Po szkoleniu uczestnicy będą w stanie:

  • Przygotować i przeprowadzić profesjonalne wystąpienie do zespołu
  • Prowadzić rozmowy z pracownikami, w oparciu o podane schematy i zasady
  • Zastosować w praktyce zasady komunikacyjne, związane z przepływem informacji w zespole na płaszczyźnie szef – pracownik
  • Efektywnie budować relacje w swoich zespołach
  • Udzielać informację zwrotną

Czas trwania szkolenia:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dzieidzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowawdzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajeciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejetności w życie
  10. Na Państwa zyczenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkolen w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnych szkoleniach, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

1. Umiejętności komunikacyjne szefa

  • Pytania i parafrazy
  • Aktywne słuchanie
  • Rola emocji w prowadzeniu rozmów

2. Expose szefa

  • Budowanie autorytetu
  • Przekazywanie zasad współpracy – forma i atmosfera

3. Codzienne rozmowy z pracownikami

  • Nagradzanie
    • Budowanie atmosfery
    • Zyski menedżera w obszarze nagradzania
  • Karanie
    • Stopniowanie komunikatu
    • Konsekwencja  warunek konieczny
  • Informacja zwrotna
    • Zasady udzielania informacji zwrotnej
    • Schematy, które można wykorzystać podczas rozmów z pracownikami
    • Pozytywna i negatywna informacja zwrotna

4. Rozmowa jako element systemu cen pracowniczych

  • Przeszkody w skutecznym ocenianiu – jak je pokonywać
  • Metody i narzędzia wykorzystywane w ocenianiu pracowników
  • Rozmowa oceniająca – etapy, zasady jej prowadzenia, zasady udzielania motywujących informacji zwrotnych
  • Obiektywność oceny, wyciąganie wniosków z oceny, wpływ oceny na ścieżki kariery

5. Delegowanie zadań

  • Czynniki sukcesu w delegowaniu
  • Elementy, które można delegować
  • Granice delegowania
  • Opory przeciwko delegowaniu
  • Błędy w delegowaniu i sposoby ich przezwyciężania
  • Komunikacja w procesie delegowania
  • Krąg reguł, które obowiązują w delegowaniu

Wśród technik aktywizujących uczestników pojawią się m.in.

  • dyskusje
  • studium przypadku
  • ćwiczenia indywidualne i grupowe
  • kwestionariusze i testy zachowań
  • odgrywanie scenek/ról
  • burze mózgów