Zadowolony klient - efektywny proces obsługi na odległość - szkolenie online i stacjonarne

Cel szkolenia:
Wzmocnienie biznesowej efektywności uczestników warsztatu ze szczególnym uwzględnieniem wzmacniania i budowania zadowolenia oraz lojalności Klientów w procesie kontaktu na odległość.

Korzyści dla uczestników szkolenia:
Możliwość zdobycia i doskonalenia umiejętności z zakresu:

•    Rozwoju komunikacyjnego ukierunkowanego na wzmacnianie zadowolenia, lojalności Klient
•    Budowania swoją postawą wizerunku profesjonalnej i godnej zaufania Firmy
•    Tworzenia profesjonalnego, pozytywnego pierwszego wrażenia
    Praktycznego wykorzystywania technik ułatwiających komunikację z Klientem
•    Rozpoznawania preferencji komunikacyjnych Klientów
•    Efektywnego prowadzenia rozmowy przez telefon i połączenie video
•    Aktywnego słuchania i dopasowywania swoich komunikatów do potrzeb Klienta
•    Stosowania technik zadawania pytań
•    Wywierania wpływu na Klienta
•    Efektywnego komunikowania się z trudnym Klientem
•    Przekonującego mówienia


Możliwość pogłębienia, nabycia i utrwalenia wiedzy z zakresu:

•    Roli i odpowiedzialności jaka spoczywa na uczestnikach warsztatu w procesie kształtowania pozycji rynkowej firmy
•    Przejawów postawy proaktywnej w pracy
•    Mocnych stron uczestnika warsztatu i obszarów do rozwoju
•    Zasad budowania dobrych relacji biznesowych z Klientem
•    Powodów określonego zachowania Klientów
•    Zasad obsługi Klienta wpływających na jego zadowolenie i lojalność
•    Socjotechnik, reguł wywierania wpływu w procesie obsługi

Szkolenie polecamy dla:
Szkolenie skierowane jest dla pracowników działów obsługi kontaktujących się z klientem na odległość


Szkolenie w trybie online?

Tak, istnieje możliwość organizacji szkolenia z rozpatrywania skarg i wniosków zgodnie z obowiązującymi przepisami w systemie nauki zdalnej. 

► Szkolenie internetowe jest przeprowadzane na żywo.
► Zakres merytoryczny dostosowujemy indywidualnie do Państwa potrzeb.
► Dopytaj opiekuna szkolenia o możliwe rozwiązania.


Czas trwania szkolenia stacjonarnego:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 

Czas trwania szkolenia on-line:

Sugerowany minimalny czas szkolenia zamkniętego grupowego to łącznie 5-6 godzin w zależności od tematu szkolenia (z możliwością podziału na sesje). Finalna długość, ilość i częstotliwość sesji zostaną dopasowane do Państwa oczekiwań i możliwości.

Terminy sesji uzgadniane są indywidualnie i dopasowane do Państwa potrzeb, możliwości i oczekiwań.


Przykładowy harmonogram: 7 sesji trwających od 1 do 3 godzin, dających łącznie 14 godzin szkolenia.

Szkolenie to może być również realizowane w formie indywidualnej - konsultacje 1 na 1, w formie np. 3-godzinnej sesji.
Zapytaj o szczegóły opiekuna szkolenia.


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejętności w życie
  10. Na Państwa życzenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkoleń w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Dołącz do nas! Bądź na bieżąco! Znajdź promocje! Odbieraj bezpłatne materiały! ►

Zapisz się! ►

 


Szkolenia on-line

Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.

Zapytaj opiekuna szkolenia o możliwości realizacji szkolenia w trybie on-line.

W zależności od specyfiki szkolenia oraz zakresu merytorycznego, w niektórych obszarach rekomendujemy realizację szkolenia wyłącznie w formie stacjonarnej.

Przy realizacji każdego projektu mamy na uwadze efektywność prowadzonych przez nas warsztatów oraz Państwa satysfakcję.

Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►

MODUŁ I. DOSTAŁEM INFORMACJE JAK BĘDZIEMY PRACOWAĆ I CZEGO BĘDZIE DOTYCZYĆ SZKOLENIE

  1. Cele i program szkolenia
  2. Forma prowadzenia i zasady współpracy na szkoleniu
  3. Oczekiwania uczestników związane ze szkoleniem

MODUŁ II. WIEM JAKICH EFEKTÓW SIĘ ODE MNIE OCZEKUJE I JESTEM ZMOTYWOWANY DO PRACY

  1. Czego ode mnie oczekują? – Klient i mój Przełożony
  2. Strefy wpływu uczestników szkolenia w odniesieniu do oczekiwań stron
  3. Korzyści z profesjonalnego podejścia do procesu obsługi Klienta

MODUŁ III. ANALIZA MOICH MOCNYCH STRON

  1. Osobowościowy test autoanalizy
  2. ,,Zbuduj ze mną relacje’’ – gra szkoleniowa
  3. Indywidualna informacja zwrotna
  4. Mocne strony – obszary na których Uczestnik warsztatu może budować
  5. Pięty achillesowe - obszary do niwelowania negatywnego wpływu lub do dalszego rozwoju

MODUŁ IV. PROFESJONALNIE OBSŁUGUJĘ KLIENTÓW I UMIEM BUDOWAĆ RELACJĘ BIZNESOWĄ Z KAŻDYM, NAWET TRUDNYM KLIENTEM PRZEZ DOSTOSOWANIE SIĘ DO JEGO OSOBOWOŚCI

  1. Narzędziowa osobowość Klienta i uczestnika szkolenia
  2. Na co zwracać uwagę żeby rozpoznać osobowość Klienta?
  3. Podczas spotkania bezpośredniego
  4. Podczas rozmowy telefonicznej
  5. Narzędzia wywierania wpływu na Klientów o poszczególnych osobowościach w procesie:
  6. Zjednywania sobie Klienta podczas pierwszego kontaktu
  7. Budowania relacji biznesowej
  8. Budowania i wzmacniania lojalności
  9. Przekonywania i argumentowania
  10. Zapobiegania i reagowania na  konflikt

MODUŁ V. WZMACNIANIE EFEKTYWNEJ RELACJI Z KLIENTEM ZA POMOCĄ WŁASNEJ MOWY CIAŁA

  1. Komunikacja niewerbalna w procesie obsługi telefonicznej i video
  2. Robienie profesjonalnego pierwszego wrażenia
  3. Budowanie relacji
  4. Spójność sygnałów werbalnych i niewerbalnych

MODUŁ VI. WIEM JAKIE MA POWODY KLIENT ŻEBY BYĆ ZADOWOLONYM

  1. Proszę powiedzieć…? – pytania jednym z filarów zadowolenia Klienta
  2. Zasady uzyskiwania informacji
  3. Lista pytań

MODUŁ VII. ,,TO JEST DOKŁADNIE TO, CZEGO OCZEKUJĘ’’ – MYŚLI KLIENT

  1. Model: Cecha – Zaleta – Korzyść – Dowód
  2. Kody językowe -Tworzenie przekonującej argumentacji
  3. Zaproponowanie rozwiązania Klientowi- ćwiczenie

MODUŁ VIII. CHOLERA JASNA…!

  1. Jak rozmawiać ze zdenerwowanym czy agresywnym Klientem?
  2. Zasady rozmowy z reklamacyjnym Klientem
  3. Asertywne budowanie relacji z ,,trudnym’’ Klientem

MODUŁ IX. PODSUMOWANIE SZKOLENIA

  1. Syntetyczne podsumowanie treści szkolenia
  2. Wskazówki dotyczące implementacji nabytych umiejętności w praktyce
  3. Zadanie wdrożeniowe
  4. Ewaluacja szkolenia

Wśród wielu form aktywności, na szkoleniu możemy wyróżnić:

  • Moderowane dyskusje
  • Ćwiczenia pojedyncze i w grupach
  • Studia przypadków
  • Dzielenie się najlepszymi praktykami
  • Scenki 
  • Grę szkoleniową