• Co wspólnego z coachingiem ma wielki grecki filozof Sokrates?
  • Czy ewolucja = coaching?
  • Czy coaching jest na pewno dobrym pomysłem, aby go stosować w zarządzaniu pracownikami?
  • Czym różni się life coaching od coachingu menedżerskiego?
  • Co jest „sercem” coachingu menedżerskiego?
  • Jak umiejętnie przeprowadzić efektywną rozmowę coachingową z pracownikiem?


Na te i inne pytania otrzymacie Państwo odpowiedź przyjmując zaproszenie na  szkolenie:
COACHING BIZNESOWY

Oto niektóre z umiejętności, które uczestnicy szkolenia nabędą po jego zakończeniu:

  • poznają założenia coachingowego stylu zarządzania i jego wpływu na  motywowanie i rozwój pracowników
  • odkryją różnice między tradycyjnym sposobem zarządzania, a zarządzaniem w dobie 21. wieku, jaki stanowi coaching
  • nauczą się efektywnie stosować metody coachingowe w codziennym zarządzaniu pracownikami, co pozwoli na ich lepszy rozwój
  • poznają elementy skutecznych rozmów rozwojowych (coachingowych) ze swoimi pracownikami
  • nauczą się, jak pomagać pracownikom w samodzielnym rozwiązywaniu problemów
  • nauczą się stosować techniki coachingowe w różnych aspektach relacji zawodowych

Czas trwania szkolenia:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dzieidzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowawdzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajeciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejetności w życie
  10. Na Państwa zyczenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkolen w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnych szkoleniach, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

I. CO TO JEST COACHING

1. Definicja, rola i historia coachingu w zarządzaniu
2. Coaching, trening, doradztwo – różnice i podobieństwa
3. Podstawowe rodzaje i modele coachingu
4. Czym coaching w zarządzaniu nie jest i nie powinien być

II.  KIEDY I JAK STOSOWAĆ COACHING

1. Czy coachingowy styl zarządzania jest dobry na wszystko – kiedy stosować coaching, a kiedy inne metody rozwojowe
2. Coaching w biznesie
3. Zalety stosowania coachingowego stylu zarządzania – czyli nauka zmiany perspektywy

III. PRZEŁOŻONY – COACH – CZYLI KTO?

1. Rola i podstawowe zadania menedżera – coacha
2. Samoocena coacha – jaki styl zarządzania mnie charakteryzuje
3. Cechy, umiejętności i postawa coacha:

  • zaakceptowanie zmian
  • umiejętność budowania relacji z pracownikami
  • aktywne słuchanie
  • docenianie/ pochwała
  • szacunek
  • udzielanie motywującej krytycznej informacji zwrotnej

IV. PROCES COACHINGOWY – ETAPY ROZMOWY COACHINGOWEJ Z PRACOWNIKIEM

1. Zawieranie kontraktu
2. Określenie potrzeb i celów
3. Cechy dobrego celu

V. MOCNE PYTANIA COACHINGOWE

1. Zadawanie pytań w coachingu – dobre pytania coachingowe
2. Moc zadawania pytań otwartych

  • pytam, aby się dowiedzieć
  • pytam, aby rozwijać
  • pytam, aby skłaniać do samodzielnego myślenia


VI. TECHNIKI I NARZĘDZIA W COACHINGU ZARZĄDCZYM. MINI SESJE COACHINGOWE Z UDZIAŁEM UCZESTNIKÓW

VII. PODSUMOWANIE SZKOLENIA

1. Wnioski na poziomie indywidualnym i grupowym
2. Indywidualny plan działań
 

Zajęcia prowadzone są metodą warsztatową opartą na aktywacji uczestników szkolenia poprzez:

  • pracę w zespołach
  • gry symulacyjne/ ćwiczenia praktyczne – oparte na rzeczywistych przykładach
  • dyskusje na forum grupy, case study
  • testy/ ankiety
  • wykład z prezentacją multimedialną (20%)