Dzięki szkoleniu uczestnicy będą:

  • Znali style kierowania. Swoje mocne i słabe strony jako lidera.
  • Wiedzieli na jakim etapie rozwoju grupy znajduje się ich własny zespół. Czego potrzebuje by sprawniej funkcjonować.
  • Potrafili rozpoznać role grupowe w jakich odnajdują się ich pracownicy i wykorzystać je do właściwego przydzielania zadań
  • Mieli większe poczucie siły i autorytetu. Odwagę w otwartym wyrażaniu własnych oczekiwań, podejmowania decyzji.
  • Nabędą umiejętności odpowiedniego komunikowania się z pracownikami: wyznaczania standardów pracy, delegowania zadań oraz monitorowania pracowników, udzielania informacji zwrotnej.

 


Czas trwania szkolenia:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dzieidzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowawdzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajeciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejetności w życie
  10. Na Państwa zyczenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkolen w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnych szkoleniach, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

1. Różnice pokoleniowe

a) Pokolenia: X,Y, Z

b) Różnice w komunikacji pomiędzy: X,Y,Z

2. Pokolenie Y jako pracownicy

a) Oczekiwania pracownika Y: organizacyjne i w stosunku do szefa

b) Mocne i słabe cechy Ygreka

c) Brak lojalności generacji Y – fakty czy mity?

d) Zespół Ygreków

  • Ćwiczenie: Analiza przypadku.

e) Identyfikacja i przydzielanie ról członkom zespołu

  • Test na określenie ról grupowych

3. Zarządzanie Ygrekiem

a) Czy szef będzie mógł zbudować autorytet u pracowników z pokolenia Y?

b) Styl kierowania

  • Analiza własnego stylu kierowania - test

c) Umiejętne dopasowanie stylu zarządzania do poziomu rozwoju zespołu/pracownika

  • Analiza przypadku

d) Zadania dla Ygreka i rozdzielanie zadań w zespole

  • Wyznaczanie standardów pracy – ćwiczenia praktyczne
  • Ustalenie reguł

e) Spotkania z pracownikami

  • Ćwiczenia: Praca w grupach i wystąpienia wybranych uczestników

f) Jak oceniać realizację zadań?

g) Jak motywować Ygreka?

4. Komunikacja z pokoleniem Y

a) Narzędzia komunikacji – co zmienić?

b) Informacja zwrotna – jako codzienne narzędzie pracy

c) Modelowe struktury rozmów z pracownikami Y

  • Analizy przypadków

Szkolenie prowadzone jest w formie aktywnych warsztatów, z udziałem wszystkich uczestników szkolenia poprzez zaangażowanie w:

• krótkie prezentacje wykładowe

• ćwiczenia w parach i grupach,

• praca indywidualna

• test

• dyskusja kierowana

• ćwiczenia indywidualne