Po szkoleniu uczestnicy będą w stanie:

  • Określić podstawowe zadania i funkcje szkoleń.
  • Zbudować narzędzia IATN.
  • Przeprowadzić IATN.
  • Określić cele szkolenia i jego charakter.
  • Z sukcesem wybrać wykonawcę szkolenia i wynegocjować korzystny kontrakt.
  • Ocenić efekty szkolenia i dalsze ścieżki kariery pracowników.

 

 

 

 

 


Szkolenie w trybie online?

Tak, istnieje możliwość organizacji szkolenia z zarządzania szkoleniami w systemie nauki zdalnej. 

► Szkolenie internetowe jest przeprowadzane na żywo.
► Zakres merytoryczny dostosowujemy indywidualnie do Państwa potrzeb.
► Dopytaj opiekuna szkolenia o możliwe rozwiązania.


Czas trwania szkolenia stacjonarnego:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 

Czas trwania szkolenia on-line:

Sugerowany minimalny czas szkolenia zamkniętego grupowego to łącznie 5-6 godzin w zależności od tematu szkolenia (z możliwością podziału na sesje). Finalna długość, ilość i częstotliwość sesji zostaną dopasowane do Państwa oczekiwań i możliwości.

Terminy sesji uzgadniane są indywidualnie i dopasowane do Państwa potrzeb, możliwości i oczekiwań.


Przykładowy harmonogram: 7 sesji trwających od 1 do 3 godzin, dających łącznie 14 godzin szkolenia.

Szkolenie to może być również realizowane w formie indywidualnej - konsultacje 1 na 1, w formie np. 3-godzinnej sesji.
Zapytaj o szczegóły opiekuna szkolenia.


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejętności w życie
  10. Na Państwa życzenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkoleń w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Dołącz do nas! Bądź na bieżąco! Znajdź promocje! Odbieraj bezpłatne materiały! ►

Zapisz się! ►

 


Szkolenia on-line

Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.

Zapytaj opiekuna szkolenia o możliwości realizacji szkolenia w trybie on-line.

W zależności od specyfiki szkolenia oraz zakresu merytorycznego, w niektórych obszarach rekomendujemy realizację szkolenia wyłącznie w formie stacjonarnej.

Przy realizacji każdego projektu mamy na uwadze efektywność prowadzonych przez nas warsztatów oraz Państwa satysfakcję.

Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►

MODUŁ I. CO TO JEST EFEKTYWNE SZKOLENIE?

MODUŁ II. SPOSOBY UCZENIA SIĘ DOROSŁYCH

MODUŁ III. POKONYWANIE BARIER W STOSUNKU DO SZKOLEŃ

MODUŁ IV. KTO DECYDUJE O RODZAJU SZKOLENIA?

MODUŁ V. IDENTYFIKACJA I ANALIZA POTRZEB SZKOLENIOWYCH (IATN)

  • Cele IATN.
  • Narzędzia IATN.
  • Narzędzia wspierające IATN.

MODUŁ VI. PROJEKTOWANIE SZKOLEŃ

  • Ustalanie celów szkoleniowych.
  • Szkolenia wewnętrzne czy zewnętrzne?
  • Różnorodność technik I metod szkoleniowych – którą wybrać?
  • Zaplanowanie efektów szkolenia.
  • Co zawiera program szkoleniowy?
  • Negocjowanie kontraktów.
  • Przygotowanie zapytania ofertowego do wykonawcy.

MODUŁ VII. SZKOLENIE

  • Logistyka i organizacja.
  • Wydatki szkoleniowe.
  • Szkolenie a kultura organizacyjna instytucji.

MODUŁ VIII. PO SZKOLENIU

  • Rola przełożonych we wdrażaniu efektów szkolenia.
  • Budowanie ścieżek kariery.
  • Przygotowywanie rocznych planów szkoleniowych.
  • Ocena efektywności szkoleń.
  • Model oceny D. Kirkpatricka.

Wśród technik aktywizujących uczestników pojawią się między innymi:

  • dyskusje,
  • studium przypadku,
  • ćwiczenia indywidualne i grupowe,
  • kwestionariusze i testy zachowań,
  • gry symulacyjne,
  • burze mózgów.