Grupa docelowa:
Warsztaty dedykowane są handlowcom, dla których ważnym czynnikiem osiągnięcia efektywności
w sprzedaży jest budowanie długofalowych relacji z Klientami.

Cel szkolenia:
Zwiększenie efektywności sprzedaży dzięki nabyciu umiejętności i poszerzeniu kompetencji
w zakresach:
1. Budowania trwałych relacji z Klientem, właściwej diagnozy potrzeb, oczekiwań i możliwości
    Klienta i odpowiedniego pod tym kątem przedstawiania produktu
2. Stosowania etycznych i skutecznych technik sprzedaży
3. Stosowania przemyślanej komunikacji z wykorzystaniem starannie dobranych słów i zwrotów
4. Umiejętności radzenia sobie z trudnymi Klientami i odpowiedziami na trudne pytania

Korzyści dla uczestników:
Uczestnicy warsztatów zdobędą kompleksową wiedzę niezbędną do prowadzenia skutecznej sprzedaży i budowy trwałych relacji z Klientami w najważniejszych zakresach:
1. Uczestnik zrozumie wagę i znaczenie dla procesu sprzedaży odpowiedniej diagnozy Klienta,
    poznania jego potrzeb i możliwości zakupowych
2. Uczestnik doświadczy skuteczności budowania trwałych relacji z Klientami
3. Uczestnik pozna możliwości i różnorodność technik w komunikacji interpersonalnej z Klientem
    oraz pozna sposoby skutecznego ich wykorzystania
4. Uczestnik uświadomi sobie osobiste predyspozycje, mocne strony i zakresy niezbędne do
    poprawy, aby nieustannie podnosić skuteczność sprzedaży i efektywność własnych działań


Czas trwania szkolenia:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejętności w życie
  10. Na Państwa życzenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkoleń w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

I. POWITANIE
II. IDEALNY HANDLOWIEC TO…
III. „On nie ma pojęcia o czym mówię!” – CZYLI JAK ROZMAWIAĆ, BY NAS ROZUMIANO?
PODSTAWOWE ZASADY KOMUNIKACJI Z KLIENTAMI
a) „No przecież tłumaczę Panu, że …” – czyli jak mówić spójnie i w sposób przemyślany
b) „Ta oferta jest znakomita, nasz ostatni Klient był nią zachwycony!” – czyli dlaczego
     każdy Klient widzi inaczej.
IV. IDENTYFIKACJA KLIENTA KLUCZEM DO SKUTECZNEJ KOMUNIKACJI
a) „Jak się z nim dogadać…” – czyli o tym, że z każdym trzeba rozmawiać inaczej - stosowanie
    odpowiednich technik komunikacyjnych pod kątem zdiagnozowanych szczególnych cech
     Klienta
b) „Między nami jest chemia…” – jak sprawić, by Klient czuł, że świetnie się rozumiemy
V. SŁOWA-KLUCZE I SŁOWA-WYTRYCHY. ROLA I ZNACZENIE KOMUNIKACJI WERBALNEJ
W RELACJACH Z KLIENTEM
a) „Dlaczego nie kupił Pan naszego produktu z naszych usług…” – i dlaczego jest to fatalne
     pytanie
b) do Klienta, czyli analiza i przykłady zastosowań odpowiednich słów i zwrotów sprzedażowych
c) „O którym produkcie chce Pan porozmawiać na początku…” - analiza, przykłady i warsztaty
    zastosowań odpowiednich presupozycji w procesie sprzedaży
VI. „WI(E)DZIEĆ WIĘCEJ” CZYLI ROLA I ZNACZENIE KOMUNIKACJI NIEWERBALNEJ
W RELACJACH Z KLIENTEM – ANALIZA PRZYKŁADÓW NA PRZYKŁADZIE MATERIAŁÓW FILMOWYCH
VII. 10 DOBRYCH PRAKTYK - ZNACZENIE I ROLA BADANIA POTRZEB KLIENTA
W SKUTECZNEJ SPRZEDAŻY
VIII. 4 ZASADY BUDOWANIA DOBRYCH RELACJI Z KLIENTAMI
IX. Z PRAKTYKI HANDLOWCA, CZYLI…
a) „Dlaczego on się tak czepia…”- jak odpowiadać na trudne pytania
b) „Dlaczego on ciągle narzeka na cenę…” – jak odpowiadać na pytania i zarzuty o cenę
c) „Dlaczego on ma pretensje…” – jak odpowiadać na reklamacje
X. „Czy jestem dobrym handlowcem?” - DIAGNOZA OSOBISTYCH KOMPETENCJI
HANDLOWYCH. ĆWICZENIE Z WYKORZYSTANIEM KAMERY VIDEO
XI. PODSUMOWANIE

Szkolenie oparte jest o autorski projekt prowadzenia warsztatów, które cechują się dużą intensywnością, interaktywnym charakterem i nieustanną pracą nad zbudowaniem długotrwałej inspiracji do wykorzystywania w życiu zawodowym poznanych na szkoleniu zasad i technik. Zajęcia realizowane są zgodnie z zasadą 80% czasu dla ćwiczeń i doświadczeń, 20% czasu dla teorii.

Podczas warsztatów dominują:

  • Dyskusje i burze mózgów wywoływane licznymi przykładami, w tym wieloma studiami przypadków z doświadczenia zawodowego trenera prowadzącego warsztaty
  •  Ćwiczenia i symulacje doskonalące umiejętności sprzedażowe, w tym zajęcia z wykorzystaniem kamery video
  •  Testy i zadania pozwalające na zdiagnozowanie osobistych mocnych i słabszych stron.