Praca menedżera to nieustanne kształtowanie relacji z pracownikami. W codziennej pracy przekłada się to bezpośrednio na prowadzenie rozmów z pracownikami. Od nich zależy atmosfera wśród ludzi, motywacja pracowników, a także sukces całego zespołu i firmy.
Celem szkolenia jest praktyczne przećwiczenie rozmów, które każdy menedżer prowadzi na co dzień: rozmowy nagradzającej, karzącej, motywującej, rozmowy prowadzonej w systemie ocen pracowniczych, udzielanie informacji zwrotnej, delegowanie obowiązków.  
Szkolenia przygotowane zostało w formie warsztatów aktywizujących uczestników, dzięki czemu będą oni mieli szansę przećwiczenia teoretycznej wiedzy w praktycznych i laboratoryjnych warunkach.


Korzyści dla uczestników:
Po szkoleniu uczestnicy będą w stanie:

  • Przygotować i przeprowadzić profesjonalne wystąpienie do zespołu.
  • Prowadzić rozmowy z pracownikami, w oparciu o podane schematy i zasady.
  • Zastosować w praktyce zasady komunikacyjne, związane z przepływem informacji w zespole na płaszczyźnie szef – pracownik.
  • Efektywnie budować relacje w swoich zespołach.
  • Udzielać informację zwrotną.


Szkolenia polecamy dla:
Szkolenie skierowane jest do osób, które zarządzają zespołami pracowników (kierownicy, dyrektorzy, menedżerowie, liderzy projektów) i do wszystkich, którzy chcą praktycznie przećwiczyć swoje umiejętności z tego zakresu.

 


Czas trwania szkolenia:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dzieidzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowawdzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajeciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejetności w życie
  10. Na Państwa zyczenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkolen w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnych szkoleniach, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

Moduł I
Umiejętności komunikacyjne szefa.

Moduł ten ma przedstawić podstawowe zasady komunikacji i uwrażliwić uczestników na procesy komunikacyjne i różnorodność stylów komunikacyjnych. 

  • Pytania i parafrazy.
  • Aktywne słuchanie.
  • Rola emocji w prowadzeniu rozmów.
  • Expose szefa.
  • Budowanie autorytetu.
  • Style komunikacyjne i odwoływanie się do „Dorosłego” pracownika. 


Moduł II
Codzienne rozmowy z pracownikami.

To praktyczny moduł poświęcony zasadom prowadzenia rozmów, schematom i narzędziom, które ułatwiają porozumienie i przeprowadzenie, czasem stresujących, rozmów. 

  • Nagradzanie.
    • Budowanie atmosfery.
    • Zyski menedżera w obszarze nagradzania.
  • Karanie.
    • Stopniowanie komunikatu.
    • Konsekwencja  warunek konieczny.
  • Informacja zwrotna.
    • Zasady udzielania informacji zwrotnej.
    • Schematy, które można wykorzystać podczas rozmów z pracownikami.
    • Pozytywna i negatywna informacja zwrotna.


Moduł III
Rozmowa jako element systemu ocen pracowniczych.

Ten moduł odwołuje się do systemu ocen pracowniczych, a dokładniej do aspektu tychże ocen jakim jest sama rozmowa. Rozmowa oceniająca może bowiem ułatwić relację, pozwolić lepiej zrozumieć pracownika i szefa, a także zmotywować pracownika. 

  • Przeszkody w skutecznym ocenianiu – jak je pokonywać.
  • Metody i narzędzia wykorzystywane w ocenianiu pracowników.
  • Rozmowa oceniająca – etapy, zasady jej prowadzenia, zasady udzielania motywujących informacji zwrotnych.
  • Obiektywność oceny, wyciąganie wniosków z oceny, wpływ oceny na ścieżki kariery.


Moduł IV
Delegowanie zadań.

Podczas pracy nad zagadnieniem delegowania uczestnicy poznają zasady, które kierują tym procesem. Zobaczą też kiedy i jak można delegować swoją pracę, aby rozwijać pracowników. 

  • Czynniki sukcesu w delegowaniu.
  • Elementy, które można delegować.
  • Granice delegowania.
  • Opory przeciwko delegowaniu.
  • Błędy w delegowaniu i sposoby ich przezwyciężania.
  • Komunikacja w procesie delegowania.
  • Krąg reguł, które obowiązują w delegowaniu.

 

Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia:
Wśród technik aktywizujących uczestników pojawią się m.in.

  • dyskusje,
  • studium przypadku,
  • ćwiczenia indywidualne i grupowe,
  • kwestionariusze i testy zachowań,
  • odgrywanie scenek/ról,
  • burze mózgów.