Szkolenia przygotowane zostało w formie warsztatów aktywizujących uczestników, dzięki czemu będą oni mieli szansę przećwiczenia teoretycznej wiedzy w praktycznych i laboratoryjnych warunkach.

 

 

 


Czas trwania szkolenia:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dzieidzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowawdzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajeciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejetności w życie
  10. Na Państwa zyczenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkolen w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnych szkoleniach, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

Moduł I
Współczesne przywództwo.

  • Rola menedżera we współczesnym świecie biznesu.

  • Budowanie relacji i współodpowiedzialności.

  • Jak pracować nad zaangażowaniem ludzi czyli zarządzanie przez zangażowanie.

  • Efekt Pigmaliona – implikacje dla pracy menedżera.

  • Co masz do dyspozycji? Narzędzia psychologiczne menedżera.


Moduł II
Motywowanie czyli co naprawdę działa motywująco.

  • Zrozumienie ludzkiej natury podstawą motywacji.

  • Spójrz na motywowanie jako proces.

  • Istota różnych typów potrzeb, ich współzależność i wskazania do pracy.

  • Odkrycia Mclellanda, czyli motyw władzy, osiągnięć i przynależności – jak je rozpoznać i wykorzystać.

  • Indywidualna motywacja pracownika – umiejętność rozpoznania wiodącej potrzeby pracownika.

  • Teoria ERG Alderfera czyli co nam pozostało z teorii Maslowa.

 

Moduł III
Delegowanie, egzekwowanie i kontrola działań.

  • Narzędzia delegowania i ich zastosowanie.

  • Delegowanie a kompetencje pracownika.

  • Poziomy delegowania.

  • Monitoring i kontrola realizacji celów.


Moduł IV
Weryfikacja pracy i rozwojowa informacja zwrotna.

  • Jak tworzyć pozytywne sprzężenie zwrotne?

  • Wina i kara vs odpowiedzialnośc i zaangażowanie.

  • Informacja zwrotna pozytywna lub bezstronna.

  • Praktyka udzielania informacji zwrotnej - język i emocje podczas udzielania informacji.


Moduł V
Odpowiedzialne rozmowy transformujące.

  • Niezbędne warunki do budowania współpracy w zespole.

  • Stanowiska i interesy z perspektywy: organizacji, menedżera i zespołu.

  • Ustalanie reguł i ich przekazywanie i ich egzekwowanie.

  • Oznajmianie trudnych decyzji.

  • Budowanie zaplecza dla realizacji niepopularnych decyzji.

  • Techniki rozmów menedżerskich – twardych i miękkich.


Moduł VI
Integracja treści, doświadczeń i odkryć.

  • Budowanie indywidualnych programów zastosowania wiedzy z treningu.

Wśród technik aktywizujących uczestników pojawią się m.in.

  • dyskusje,
  • studium przypadku,
  • ćwiczenia indywidualne i grupowe,
  • kwestionariusze i testy zachowań,
  • odgrywanie scenek/ról,
  • gry symulacyjne,
  • burze mózgów,
  • wymiana doświadczeń.