Przeprowadzenie jednej sesji coachingu zespołowego

Cele :   

  • Zwiększenie motywacji członków zespołu,
  • Zwiększenie świadomości dotyczącej wspólnego celu
  • Budowanie świadomości ról zespołowych
  • Zrozumienie wzajemnych zachowań
  • Poprawa komunikacji
  • Wspieranie rozwoju zespołów
  • Podniesienie efektywności działań
  • Wzrost motywacji i chęci do pracy






Opis:   Coaching zespołowy to spotkania zespołu w celu poprawy wspólnego działania i pogłębienia relacji pomiędzy jego członkami. Taka forma pracy sprawdzi się, gdy zespół chce podnieść efektywność swoich działań, poprawić komunikację, zrozumieć swoje wzajemne zachowania, lepiej wykorzystać swoje talenty, role, zależności, zwiększyć motywację i poczucie przynależności do zespołu, lepiej realizować wspólne cele.


Czas trwania szkolenia stacjonarnego:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 

Czas trwania szkolenia on-line:

Sugerowany minimalny czas szkolenia zamkniętego grupowego to łącznie 5-6 godzin w zależności od tematu szkolenia (z możliwością podziału na sesje). Finalna długość, ilość i częstotliwość sesji zostaną dopasowane do Państwa oczekiwań i możliwości.

Terminy sesji uzgadniane są indywidualnie i dopasowane do Państwa potrzeb, możliwości i oczekiwań.


Przykładowy harmonogram: 7 sesji trwających od 1 do 3 godzin, dających łącznie 14 godzin szkolenia.

Szkolenie to może być również realizowane w formie indywidualnej - konsultacje 1 na 1, w formie np. 3-godzinnej sesji.
Zapytaj o szczegóły opiekuna szkolenia.


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejętności w życie
  10. Na Państwa życzenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkoleń w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Dołącz do nas! Bądź na bieżąco! Znajdź promocje! Odbieraj bezpłatne materiały! ►

Zapisz się! ►

 


Szkolenia on-line

Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.

Zapytaj opiekuna szkolenia o możliwości realizacji szkolenia w trybie on-line.

W zależności od specyfiki szkolenia oraz zakresu merytorycznego, w niektórych obszarach rekomendujemy realizację szkolenia wyłącznie w formie stacjonarnej.

Przy realizacji każdego projektu mamy na uwadze efektywność prowadzonych przez nas warsztatów oraz Państwa satysfakcję.

Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►

Team Coaching - W warsztatach biorą udział członkowie jednego zespołu.  

Rolą coacha jest wspieranie zespołu i nadzorowanie ustalonego procesu, sam zespół odpowiada za swoje decyzje, realizację ustaleń i ich wdrożenie. Proces coachingowy wymaga pracy i zaangażowania obu stron (coacha i członków zespołu). 

Proces

  1. Rozpoczęcie coachingu zespołowego
  • Analiza punktu wyjścia i punktu docelowego
  • Zbadanie miar sukcesu
  1. Kolejne kroki coachingu zespołowego, podczas których zespół pracuje nad ustalonym przez siebie celem. 


Rola coacha w tym procesie to zadawanie pytań, słuchanie, nadzorowanie procesu, obserwacja i odzwierciedlanie, a także rola facylitatora i moderatora. 

Poruszane zagadnienia należą do decyzji zespołu i wpisują się w założone cele procesu. 

Możliwe obszary prac:

  1. Analiza mocnych stron zespołu i obszarów do rozwoju
  2. Analiza wartości zespołu, cech charakterystycznych
  3. Badanie talentów zespołu 
  4. Analiza wizji celu zespołu
  5. Praca nad relacjami w zespole
  6. Wypracowanie sposobu pracy zespołu (współpracy pomiędzy członkami i pomiędzy zespołem, a otoczeniem biznesowym)
  7. Inne

Sesje coachingu zespołowego są pracą całodzienną (około 5-6 godzin). 

Metody zastosowane podczas coachingu:

  • dyskusje
  • burza mózgów
  • dzielenie się refleksjami