• Rozpoznawanie podstawowych zasad procesu grupowego
  • Budowanie efektywnego systemu komunikacji w zespole
  • Rozpoznanie ról występujących w zespole
  • Praktyczne stosowanie zasad efektywnego delegowania zadań
  • Identyfikacja przyczyn oporu i błędów związanych z delegowaniem zadań
  • Znajomość zasad efektywnego motywowania środkami materialnymi i niematerialnymi
  • Psychologiczne zasady motywowania
  • Efektywne stosowanie informacji zwrotnej i ocen w procesie motywowania

Czas trwania szkolenia:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dzieidzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowawdzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajeciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejetności w życie
  10. Na Państwa zyczenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkolen w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnych szkoleniach, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

1. Ćwiczenia wstępne, zapoznanie się uczestników, omówienie zasad, zawarcie kontraktu szkoleniowego

2. Modele polityki personalnej w aspekcie delegowania zadań i motywowania pracowników

  • model sita : zalet i wady
  • model kapitału ludzkiego: zalety i wady
  • modele mieszane

3. Efektywna komunikacja w zespole

  • autoanaliza własnego stylu komunikowania się
  • błędy w komunikacji
  • bariery komunikacyjne
  • etapy tworzenia kontaktu interpersonalnego
  • kształtowanie własnego wizerunku w roli nadawcy i odbiorcy
  • komunikatu
  • aktywne słuchanie jako narzędzie skutecznej komunikacji-
  • ćwiczenia praktyczne
  • czynniki zakłócające słuchanie i rozumienie wypowiedzi
  • p­sychologiczne mechanizmy i techniki wywierania wpływu-
  • analiza osobistego stylu wywierania wpływu na innych 

4. Etapy budowania zespołu

  • etapy rozwoju zespołu : zasady funkcjonowania i niebezpieczeństwa na każdym z nich
  • drogi do współpracy na każdym z nich
  • role zespołowe i ich identyfikacja
  • delegowanie zadań i motywowanie na każdym z etapów rozwoju zespołu

5. Zasady delegowania zadań

  • strefy delegowania zadań
  • stopnie delegowania zadań

6. Piramida nabywania kompetencji

  • definicja kompetencji
  • proces nabywania kompetencji przez pracownika
  • motywacja a nabywanie kompetencji

7. 14 zasad efektywnego delegowania wg Harvard Business University

8. Opór i błędy w delegowaniu

  • opory po stronie kierownika
  • opory po stronie pracowników
  • praca z oboma rodzajami oporu

9. Motywowanie pracowników jako odpowiedź na ich potrzeby

  • piramida potrzeb Maslowa

10. Teorie X i Y Mc Gregora-postawa szefa a motywowanie pracowników

11.Rodzaje motywacji i psychologiczne zasady motywowania

  • Zasady motywowania ekonomicznego
  • Zasady motywacji środkami niematerialnymi

12. Znaczenie języka w motywowani

  • Język reaktywny
  • Język proaktywny

13. Informacja zwrotna i ocena

  • motywująca rozmowa oceniająca
  • informacja zwrotna jako sposób motywacji i modelowania zachowań pracownika

14. Elementy coachingu

  • coachingowy styl zarządzania
  • menedżer w roli coacha
  • mini wykład
  • warsztaty
  • zajęcia treningowe