Cel szkolenia:

Wzmocnienie stałej efektywności sprzedażowej uczestników warsztatu ze szczególnym uwzględnieniem umiejętności radzenia sobie z uprzedzeniem, obawą, czy obiekcją Klienta na różnych etapach procesu sprzedaży.

Korzyści dla uczestników:

  • Dowiesz się jak wykorzystać wiedzę psychologiczną aby sprzedawać skutecznie nawet trudnym Klientom.

  • Omówimy na konkretnych przykładach, jak możemy postąpić jeżeli przed spotkaniem domyślamy się, że Klient jest uprzedzony do nas , naszej oferty lub firmy.

  • Poznamy szereg sposobów reagowania w przypadku gier debiutowych Klientów, czyli ,, kłód” które rzucają nam pod nogi na początku spotkania w stylu: ,,Proszę przedstawić ofertę ale uprzedzam, że nie jestem zainteresowany’’.

  • Stworzymy listę rzeczywistych obiekcji i wypracujemy sposoby reakcji na nie.

W efekcie szkolenia otrzymasz:

  1. Zestawienie z propozycjami reakcji na najczęstsze projekcje Klientów

  2. Listę skutecznych reakcji na gry debiutowe Klientów

  3. Ściągę z przykładowymi reakcjami na wybrane obiekcje Klientów

  4. Informację o sobie pod kątem mocnych stron sprzedażowych i obszarów do rozwoju.

  5. Analizę typów Klientów wraz ze wskazówkami jakie narzędzia komunikacji sprzedażowej sprzyjają pozytywnej decyzji a jakie nasze, często nieświadome zachowania prowadzą wprost do odmowy ze strony Klienta.

Adresaci szkolenia:

Szkolenie skierowane jest dla pracowników których zadaniem jest efektywna sprzedaż.


Czas trwania szkolenia:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejętności w życie
  10. Na Państwa życzenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkoleń w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

1. Analiza moich mocnych stron jako sprzedawcy

  • Osobowościowy test autoanalizy

  • ,,Przekonaj mnie’’ – gra sprzedażowa

Indywidualna informacja zwrotna:

  • Mocne strony – obszary na których Uczestnik warsztatu może budować

  • Pięty achillesowe - obszary do niwelowania negatywnego wpływu lub do dalszego rozwoju

2. Zapobiegam odmowie i uzyskuję zgodę Klienta przez dostosowanie się do jego osobowości

  • Narzędziowa osobowość Klienta i Sprzedawcy

  • Na co zwracać uwagę żeby rozpoznać osobowość Klienta?

    • Podczas spotkania bezpośredniego

    • Podczas rozmowy telefonicznej

  • Narzędzia wywierania wpływu na Klientów o poszczególnych osobowościach w procesie:

    • Zjednywania sobie Klienta podczas pierwszego kontaktu

    • Przekonywania

    • Argumentowania

    • Zapobiegania konfliktom

    • Zapobiegania odmowie

    • Reagowania na Konflikt

    • Motywowania do zakupu

    • Zamykania sprzedaży

3. ,,Ten sprzedawca będzie mnie namawiał do czegoś czego nie chcę’’

  • Negatywne projekcje Klientów (niewypowiedziane opinie i przekonania Klientów tuż przed naszym kontaktem z Nimi)

  • Wyrażenie intencji jako metoda niwelowania negatywnego wpływu projekcji Klientów na temat: nas, jakości naszej oferty czy firmy.

  • Metody reakcji na rzeczywiste projekcje naszych Klientów.

  • Scenki warsztatowe

4. ,,Proszę przedstawić inną ofertę, ale uprzedzam, że nie będę nią zainteresowany.’’

  • Gra debiutowa Klienta - blokująca lub utrudniająca efektywną komunikacje sprzedażową wypowiedź Klienta na początku kontaktu.

  • Lista rzeczywistych gier debiutowych Klientów.

  • Efektywne metody reakcji na poszczególne gry debiutowe Klientów.

  • Scenki warsztatowe

5. Jakie ma powody Klient żeby kupić?

  • Proszę powiedzieć…? – pytania pierwszym filarem sprzedaży

  • Zasady uzyskiwania informacji i zapobiegania odmowie

  • Analiza potrzeb i oczekiwań klienta – Lista pytań

6. ,,To jest dokładnie to, czego oczekuję’’

  • Zasady zapobiegania obiekcjom Klienta

  • Model: Cecha – Zaleta – Korzyść – Dowód

  • Kody językowe -Tworzenie przekonującej argumentacji

  • Niwelowanie dysonansu po-zakupowego

7. ,,To jest za drogie’’

  • Podłoże obiekcji Klientów

  • Obiekcja Klienta, jako nasze wsparcie w procesie sprzedaży

  • Lista rzeczywistych obiekcji i metody postępowania z nimi

  • Scenki warsztatowe

8. Trudny klient

  • Jak rozmawiać ze zdenerwowanym czy agresywnym Klientem?

  • Zasady rozmowy z reklamacyjnym Klientem

  • Gry i manipulacje Klientów

  • Asertywne budowanie relacji w sprzedaży z ,,trudnym’’ Klientem

9. Podsumowanie szkolenia

  • Syntetyczne podsumowanie treści szkolenia

  • Wskazówki dotyczące implementacji nabytych umiejętności w praktyce

  • Ewaluacja szkolenia

Metody pracy:

Wśród wielu form aktywności, na szkoleniu możemy wyróżnić: moderowane dyskusje; ćwiczenia pojedyncze i w grupach; studia przypadków; dzielenie się najlepszymi praktykami, scenki i grę szkoleniową.