cele szkolenia i jego charakter
  • Z sukcesem wybrać wykonawcę szkolenia i wynegocjować korzystny kontrakt
  • Ocenić efekty szkolenia i dalsze ścieżki kariery pracowników

Czas trwania szkolenia:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dzieidzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowawdzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajeciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejetności w życie
  10. Na Państwa zyczenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkolen w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnych szkoleniach, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

1. Co to jest efektywne szkolenie?

2. Sposoby uczenia się dorosłych

3. Pokonywanie barier w stosunku do szkoleń

4. Kto decyduje o rodzaju szkolenia?

5. Identyfikacja i analiza potrzeb szkoleniowych (IATN)

  • Cele IATN
  • Narzędzia IATN
  • Narzędzia wspierające IATN

6. Projektowanie szkoleń

  • Ustalanie celów szkoleniowych
  • Szkolenia wewnętrzne czy zewnętrzne?
  • Różnorodność technik I metod szkoleniowych – którą wybrać?
  • Zaplanowanie efektów szkolenia
  • Co zawiera program szkoleniowy?
  • Negocjowanie kontraktów
  • Przygotowanie zapytania ofertowego do wykonawcy

7. Szkolenie

  • Logistyka i organizacja
  • Wydatki szkoleniowe
  • Szkolenie a kultura organizacyjna instytucji

8. Po szkoleniu

  • Rola przełożonych we wdrażaniu efektów szkolenia
  • Budowanie ścieżek kariery
  • Przygotowywanie rocznych planów szkoleniowych
  • Ocena efektywności szkoleń
  • Model oceny D. Kirkpatricka

Wśród technik aktywizujących uczestników pojawią się między innymi:

  • dyskusje
  • studium przypadku
  • ćwiczenia indywidualne i grupowe
  • kwestionariusze i testy zachowań
  • gry symulacyjne
  • burze mózgów