Szkolenia otwarte - Komunikacja i negocjacje |

Nasze szkolenia otwarte z kompetencji komunikacyjnych umożliwiają poznanie skutecznych technik negocjacji i wykorzystanie ich podczas ćwiczeń praktycznych. Dzięki naszym trenerom nauczą się Państwo realizować swoje cele za pomocą skutecznie prowadzonych rozmów. Na szkolenia otwarte z zakresu komunikacji i negocjacji zapraszamy wszystkich, bez względu na zawód i stanowisko.

Tytuł szkolenia
Trener
Miasto
Termin
Cena

Budowanie zespołu poprzez komunikację, pracę zespołową i relacje

Andrzej Zabawa Gdańsk
2024-10-21 (2 dni)
1 480 Zobacz

Komunikacja interpersonalna z elementami inteligencji emocjonalnej - świadome komunikowanie, zarządzanie emocjami i stresem

Adrianna Zbińska Poznań
2024-10-24 (2 dni)
1 580 Zobacz

Negocjacyjne wywieranie wpływu

Maciej Leszczyński Kraków
2024-10-24 (2 dni)
1 480 Zobacz

Nowoczesny Key Account Management

Maciej Leszczyński Warszawa
2024-11-04 (2 dni)
1 880 Zobacz

Intensywny trening dla trenerów

Adrianna Zbińska Poznań
2024-11-07 (2 dni)
1 580 Zobacz

Skuteczne negocjacje handlowe

Andrzej Zabawa Gdańsk
2024-11-18 (2 dni)
1 480 Zobacz

Skuteczny negocjator w dziale zakupów

Maciej Leszczyński Kraków
2024-11-18 (2 dni)
1 580 Zobacz

Efektywna komunikacja interpersonalna z elementami inteligencji emocjonalnej i asertywności

Agnieszka Olejnik Warszawa
2024-11-20 (2 dni)
1 580 Zobacz

Od NIE do TAK w procesie sprzedaży

Maciej Leszczyński Warszawa
2024-11-21 (2 dni)
1 480 Zobacz

SZKOLENIE ON-LINE: Wczoraj kolega, dzisiaj szef

Katarzyna Poleszak-Jakubowska On-line
2024-11-22
490/690 Zobacz

Efektywna komunikacja interpersonalna z elementami inteligencji emocjonalnej i asertywności

Agnieszka Olejnik Kraków
2024-11-28 (2 dni)
1 580 Zobacz

Negocjacyjne wywieranie wpływu

Maciej Leszczyński Warszawa
2024-12-02 (2 dni)
1 480 Zobacz

Komunikacja interpersonalna z elementami inteligencji emocjonalnej - świadome komunikowanie, zarządzanie emocjami i stresem

Adrianna Zbińska Wrocław
2024-12-05 (2 dni)
1 580 Zobacz

Relacyjna obsługa klienta - jak rozmawiać z Klientami

Maciej Leszczyński Kraków
2024-12-09 (2 dni)
1 480 Zobacz

SZKOLENIE ON-LINE: Wczoraj kolega, dzisiaj szef

Katarzyna Poleszak-Jakubowska On-line
2025-01-20
490/690 Zobacz

Nowoczesny Key Account Management

Maciej Leszczyński Kraków
2025-01-23 (2 dni)
1 880 Zobacz

Intensywny trening dla trenerów

Adrianna Zbińska Wrocław
2025-01-27 (2 dni)
1 580 Zobacz

Skuteczny negocjator w dziale zakupów

Maciej Leszczyński Warszawa
2025-01-30 (2 dni)
1 580 Zobacz

Efektywna komunikacja interpersonalna z elementami inteligencji emocjonalnej i asertywności

Agnieszka Olejnik Warszawa
2025-02-03 (2 dni)
1 580 Zobacz

Od NIE do TAK w procesie sprzedaży

Maciej Leszczyński Warszawa
2025-02-03 (2 dni)
1 480 Zobacz

Budowanie zespołu i komunikacja w grupie

Aleksandra Chrapko Kraków
2025-02-10 (2 dni)
1 480 Zobacz

Negocjacyjne wywieranie wpływu

Maciej Leszczyński Kraków
2025-02-17 (2 dni)
1 480 Zobacz

Relacyjna obsługa klienta - jak rozmawiać z Klientami

Maciej Leszczyński Kraków
2025-03-24 (2 dni)
1 480 Zobacz

Nowoczesny Key Account Management

Maciej Leszczyński Warszawa
2025-04-07 (2 dni)
1 880 Zobacz

Efektywna komunikacja interpersonalna z elementami inteligencji emocjonalnej i asertywności

Agnieszka Olejnik Kraków
2025-04-10 (2 dni)
1 580 Zobacz

SZKOLENIE ON-LINE: Wczoraj kolega, dzisiaj szef

Katarzyna Poleszak-Jakubowska On-line
2025-04-11
490/690 Zobacz

Skuteczny negocjator w dziale zakupów

Maciej Leszczyński Kraków
2025-04-14 (2 dni)
1 580 Zobacz

Negocjacyjne wywieranie wpływu

Maciej Leszczyński Warszawa
2025-05-12 (2 dni)
1 480 Zobacz

Efektywna komunikacja interpersonalna z elementami inteligencji emocjonalnej i asertywności

Agnieszka Olejnik Gdańsk
2025-05-15 (2 dni)
1 580 Zobacz

Budowanie zespołu i komunikacja w grupie

Aleksandra Chrapko Kraków
2025-05-22 (2 dni)
1 480 Zobacz

Od NIE do TAK w procesie sprzedaży

Maciej Leszczyński Kraków
2025-05-26 (2 dni)
1 480 Zobacz

Skuteczny negocjator w dziale zakupów

Maciej Leszczyński Kraków
2025-06-23 (2 dni)
1 580 Zobacz

Efektywna komunikacja interpersonalna z elementami inteligencji emocjonalnej i asertywności

Agnieszka Olejnik Kraków
2025-06-23 (2 dni)
1 580 Zobacz

SZKOLENIE ON-LINE: Wczoraj kolega, dzisiaj szef

Katarzyna Poleszak-Jakubowska On-line
2025-06-23
490/690 Zobacz

Relacyjna obsługa klienta - jak rozmawiać z Klientami

Maciej Leszczyński Warszawa
2025-06-25 (2 dni)
1 480 Zobacz

Budowanie zespołu i komunikacja w grupie

Aleksandra Chrapko Kraków
2025-07-07 (2 dni)
1 480 Zobacz

Negocjacyjne wywieranie wpływu

Maciej Leszczyński Kraków
2025-07-07 (2 dni)
1 480 Zobacz

Od NIE do TAK w procesie sprzedaży

Maciej Leszczyński Warszawa
2025-07-24 (2 dni)
1 480 Zobacz

Czym są szkolenia otwarte z komunikacji i negocjacji?

To zajęcia kształcące umiejętności w zakresie budowania satysfakcjonujących relacji z innymi ludźmi. Na szkoleniach otwartych z komunikacji i negocjacji poruszane są takie problemy jak sposób formułowania wypowiedzi, skuteczne prowadzenie rozmowy, asertywność w kontaktach z innymi czy zastosowanie technik negocjacyjnych w specyficznych sytuacjach handlowych lub innych.

Kiedy wybrać szkolenie otwarte z komunikacji i negocjacji?

Na szkolenia otwarte z komunikacji i negocjacji zapraszamy osoby, które chcą podnieść swoje kompetencje z zakresu tzw. umiejętności miękkich. Uczymy przełamywania rozmaitych barier - podpowiadamy, jak radzić sobie ze stresem w sytuacji kontaktu z przełożonymi, radzimy, jak rozpocząć negocjacje płacowe oraz prowadzić rozmowy handlowe. Nasze szkolenia biznesowe z komunikacji uczą precyzyjnego formułowania myśli, korzystają z technik stosowanych przez dyplomatów i są nastawione nie tylko na osiąganie celów, ale także budowanie relacji międzyludzkich.

Do kogo są skierowane szkolenia otwarte z komunikacji i negocjacji?

Szkolenia otwarte z komunikacji i negocjacji dotyczą uniwersalnych umiejętności i przydadzą się każdemu. Pomogą pracodawcom przeprowadzać skuteczne rozmowy z podwładnymi, pracownikom zaś dadzą dodatkowe możliwości w zakresie negocjacji z przełożonym. Nasze szkolenia biznesowe pomogą także tym, których praca wymaga kontaktu z klientem lub polega na kierowaniu sporym zespołem.

Dlaczego szkolenia otwarte z komunikacji i negocjacji z AVENHANSEN?

Szkolenia z komunikacji i negocjacji przeprowadzają specjaliści i wieloletni praktycy, posiadający bogate doświadczenie nie tylko w dziedzinie, którą zajmują się na co dzień, ale także - w edukacji. Nasi trenerzy mają podobne doświadczenia zawodowe co nasi Klienci (są przedsiębiorcami, menadżerami, HR-owcami), co umożliwia im dostosowanie programu szkolenia tak, aby był on atrakcyjny, a przede wszystkim - przydatny. Podczas szkoleń otwartych skupiamy się na przekazywaniu wiedzy praktycznej (typu know-how). Na zajęciach dominuje forma warsztatowa, umożliwiająca rozwiązywanie podczas zajęć realnych problemów, z jakimi zgłaszają się do nas Klienci.

W jakich miastach organizujemy szkolenia otwarte z komunikacji i negocjacji?

Z oferty firmy AVENHANSEN mogą Państwo skorzystać na terenie całej Polski. Organizujemy szkolenia w większych miastach, takich jak: Warszawa, Kraków, Wrocław, Poznań, Gdańsk. Nasze zajęcia odbywają się w centrach konferencyjnych, hotelach i innych miejscach przystosowanych do prowadzenia szkoleń. Polecamy organizowane przez AVENHANSEN otwarte szkolenia biznesowe w Krakowie, jak również w wielu innych miastach w Polsce.

Kto przeprowadza szkolenia z komunikacji i negocjacji?

Wśród naszych trenerów znajdują się certyfikowani mówcy, coachowie, konsultanci i trenerzy biznesu. Z AVENHANSEN współpracują ludzie nastawieni na konkretny efekt, potrafiący dzielić się wiedzą w nie tylko przystępny, ale także inspirujący sposób. To ludzie pracujący dla dużych, międzynarodowych przedsiębiorstw, a także osób rozpoznawalnych w przestrzeni publicznej.

Co dodatkowo oferujemy dla uczestników szkoleń z komunikacji i negocjacji?

Na szkoleniach dbamy o dobrą atmosferę, zapewniamy też poczęstunek i ciepły posiłek. Po zakończeniu szkoleń biznesowych z komunikacji i negocjacji oferujemy miesięczne (30 dni) wsparcie mentora, którego można poprosić o radę lub wsparcie. Podczas zajęć naszych uczestników czeka niespodzianka - na każdym szkoleniu losujemy jedną osobę, która otrzymuje od nas 50% rabatu na dowolne szkolenie AVENHANSEN.

Odbyłem/Odbyłam szkolenie z komunikacji i negocjacji i co dalej?

Nasza oferta szkoleniowa jest bogata i zróżnicowana, dlatego zachęcamy do udziału w kolejnych zajęciach. Z nami zdobędą Państwo wiedzę z zakresu prawa, administracji, księgowości czy zarządzania. Nasi trenerzy prowadzą także specjalistyczne szkolenia z zakresu sprzedaży, e-marketingu oraz te dedykowane działom personalnym.

Poniżej, w trzech boksach znajdują się najważniejsze informacje o organizowanych przez nas szkoleniach otwartych.

Opinie

Regulamin

Informacje o szkoleniach otwartych