Prezentacja sprzedażowa - szkolenie online i stacjonarne

Osoby, które chcą dowiedzieć się, jak przygotować skuteczne prezentacje sprzedażowe, powinny wziąć udział w naszym szkoleniu. Osoba, która prowadzi szkolenia ma duże doświadczenie w zakresie sprzedaży i budowania relacji z klientami, co umożliwia uczestnikom zdobycie cennej wiedzy i podniesienia swoich umiejętności w tym zakresie.

Skuteczne prezentacje handlowe - cele warsztatów

Cel szkolenia dotyczącego prezentacji produktowych to wprowadzenie uczestników w profesjonalny świat prezentacji handlowych. Uczestnicy dowiedzą się jak wygląda dobrze przygotowana prezentacja produktu, sposoby radzenia sobie z pytaniami i uzyskania informacji zwrotnej. Ważnym elementem szkolenia jest: 

  • Poprawa efektywności prowadzonych prezentacji
  • Podniesienie konwersji z prowadzonych prezentacji
  • Zmiana narracji ukierunkowana na efekt sprzedażowy – zasada always be closing

Korzyści dla uczestników szkolenia dotyczącego prezentacji handlowych

Szkolenie przeznaczone jest dla osób posiadających zróżnicowane doświadczenie i prowadzących prezentacje handlowe dla różnych grup klientów. Będzie pomocne w rozwijaniu umiejętności, które są niezbędne do osiągnięcia sukcesu w świecie biznesu. Po szkoleniu uczestnicy będą w stanie:

  • zastąpić stres pewnością siebie
  • przekonać odbiorców do swojego przekazu, tezy, rozwiązania, zaciekawiać, intrygować, brzmieć dynamicznie
  • budować autorytet naturalną dla siebie postawą
  • zapanować nad trudnym zachowaniem odbiorców
  • odpowiadać na trudne pytania i obiekcje 
  • posiadać pod kontrolą zarówno treści jak i formę prezentacji
  • optymalizować wykorzystanie narzędzi
  • skutecznie aktywizować słuchacza 
  • oddziaływać na wyobraźnię słuchacza poprzez umiejętny tzw. storytelling
  • rozwinąć umiejętność skutecznej argumentacji
  • poznać narzędzia i schemat oddziaływań perswazyjnych

Szkolenie w trybie online?

Tak, istnieje możliwość organizacji szkolenia z telefonicznej obsługi klienta w systemie nauki zdalnej. 

► Szkolenie internetowe jest przeprowadzane na żywo.
► Zakres merytoryczny dostosowujemy indywidualnie do Państwa potrzeb.
► Dopytaj opiekuna szkolenia o możliwe rozwiązania.

 


Czas trwania szkolenia stacjonarnego:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 

Czas trwania szkolenia on-line:

Sugerowany minimalny czas szkolenia zamkniętego grupowego to łącznie 5-6 godzin w zależności od tematu szkolenia (z możliwością podziału na sesje). Finalna długość, ilość i częstotliwość sesji zostaną dopasowane do Państwa oczekiwań i możliwości.

Terminy sesji uzgadniane są indywidualnie i dopasowane do Państwa potrzeb, możliwości i oczekiwań.


Przykładowy harmonogram: 7 sesji trwających od 1 do 3 godzin, dających łącznie 14 godzin szkolenia.

Szkolenie to może być również realizowane w formie indywidualnej - konsultacje 1 na 1, w formie np. 3-godzinnej sesji.
Zapytaj o szczegóły opiekuna szkolenia.


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejętności w życie
  10. Na Państwa życzenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkoleń w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Dołącz do nas! Bądź na bieżąco! Znajdź promocje! Odbieraj bezpłatne materiały! ►

Zapisz się! ►

 


Szkolenia on-line

Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.

Zapytaj opiekuna szkolenia o możliwości realizacji szkolenia w trybie on-line.

W zależności od specyfiki szkolenia oraz zakresu merytorycznego, w niektórych obszarach rekomendujemy realizację szkolenia wyłącznie w formie stacjonarnej.

Przy realizacji każdego projektu mamy na uwadze efektywność prowadzonych przez nas warsztatów oraz Państwa satysfakcję.

Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►

Szkolenie warsztatowe z prezentacji sprzedażowych - program

Program szkolenia z prezentacji handlowych został przygotowany przez specjalistów. Ma na celu dostarczenie kompleksowej wiedzy oraz umiejętności do prowadzenia profesjonalnych prezentacji sprzedażowych. W trakcie warsztatów uczestnicy zdobędą wiedzę, jak rozwiązywać trudne sytuacje w codziennej pracy handlowców, rozmawiać z klientami i nie popełniać błędów.

MODUŁ I. NIE TAKI DIABEŁ STRASZNY

  1. Zasada Co? Komu? Jak?
  2. Masz jedne usta – mów. Pamiętając, że mądry człowiek nie mówi wszystkiego, co wie, ale zawsze wie, co powiedzieć
  3. Masz dwie pary uszu – słuchaj, aby zrozumieć
  4. Masz dwie pary oczu – obserwuj, aby zobaczyć
  5. Zasada tu i teraz
  6. Nie jesteś listonoszem


MODUŁ II. SCHEMAT ODDZIAŁYWAŃ PERSWAZYJNYCH PODCZAS PREZENTACJI SPRZEDAŻOWEJ

  1.  Ty – Twoja wiarygodność, siła, zdolność budowania zaufania
  2.  To co mówisz. Mniej znaczy więcej
  3.  To jak mówisz. Angażuj, zmieniaj myślenie
  4.  Komu mówisz. Kontroluj


MODUŁ III. ZASADY STORYTELLING

  1. Jak słowa podnoszą wartość 
  2. Budowanie obrazów w wyobraźni słuchacza
  3. Zasady teleportacji, jak przenosić słuchacza w czasie
  4. Granice fantazji a wiarygodność historii


MODUŁ IV. PRZYGOTOWANIE. KTO SIĘ NIE PRZYGOTOWAŁ, TEN SIĘ PRZYGOTOWAŁ NA NIEPOWODZENIE

  1. Ups. Nie działa tablet. Bateria. Brak dostępu do Internetu
  2. Twój cel to sprzedaż, a prezentacja handlowa jest środkiem do niego, a nie samym celem
  3. Konieczne i potrzebne atrybuty.
  4. Miejsce i czas
  5. Nastawienie
  6. Pomysł na klienta. Bez banału, z wisienką na torcie

                           
MODUŁ V. HAKI I KOTWICE NA UTRZYMANIE UWAGI. NIE ZA SZYBKO, NIE ZBYT DUŻO

  1. Jak zaciekawić klienta w trakcie prezentacji?

  Zabiegi angażujące słuchacza

  • Atrybuty i rekwizyty
  •  Narzędziami wspierającymi (slajdy, flip, filmy, itp),

 Zabiegi retoryczne:

  • Odwleczenie
  • Pauzy
  • Powtórzenia
  • Antytezy
  • Dykteryjki 
  • Pytania retoryczne
  • Metafory


MODUŁ VI. OPAKOWANIE. FORMA PREZENTACJI. JAK MOWĄ CIAŁA I GŁOS BUDUJĄ AUTORYTET I ZAUFANIE?

  1. Wzrok i kontakt wzrokowy
  2. Mowa ciała
  3. Poruszanie się
  4. Twój głos
     

MODUŁ VII. ZASADY SKUTECZNEJ ARGUMENTACJI

  1. Argumentacja racjonalna a emocjonalna
  2. Dopasowanie treści do potrzeb klienta i jego motywów
  3. Kontrargumentacja. Przeciwdziałanie trudnym sytuacjom
  4. Wzorce językowe, ważne słowa i zwroty: jak tylko, sprawi, wywoła, spowoduje, przyczyni się, dzięki temu, to się przełoży...
  5. Katalog przywracaczy uwagi :

           po pierwsze, po drugie.....
           Pan, Pani, Państwu..........


MODUŁ VIII. JAK ZARZĄDZAĆ "TRUDNĄ" SYTUACJĄ. OBIEKCJE, ZASTRZEŻENIA KLIENTA PODCZAS PREZENTACJI

  1. Przyczyny powstawania obiekcji klientów
  2. Jeśli coś ma się wydarzyć... to Ty możesz do tego nie dopuścić. Zasady przeciwdziałania przewidywanym trudnym sytuacjom.
  3. Obiekcje racjonalne a emocjonalne
  4. Metodologia pokonywania obiekcji. Techniki pokonywania zastrzeżeń klientów

         
MODUŁ IX. FINALIZACJA. ZASAD ALL YOU HAVE IS NOW. JUTRO NIE ISTNIEJE. CHCEMY SPRZEDAĆ TERAZ

  1. Odwaga i skłonność do ryzyka
  2. Taktyka założonego kupna
  3. Obawa przed odrzuceniem
  4. Proście a będzie Wam dane techniki zamykania prezentacji z otwartą drogą do finalziacji sprzedaży


MODUŁ X. ACTIN PLAN UCZESTNIKA SZKOLENIA

  1. Co nowego zacznę robić?
  2. Co przestanę robić?
  3. Czego więcej?
  4. Czego mniej?
  5. Co inaczej? 

Jakie metody stosujemy podczas szkolenia ze skutecznych prezentacji sprzedażowych? 

Podczas szkolenia ze skutecznych prezentacji sprzedażowych stosuje się różnorodne metody, które mają na celu poprawę umiejętności prowadzenia prezentacji i zwiększenie skuteczności w przekonywaniu odbiorców do podjęcia decyzji zakupowej. Uczestnicy poznają język korzyści, uzyskają informację zwrotną, która pozwoli podnieść kompetencje. Warto także skorzystać z doświadczenia innych osób, które wiedzą, co zrobić aby prezentacja handlowa była udana. 

Wśród technik aktywizujących uczestników szkolenia z prezentacji handlowych pojawią się m.in:

  • Praca warsztatowa
  • Ćwiczenia w grupie
  • Ćwiczenia indywidualne
  • Filmy i case study
  • Prezentacje trenera
  • Materiały audio