Od NIE do TAK w procesie sprzedaży - szkolenie online i stacjonarne
Cel szkolenia:
Wzmocnienie stałej efektywności sprzedażowej uczestników warsztatu ze szczególnym uwzględnieniem umiejętności radzenia sobie z uprzedzeniem, obawą, czy obiekcją Klienta na różnych etapach procesu sprzedaży.
Korzyści dla uczestników:
- Dowiesz się jak wykorzystać wiedzę psychologiczną aby sprzedawać skutecznie nawet trudnym Klientom
- Omówimy na konkretnych przykładach, jak możemy postąpić jeżeli przed spotkaniem domyślamy się, że Klient jest uprzedzony do nas , naszej oferty lub firmy
- Poznamy szereg sposobów reagowania w przypadku gier debiutowych Klientów, czyli ,, kłód” które rzucają nam pod nogi na początku spotkania w stylu: ,,Proszę przedstawić ofertę ale uprzedzam, że nie jestem zainteresowany’’
- Stworzymy listę rzeczywistych obiekcji i wypracujemy sposoby reakcji na nie
W efekcie szkolenia otrzymasz:
- Zestawienie z propozycjami reakcji na najczęstsze projekcje Klientów
- Listę skutecznych reakcji na gry debiutowe Klientów
- Ściągę z przykładowymi reakcjami na wybrane obiekcje Klientów
- Informację o sobie pod kątem mocnych stron sprzedażowych i obszarów do rozwoju.
- Analizę typów Klientów wraz ze wskazówkami jakie narzędzia komunikacji sprzedażowej sprzyjają pozytywnej decyzji a jakie nasze, często nieświadome zachowania prowadzą wprost do odmowy ze strony Klienta.
Adresaci szkolenia:
Szkolenie skierowane jest dla pracowników których zadaniem jest efektywna sprzedaż.
Szkolenie w trybie online?
Tak, istnieje możliwość organizacji szkolenia z efektywnj sprzedaży w systemie nauki zdalnej.
► Szkolenie internetowe jest przeprowadzane na żywo.
► Zakres merytoryczny dostosowujemy indywidualnie do Państwa potrzeb.
► Dopytaj opiekuna szkolenia o możliwe rozwiązania.