Zadowolony klient - efektywny proces obsługi na odległość - szkolenie online i stacjonarne
Cel szkolenia:
Wzmocnienie biznesowej efektywności uczestników warsztatu ze szczególnym uwzględnieniem wzmacniania i budowania zadowolenia oraz lojalności Klientów w procesie kontaktu na odległość.
Korzyści dla uczestników szkolenia:
Możliwość zdobycia i doskonalenia umiejętności z zakresu:
• Rozwoju komunikacyjnego ukierunkowanego na wzmacnianie zadowolenia, lojalności Klient
• Budowania swoją postawą wizerunku profesjonalnej i godnej zaufania Firmy
• Tworzenia profesjonalnego, pozytywnego pierwszego wrażenia
• Praktycznego wykorzystywania technik ułatwiających komunikację z Klientem
• Rozpoznawania preferencji komunikacyjnych Klientów
• Efektywnego prowadzenia rozmowy przez telefon i połączenie video
• Aktywnego słuchania i dopasowywania swoich komunikatów do potrzeb Klienta
• Stosowania technik zadawania pytań
• Wywierania wpływu na Klienta
• Efektywnego komunikowania się z trudnym Klientem
• Przekonującego mówienia
Możliwość pogłębienia, nabycia i utrwalenia wiedzy z zakresu:
• Roli i odpowiedzialności jaka spoczywa na uczestnikach warsztatu w procesie kształtowania pozycji rynkowej firmy
• Przejawów postawy proaktywnej w pracy
• Mocnych stron uczestnika warsztatu i obszarów do rozwoju
• Zasad budowania dobrych relacji biznesowych z Klientem
• Powodów określonego zachowania Klientów
• Zasad obsługi Klienta wpływających na jego zadowolenie i lojalność
• Socjotechnik, reguł wywierania wpływu w procesie obsługi
Szkolenie polecamy dla:
Szkolenie skierowane jest dla pracowników działów obsługi kontaktujących się z klientem na odległość
Szkolenie w trybie online?
Tak, istnieje możliwość organizacji szkolenia z rozpatrywania skarg i wniosków zgodnie z obowiązującymi przepisami w systemie nauki zdalnej.
► Szkolenie internetowe jest przeprowadzane na żywo.
► Zakres merytoryczny dostosowujemy indywidualnie do Państwa potrzeb.
► Dopytaj opiekuna szkolenia o możliwe rozwiązania.