Budowanie właściwych relacji w zespole, w oparciu o wzajemny szacunek, motywowanie pracowników, kreowanie atmosfery inspirującej do realizacji wyzwań, a nie koncentrowaniu się na rozwiązywaniu jedynie problemów, to główne zadania nowoczesnego szefa. Podczas szkolenia dowiesz się, jak prowadzić efektywny zespół, jak zdobyć szacunek u pracowników, jak ich motywować do działania, jak prowadzić poszczególne typy rozmów.
Szkolenie polecamy dla:
Szkolenie jest dedykowane menedżerom lub przyszłym menedżerom, którzy chcą prowadzić efektywny zespół, w oparciu o najnowsze trendy w zarządzaniu zespołem.
Korzyści dla Uczestników szkolenia:
- Uzyskanie wiedzy i umiejętności na temat metod prowadzenia skutecznego zespołu, osiągania założonych celów oraz poprawy relacji międzyludzkich i atmosfery współpracy w środowisku pracy.
- Doskonalenie umiejętności zarządzania zespołem tak, by wszyscy jego członkowie mogli współpracować ze sobą jak najlepiej, korzystając ze swych talentów i potencjału.
Dzięki temu modułowi Uczestnicy będą:
- Znali podstawy teoretyczne efektywnego prowadzenia zespołu
- Wiedzieli na jakim etapie rozwoju grupy znajduje się ich własny zespół. Czego potrzebuje by sprawniej funkcjonować
- Mieli większe poczucie siły i autorytetu, a także odwagę w otwartym wyrażaniu własnych oczekiwań, podejmowania decyzji
- Nabędą umiejętności odpowiedniego komunikowania się z pracownikami: przekazywania standardów pracy, delegowania zadań oraz monitorowania pracowników, prowadzenia różnych typów rozmów z pracownikami
- Potrafili prawidłowo formułować konstruktywną krytykę i informację zwrotną
- Znali własny styl kierowania. Swoje mocne i słabe strony jako lidera
- Umieli motywować pracowników do efektywniejszej pracy
- Nabędą umiejętność dystansowania się do trudnych sytuacji, prowadzenia trudnych rozmów w spokojny i kompetentny sposób
Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia:
Szkolenie prowadzone jest w formie aktywnych warsztatów, z udziałem wszystkich uczestników szkolenia poprzez zaangażowanie w:
- Krótkie prezentacje wykładowe
- Ćwiczenia w parach i grupach
- Praca indywidualna
- Test
- Dyskusja kierowana
- Ćwiczenia indywidualne
- Analizy przypadków
- Odgrywanie ról przez uczestników szkolenia
Struktura zajęć:
- Praca warsztatowa 80%
- Mini wykłady 20%
Wybrane opinie uczestników na temat szkolenia:
"Bardzo efektywne szkolenie. Szeroki wachlarz wiedzy oraz doświadczeń."
"Szkolenie przeprowadzone rzetelnie, omówione zostały wszystkie tematy z programu. Poruszone były też tematy, które uczestnicy podrzucili."
"Szkolenie na pewno dało mi narzędzia do rozwoju i poprawy jakości pracy na zajmowanym stanowisku. Było dużo przykładów na rozwój własny i swojego zespołu."
"Polecam serdecznie. Bardzo profesjonalne szkolenie firmy AVENHANSEN. Bardzo czytelnie przeprowadzone i na pewno wprowadzę je w swoim zespole."
"Świetne praktyczne szkolenia, dużu merytorycznej wiedzy."
"Ciekawa forma szkolenia zmuszająca do interakcji i myślenia :) Ciekawe przykłady z życia wzięte."
"Bardzo ciekawe i interaktywne szkolenie prowadzone przez doświadczonego eksperta w bardzo dobre atmosferze. Polecam!"
Informacje o rabatach i promocjach:
Na szkolenia w Warszawie, dla posiadaczy Karty Warszawiaka przyznajemy 10% rabatu. |
Na szkolenia w Krakowie, dla posiadaczy Krakowskiej Karty przyznajemy 10% rabatu. |
|
|
- Rabat za dwie osoby: 100 zł, za trzy: 200 zł (przy udziale w szkoleniu osób z jednej firmy)
- Rabat za cztery osoby: 300 zł lub piąta osoba za 50% ceny! (przy udziale w szkoleniu osób z jednej firmy)
Powyższe rabaty przyznawane są przy wpłacie, najpóźniej, do 7 dni po zakończonym szkoleniu. - Rabat za wpłatę do 4 tygodni przed datą szkolenia: dodatkowe 50 zł od całości zamówienia
- Oferujemy również System bezstresowych rat ►
- Zachęcamy do bezpłatnego skorzystania z naszej wyjątkowej oferty Programu doradczego:
Szkolenia z ludzką twarzą ►
Wszystkie ceny są podane w wartościach netto, do których należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23%*
*Zgodnie z art.43 ust 1 pkt 29 c Ustawy o podatku od towarów i usług VAT, (Dz.U. Nr 226, poz.1476), szkolenia finansowane w całości ze środków publicznych są zwolnione z VAT.
Rabaty nie łączą się.
W ramach szkolenia otwartego we Wrocławiu gwarantujemy Państwu:
- Miłą i fachową obsługę
- Doświadczenie i doskonałe przygotowanie merytoryczne Trenera
- Odpowiednio dobrane metody i techniki szkoleniowe
- Autorskie materiały szkoleniowe
- Certyfikat ukończenia szkolenia
- Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do miesiąca po zakończonym szkoleniu każdy uczestnik będzie mógł kontaktować się z Trenerem mailowo lub/i telefonicznie w celu uzyskania pomocy przy wdrażaniu umiejętności zdobytych podczas szkolenia)
- Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów oraz wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia w ramach stworzonego specjalnie w tym celu profesjonalnego forum szkoleniowego: Zobacz forum: www.forum-szkolenia.pl
Oraz:
- Przerwy kawowe oraz obiad w każdym dniu
- Pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych na preferencyjnych warunkach (nocleg nie jest wliczony w cenę szkolenia)
- Pomoc Opiekuna szkolenia przez cały czas pobytu - doradzamy, jak miło i efektywnie spędzić czas po szkoleniu
- Małe grupy, dające gwarancję przećwiczenia wszelkich elementów szkolenia oraz warunki sprzyjające łatwej wymianie informacji, konsultacji i integracji
Ogólne informacje na temat szkoleń otwartych AVENHANSEN ►
Reklamacje
Jesteśmy otwarci na konstruktywną krytykę. Zawsze staramy się zaspokoić oczekiwania naszych Klientów.
Newsletter
Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.
Dołącz do nas! Bądź na bieżąco! Znajdź promocje! Odbieraj bezpłatne materiały! ►
Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.
Zapytaj opiekuna szkolenia o możliwości realizacji szkolenia w trybie on-line.
W zależności od specyfiki szkolenia oraz zakresu merytorycznego, w niektórych obszarach rekomendujemy realizację szkolenia wyłącznie w formie stacjonarnej.
Przy realizacji każdego projektu mamy na uwadze efektywność prowadzonych przez nas warsztatów oraz Państwa satysfakcję.
Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►
MODUŁ I. WZROST ZNACZENIA PŁASKICH STRUKTUR W ORGANIZACJACH
- Zespoły w nowoczesnej organizacji
- Bądź menadżerem, którego sam chciałbyś mieć
MODUŁ II. INTELIGENCJA EMOCJONALNA JAKO SKŁADNIK KOMPETENCJI MENADŻERSKICH
- Definicja EQ
- ABCD emocji
- Panowanie i samokontrola nad emocjami
- Inteligencja emocjonalna a autorytet
MODUŁ III. MENEDŻER JAKO PARTNER W ZESPOLE
- Jak zmienia się rola postrzegania menedżera?
- Jak zdobyć szacunek u pracowników?
- Współpraca i partnerstwo jako główna idea kierowania zespołami
- Dynamika rozwoju współpracy i diagnoza potencjału własnego zespołu
- Ćwiczenie: „Mój zespół” - charakterystyka mojego zespołu
- Ćwiczenie: Analiza przypadku - Jak poprowadzić zespół, aby efektywniej zaczął działać?
MODUŁ IV. DELEGOWANIE
- Zasady skutecznego delegowania zadań
- Stopnie delegowania wg Harvey’a Shermana
- Zakres odpowiedzialności w procesie delegowania
- Bariery delegowania
- Dobowy rytm dnia
- Samodzielność i odpowiedzialność pracowników w realizacji zadań
MODUŁ V. MOTYWOWANIE PRACOWNIKÓW
- W jaki sposób motywować pracowników?
- Prawa motywacji
- Indywidualizacja w zespole jest konieczna!
MODUŁ VI. STYLE KIEROWANIA A POTRZEBY ZESPOŁU
- Style kierowania
- Analiza własnego stylu kierowania
- Test
- Rozwój pracowników - etapy
- Analiza przypadku: Umiejętne dopasowanie własnego stylu zarządzania do poziomu rozwoju zespołu/pracownika
- Czynniki motywacyjne dopasowane do poziomu rozwoju pracowników
- Wykorzystanie koncepcji przywództwa sytuacyjnego do motywowania pracowników
- Analiza przypadku
MODUŁ VII. WYZNACZANIE STANDARDÓW PRACY W ZESPOLE
- Ustalenie zasad panujących w zespole - Dlaczego jest potrzebne?
- Ćwiczenie indywidualne
- Czego oczekuję od swoich pracowników? - ćwiczenie
- W jaki sposób przedstawić standardy w pracy w zespole?
MODUŁ VIII. PSYCHOLOGICZNE NARZĘDZIA KIEROWANIA
- Odsłanianie intencji
- Zdarta płyta
- Formułowanie komunikatów - Komunikat „Ja”
- Ćwiczenia
- Mów pozytywnym językiem, czyli zwracaj uwagę na dobór słów
- Ćwiczenia w grupie
- Typy rozmów z pracownikami: pochwała, konstruktywna krytyka, Informacja zwrotna – narzędzie niezbędne menedżera
MODUŁ IX. PODSUMOWANIE SZKOLENIA
2024-10-18
I dzień: 10:00 - 18:00
(w tym przerwa obiadowa 45 min)
Hotel***PURO
ul. Pawła Włodkowica 6
Wrocław
Szkolenie rozpoczyna się za 33 dni
Rejestracja
ul. Pawła Włodkowica 6, Wrocław