Celem szkolenia jest:

  • Rozpoznawanie podstawowych zasad procesu grupowego
  • Budowanie efektywnego systemu komunikacji w zespole
  • Rozpoznanie ról występujących w zespole
  • Praktyczne stosowanie zasad efektywnego delegowania zadań
  • Identyfikacja przyczyn oporu i błędów związanych z delegowaniem zadań
  • Znajomość zasad efektywnego motywowania środkami materialnymi i niematerialnymi
  • Psychologiczne zasady motywowania
  • Efektywne stosowanie informacji zwrotnej i ocen w procesie motywowania

 

 

 


Szkolenie w trybie online?

Tak, istnieje możliwość organizacji szkolenia z zarządzania zespołem i motywowania pracowników w systemie nauki zdalnej. 

► Szkolenie internetowe jest przeprowadzane na żywo.
► Zakres merytoryczny dostosowujemy indywidualnie do Państwa potrzeb.
► Dopytaj opiekuna szkolenia o możliwe rozwiązania.


Czas trwania szkolenia stacjonarnego:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 

Czas trwania szkolenia on-line:

Sugerowany minimalny czas szkolenia zamkniętego grupowego to łącznie 5-6 godzin w zależności od tematu szkolenia (z możliwością podziału na sesje). Finalna długość, ilość i częstotliwość sesji zostaną dopasowane do Państwa oczekiwań i możliwości.

Terminy sesji uzgadniane są indywidualnie i dopasowane do Państwa potrzeb, możliwości i oczekiwań.


Przykładowy harmonogram: 7 sesji trwających od 1 do 3 godzin, dających łącznie 14 godzin szkolenia.

Szkolenie to może być również realizowane w formie indywidualnej - konsultacje 1 na 1, w formie np. 3-godzinnej sesji.
Zapytaj o szczegóły opiekuna szkolenia.


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejętności w życie
  10. Na Państwa życzenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkoleń w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Dołącz do nas! Bądź na bieżąco! Znajdź promocje! Odbieraj bezpłatne materiały! ►

Zapisz się! ►

 


Szkolenia on-line

Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.

Zapytaj opiekuna szkolenia o możliwości realizacji szkolenia w trybie on-line.

W zależności od specyfiki szkolenia oraz zakresu merytorycznego, w niektórych obszarach rekomendujemy realizację szkolenia wyłącznie w formie stacjonarnej.

Przy realizacji każdego projektu mamy na uwadze efektywność prowadzonych przez nas warsztatów oraz Państwa satysfakcję.

Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►

MODUŁ 1. Ćwiczenia wstępne, zapoznanie się uczestników, omówienie zasad, zawarcie kontraktu szkoleniowego

MODUŁ 2. Modele polityki personalnej w aspekcie delegowania zadań i motywowania pracowników

  • model sita : zalet i wady
  • model kapitału ludzkiego: zalety i wady
  • modele mieszane

MODUŁ 3. Efektywna komunikacja w zespole

  • autoanaliza własnego stylu komunikowania się
  • błędy w komunikacji
  • bariery komunikacyjne
  • etapy tworzenia kontaktu interpersonalnego
  • kształtowanie własnego wizerunku w roli nadawcy i odbiorcy
  • komunikatu
  • aktywne słuchanie jako narzędzie skutecznej komunikacji-
  • ćwiczenia praktyczne
  • czynniki zakłócające słuchanie i rozumienie wypowiedzi
  • p­sychologiczne mechanizmy i techniki wywierania wpływu-
  • analiza osobistego stylu wywierania wpływu na innych 

MODUŁ 4. Etapy budowania zespołu

  • etapy rozwoju zespołu : zasady funkcjonowania i niebezpieczeństwa na każdym z nich
  • drogi do współpracy na każdym z nich
  • role zespołowe i ich identyfikacja
  • delegowanie zadań i motywowanie na każdym z etapów rozwoju zespołu

MODUŁ 5. Zasady delegowania zadań

  • strefy delegowania zadań
  • stopnie delegowania zadań

MODUŁ 6. Piramida nabywania kompetencji

  • definicja kompetencji
  • proces nabywania kompetencji przez pracownika
  • motywacja a nabywanie kompetencji

MODUŁ 7. 14 zasad efektywnego delegowania wg Harvard Business University

MODUŁ 8. Opór i błędy w delegowaniu

  • opory po stronie kierownika
  • opory po stronie pracowników
  • praca z oboma rodzajami oporu

MODUŁ 9. Motywowanie pracowników jako odpowiedź na ich potrzeby

  • piramida potrzeb Maslowa

MODUŁ 10. Teorie X i Y Mc Gregora-postawa szefa a motywowanie pracowników

MODUŁ 11.Rodzaje motywacji i psychologiczne zasady motywowania

  • Zasady motywowania ekonomicznego
  • Zasady motywacji środkami niematerialnymi

MODUŁ 12. Znaczenie języka w motywowani

  • Język reaktywny
  • Język proaktywny

MODUŁ 13. Informacja zwrotna i ocena

  • motywująca rozmowa oceniająca
  • informacja zwrotna jako sposób motywacji i modelowania zachowań pracownika

MODUŁ14. Elementy coachingu

  • coachingowy styl zarządzania
  • menedżer w roli coacha
  • mini wykład
  • warsztaty
  • zajęcia treningowe