Korzyści dla Uczestników:

Po szkoleniu Uczestnicy:

  • znają zasady prowadzenia rozmów w procesie kontroli/audytu
  • skutecznie panują nad własnymi emocjami i prawidłowo rozpoznają emocje drugiej strony
  • znają metody i narzędzia z zakresu psychologii przydatne w pracy kontrolera/audytora
  • świadomie korzystają z komunikatów werbalnych i niewerbalnych (ton głosu, gesty, mimika, postawa, kontakt wzrokowy i inne)
  • rozpoznają stosowane techniki manipulacji i posiadają wiedzę jak się przed nimi bronić;
  • stosują zasady asertywności w procesie kontroli/audytu
  • efektywnie radzą sobie w sytuacjach trudnych i prowadzą trudne rozmowy w procesie kontroli/audytu




     

Szkolenie w trybie online?

Tak, istnieje możliwość organizacji szkolenia z efektywnej komunikacji w pracy kontrolera w systemie nauki zdalnej. 

► Szkolenie internetowe jest przeprowadzane na żywo.
► Zakres merytoryczny dostosowujemy indywidualnie do Państwa potrzeb.
► Dopytaj opiekuna szkolenia o możliwe rozwiązania.


Czas trwania szkolenia stacjonarnego:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 

Czas trwania szkolenia on-line:

Sugerowany minimalny czas szkolenia zamkniętego grupowego to łącznie 5-6 godzin w zależności od tematu szkolenia (z możliwością podziału na sesje). Finalna długość, ilość i częstotliwość sesji zostaną dopasowane do Państwa oczekiwań i możliwości.

Terminy sesji uzgadniane są indywidualnie i dopasowane do Państwa potrzeb, możliwości i oczekiwań.


Przykładowy harmonogram: 7 sesji trwających od 1 do 3 godzin, dających łącznie 14 godzin szkolenia.

Szkolenie to może być również realizowane w formie indywidualnej - konsultacje 1 na 1, w formie np. 3-godzinnej sesji.
Zapytaj o szczegóły opiekuna szkolenia.


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejętności w życie
  10. Na Państwa życzenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkoleń w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Dołącz do nas! Bądź na bieżąco! Znajdź promocje! Odbieraj bezpłatne materiały! ►

Zapisz się! ►

 


Szkolenia on-line

Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.

Zapytaj opiekuna szkolenia o możliwości realizacji szkolenia w trybie on-line.

W zależności od specyfiki szkolenia oraz zakresu merytorycznego, w niektórych obszarach rekomendujemy realizację szkolenia wyłącznie w formie stacjonarnej.

Przy realizacji każdego projektu mamy na uwadze efektywność prowadzonych przez nas warsztatów oraz Państwa satysfakcję.

Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►

MODUŁ I. EFEKTYWNE POROZUMIEWANIE SIĘ INDYWIDUALNE I ORGANIZACYJNE KONTROLERA 

  1. Rola efektywnej komunikacji w pracy kontrolera; efektywna i skuteczna komunikacja a relacje wzajemne i postrzeganie kontrolera
  2. Nastawienie emocjonalne w komunikacji kontrolera i kontrolowanych jednostek, praca z emocjami własnymi i kontrolowanego – rozpoznawanie i dostosowanie komunikatów
  3. Zdefiniowanie swojej roli jako kontrolera dla siebie i dla innych a wzorce porozumiewania się w sytuacji kontroli
     

MODUŁ II. KSZTAŁTOWANIE UMIEJĘTNOŚCI AKTYWNEGO SŁUCHANIA I STEROWANIA ROZMOWĄ

  1. Umiejętność stawiania pytań, wyjaśniania i przekonywania
  2. Typy psychologiczne rozmówcy: rozpoznawanie w pierwszym kontakcie
  3. Uzyskiwanie istotnych informacji w trakcie rozmowy
  4. Świadome używanie komunikatów werbalnych i niewerbalnych (ton głosu, gesty, mimika, postawa, kontakt wzrokowy i inne)
  5. Efekt pierwszego wrażenia: przekleństwo czy pomoc? Jak przejąć nad nim kontrolę?


MODUŁ III. ROZWIJANIE UMIEJĘTNOŚCI PRZEKONYWANIA DO SWOJEGO STANOWISKA

  1. Własne zachowanie jako narzędzie oddziaływania: celowe wykorzystanie mowy ciała, efektywne operowanie głosem
  2. Wywieranie wpływu na rozmówcę: metody perswazji psychologicznej
  3. Trudne sytuacje w trakcie kontroli a efektywność prowadzonych rozmów w procesie kontroli/audytu krok po kroku


MODUŁ IV. BUDOWANIE RELACJI Z INNYMI W ROLI KONTROLERA ZEWNĘTRZNEGO

  1. Metody udzielania informacji zwrotnych w roli kontrolera: świadome kształtowanie formy i treści przekazu
  2. Pułapki relacji i zaangażowania w sytuacji kontroli zewnętrznej, sposoby ich unikania
  3. Techniki manipulacji w trakcie kontroli. Jak się przed nimi bronić?


MODUŁ V. ASERTYWNOŚĆ W PRACY KONTROLERA ZEWNĘTRZNEGO

  1. Praktyczne zasady zachowań asertywnych a rola kontrolera
  2. Metody unikania pułapek zachowań nieasertywnych, agresji i uległości
  3. Kształtowanie umiejętności asertywnego komunikowania się w pracy kontrolera


MODUŁ VI. PODSTAWOWE WIADOMOŚCI NA TEMAT STRESU I CZYNNIKÓW WYWOŁUJĄCYCH STRES – PODSTAWY WIEDZY PSYCHOLOGICZNEJ

  1. Reakcje na stres i zmiany w zachowaniu
  2. Adaptacja  i rodzaje stresu


MODUŁ VII. PSYCHOLOGICZNE MECHANIZMY OBRONNE W SYTUACJACH TRUDNYCH

  1. Jak bronić się prze projekcją i próbami manipulacji ze strony innych


MODUŁ VIII. DIAGNOZA WŁASNEJ PODATNOŚCI NA STRES ORAZ DOTYCHCZASOWYCH SPOSOBÓW RADZENIA SOBIE 
Z SYTUACJAMI TRUDNYMI


MODUŁ IX. TECHNIKI I METODY REDUKCJI STRESU: ŚRODOWISKOWE, FIZJOLOGICZNE, UMYSŁOWE)

  1. •Praktyczne ćwiczenia technik relaksacyjnych : wizualizacja, szybkie techniki obniżania napięcia
     

MODUŁ X. TECHNIKI OSWAJANIA STRESU

  1. Technika masek, technika pokerowa (stosowane w służbach specjalnych np. w Mosadzie)
  2. Oddzielanie stresu od widocznych reakcji fizjologicznych
  3. Pokerowa twarz gdy w środku emocje kipią
  4. Trenowanie nowo nabytych umiejętności


MODUŁ XI. PODSTAWOWE ZASADY PROFILAKTYKI ANTYSTRESOWEJ
 

Szkolenie pomyślane jest jako interaktywne, gdzie udział uczestników sięga ponad 80% czasu. Każda sesja przebiega według podobnej dynamiki, opartej o metodologię opracowaną z uwzględnieniem cyklu Kolba: ćwiczenie otwierające na nowe nawyki (budujące świadomość),  mini wykład o technikach (wiedza), ćwiczenie nowych taktyk i technik (umiejętność). Po zamknięciu każdej sesji uczestnicy otrzymują materiały pomocnicze dotyczące omówionej sesji.
Materiał praktyczny jest podsumowywany mini wykładami dającymi teoretyczne podstawy oraz wyjaśniającymi podstawowe mechanizmy psychologiczne, których uczestnicy doświadczają w trakcie pracy na sali szkoleniowej.