Jesteś Influencerem, który chce znać swoje prawa? Zastanawiałeś się, dlaczego UOKiK nakłada kary na osoby działające aktywnie na social mediach? A może jesteś przedsiębiorcą, który współpracuje z Influencerami i chciałby wiedzieć, jak to zrobić zgodnie z literą prawa oraz na jakie elementy przy zawieraniu umowy należy zwrócić uwagę?

Przygotowaliśmy praktyczny kurs, po którego zakończeniu każdy z uczestników będzie wiedział, jak funkcjonować w social mediach, na co należy zwrócić uwagę, jak powinna wyglądać "idealna umowa" pomiędzy dwoma stronami, a także jakich zasad należy przestrzegać, publikując treści na portalach czy korzystając z zewnętrznych aplikacji. 


Dla kogo szkolenie?

Jeżeli jesteś Influencerem, czy przedsiębiorcą, który chce współpracować z Influencerem to jest to kurs idealny dla Ciebie. Dedykowany również dla twórców na portalach typu Instagram, Facebook, TikToku, czy YouTube.



 


Szkolenie w trybie online?

Tak, istnieje możliwość organizacji szkolenia Współpraca z Influencerem - co zrobić, aby była legalna w systemie nauki zdalnej. 

► Szkolenie internetowe jest przeprowadzane na żywo.
► Zakres merytoryczny dostosowujemy indywidualnie do Państwa potrzeb.
► Dopytaj opiekuna szkolenia o możliwe rozwiązania.


Czas trwania szkolenia stacjonarnego:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 

Czas trwania szkolenia on-line:

Sugerowany minimalny czas szkolenia zamkniętego grupowego to łącznie 5-6 godzin w zależności od tematu szkolenia (z możliwością podziału na sesje). Finalna długość, ilość i częstotliwość sesji zostaną dopasowane do Państwa oczekiwań i możliwości.

Terminy sesji uzgadniane są indywidualnie i dopasowane do Państwa potrzeb, możliwości i oczekiwań.


Przykładowy harmonogram: 7 sesji trwających od 1 do 3 godzin, dających łącznie 14 godzin szkolenia.

Szkolenie to może być również realizowane w formie indywidualnej - konsultacje 1 na 1, w formie np. 3-godzinnej sesji.
Zapytaj o szczegóły opiekuna szkolenia.


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejętności w życie
  10. Na Państwa życzenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkoleń w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Dołącz do nas! Bądź na bieżąco! Znajdź promocje! Odbieraj bezpłatne materiały! ►

Zapisz się! ►

 


Szkolenia on-line

Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.

Zapytaj opiekuna szkolenia o możliwości realizacji szkolenia w trybie on-line.

W zależności od specyfiki szkolenia oraz zakresu merytorycznego, w niektórych obszarach rekomendujemy realizację szkolenia wyłącznie w formie stacjonarnej.

Przy realizacji każdego projektu mamy na uwadze efektywność prowadzonych przez nas warsztatów oraz Państwa satysfakcję.

Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►

MODUŁ I. UMOWA Z INFLUENCEREM

  • Jak powinna wyglądać wzorcowa umowa z Influencerem?
  • Czy za każdym razem należy ją podpisywać?
  • Na jakie kwestie należy zwracać uwagę konstruując/czytając takie umowy?
  • Co w momencie, gdy nie mamy podpisanej żadnej umowy lub nie uda się wypełnić jej postanowień?

Omówimy, od strony praktycznej, umowy z Influencerami z punktu widzenia Influencera oraz przedsiębiorcy. Wskarzemy jakie zapisy są korzystne dla obu stron, na co zwracać uwagę oraz co powinna zawierać w sobie taka umowa.


MODUŁ II. PRAWA AUTORSKIE

  • Czy istnieje obowiązek przeniesienia praw autorskich?
  • Czy mogę posługiwać się grafikami znalezionymi w Internecie lub ze stocka?

Omówimy kwestie związane z tym, kiedy powstają prawa autorskie, komu przysługują, czy należy je przenieść na inny podmiot, czy może lepiej udzielić licencji? Dodatkowo skupimy się na tematyce związanej z grafikami, co można wykorzystywać, a co nie i przede wszystkim na co zwracać uwagę, aby nie naruszyć praw innych podmiotów.


MODUŁ III. WIZERUNEK

  • Czy może ktoś się posługiwać naszym wizerunkiem?
  • Czy potrzebna jest na to za każdym razem odrębna zgoda?
  • Czy przedsiębiorca z którym współpracuje Influencer może zamieścić u siebie na stronie jego wizerunek? A jeżeli wyrazimy taką zgodę, to w jakiej formie powinno się to odbyć?

W tym module skupimy się na kwestiach związanych z wizerunkiem Influencera i jego wykorzystaniem przez przedsiębiorcę, a także praktycznych kwestiach dotyczących tego czym w ogóle jest wizerunek i czy może nim być np. głos? Co w momencie, gdy zakryjemy komuś oczy, ale nadal możemy rozpoznać tą osobę?


MODUŁ IV. OZNACZANIE WSPÓŁPRAC Z INFLUENCERAMI

  • Czy za każdym razem istnieje obowiązek oznaczenia współpracy z Influencerem?
  • W jaki sposób należy to zrobić? Co o tym mówią przepisy prawa i co zrobić, by we właściwy sposób oznaczyć taką współpracę?
  • Czy Influencer może dostać karę finansową za brak oznaczenia, czy niewłaściwe oznaczenie?

Omówimy w sposób wyczerpujący kwestię współprac z Influencerami i obowiązków jakie są nałożone na osoby, które podejmują współpracę z danym przedsiębiorcą. Zostaną również poruszone praktyczne kwestie, czyli np. na co każdy Influencer powinien zwracać uwagę przy tworzeniu postów sponsorowanych. Poruszona zostanie również tematyka reklam ukrytych i co należy zrobić, aby nie naruszyć przepisów prawa.


MODUŁ V. LOGOTYPY

  • Czy Influencer może posługiwać się logotypem innej marki?
  • Czy konieczna jest na to osobna zgoda?
  • Czy istnieje konieczność rejestracji logotypów lub nazw kont social mediów lub pseudonimów jako znaków towarowych?
  • Co w momencie, gdy Influencer chce stworzyć własną markę lub sklep internetowy?

Skupimy się na praktycznym ujęciu znaków towarowych w działalności prowadzonej przez Influencera. Przy pomocy case studies omówimy najczęściej spotykane przypadki naruszeń oraz ryzyko związane z nieznajomości przepisów dotyczących znaków towarowych.


MODUŁ VI. REPOSTOWANIE, SHAREOWANIE ORAZ WSZELKIE POSTACI UDOSTĘPNIANIA ZDJĘĆ NA SOCIAL MEDIACH

  • Które z form udostępniani zdjęć są legalne, a które niedopuszczalne?

Omówienie praktyczne wszystkich postaci udostępniania materiałów na social mediach z prawnego punktu widzenia.

Szkolenie realizujemy w formie warsztatów, przy wykorzystaniu metod tj.:

  • dyskusja połączona z prezentacją multimedialną
  • case studies
  • praca na tekstach
  • quizy i zadania