Nurtują Cię pytania:

  • Co wspólnego z coachingiem ma wielki grecki filozof Sokrates?
  • Czy ewolucja = coaching?
  • Czy coaching jest na pewno dobrym pomysłem, aby go stosować w zarządzaniu pracownikami?
  • Czym różni się life coaching od coachingu menedżerskiego?
  • Co jest „sercem” coachingu menedżerskiego?
  • Jak umiejętnie przeprowadzić efektywną rozmowę coachingową z pracownikiem?


Na te i inne pytania otrzymacie Państwo odpowiedź przyjmując zaproszenie na  szkolenie: COACHING BIZNESOWY!

Oto niektóre z umiejętności, które uczestnicy szkolenia nabędą po jego zakończeniu:

  • poznają założenia coachingowego stylu zarządzania i jego wpływu na  motywowanie i rozwój pracowników,
  • odkryją różnice między tradycyjnym sposobem zarządzania, a zarządzaniem w dobie 21. wieku, jaki stanowi coaching,
  • nauczą się efektywnie stosować metody coachingowe w codziennym zarządzaniu pracownikami, co pozwoli na ich lepszy rozwój,
  • poznają elementy skutecznych rozmów rozwojowych (coachingowych) ze swoimi pracownikami,
  • nauczą się, jak pomagać pracownikom w samodzielnym rozwiązywaniu problemów,
  • nauczą się stosować techniki coachingowe w różnych aspektach relacji zawodowych.

Czas trwania szkolenia:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dzieidzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowawdzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajeciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejetności w życie
  10. Na Państwa zyczenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkolen w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnych szkoleniach, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

Moduł I
Co to jest COACHING?

  • Definicja, rola i historia coachingu w zarządzaniu.
  • Coaching, trening, doradztwo – różnice i podobieństwa.
  • Podstawowe rodzaje i modele coachingu.
  • Czym coaching w zarządzaniu nie jest i nie powinien być?


Moduł II
Kiedy i jak stosować COACHING?

  • Czy coachingowy styl zarządzania jest dobry na wszystko – kiedy stosować coaching, a kiedy inne metody rozwojowe?
  • Coaching w biznesie.
  • Zalety stosowania coachingowego stylu zarządzania – czyli nauka zmiany perspektywy.


Moduł III
Przełożony – Coach – czyli KTO?

  • Rola i podstawowe zadania menedżera – coacha.
  • Samoocena coacha – jaki styl zarządzania mnie charakteryzuje?
  • Cechy, umiejętności i postawa coacha:
    • zaakceptowanie zmian,
    • umiejętność budowania relacji z pracownikami,
    • aktywne słuchanie,
    • docenianie/ pochwała,
    • szacunek,
    • udzielanie motywującej krytycznej informacji zwrotnej.


Moduł IV
Proces coachingowy – etapy rozmowy coachingowej z pracownikiem.

  • Zawieranie kontraktu.
  • Określenie potrzeb i celów.
  • Cechy dobrego celu.


Moduł V
Mocne pytania coachingowe.

  • Zadawanie pytań w coachingu – dobre pytania coachingowe.
  • Moc zadawania pytań otwartych:
    • pytam, aby się dowiedzieć,
    • pytam, aby rozwijać,
    • pytam, aby skłaniać do samodzielnego myślenia.


Moduł VI
Techniki i narzędzia w coachingu zarządczym. Mini sesje coachingowe z udziałem uczestników.



Moduł VII
Podsumowanie szkolenia.

  • Wnioski na poziomie indywidualnym i grupowym.
  • Indywidualny plan działań.

Zajęcia prowadzone są metodą warsztatową opartą na aktywacji uczestników szkolenia poprzez:

  • pracę w zespołach,
  • gry symulacyjne/ ćwiczenia praktyczne – oparte na rzeczywistych przykładach,
  • dyskusje na forum grupy, case study,
  • testy/ ankiety,
  • wykład z prezentacją multimedialną (20%).