Szkolenia przygotowane zostało w formie warsztatów aktywizujących uczestników, dzięki czemu będą oni mieli szansę przećwiczenia teoretycznej wiedzy w praktycznych i laboratoryjnych warunkach

 

 

 


Czas trwania szkolenia:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dzieidzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowawdzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajeciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejetności w życie
  10. Na Państwa zyczenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkolen w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnych szkoleniach, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

  1. Współczesne przywództwo

  • Rola menedżera we współczesnym świecie biznesu

  • Budowanie relacji i współodpowiedzialności

  • Jak pracować nad zaangażowaniem ludzi czyli zarządzanie przez zangażowanie

  • Efekt Pigmaliona – implikacje dla pracy menedżera

  • Co masz do dyspozycji? Narzędzia psychologiczne menedżera

 

  1. Motywowanie czyli co naprawdę działa motywująco

  • Zrozumienie ludzkiej natury podstawą motywacji

  • Spójrz na motywowanie jako proces

  • Istota różnych typów potrzeb, ich współzależność i wskazania do pracy

  • Odkrycia Mclellanda, czyli motyw władzy, osiągnięć i przynależności – jak je rozpoznać i wykorzystać

  • Indywidualna motywacja pracownika – umiejętność rozpoznania wiodącej potrzeby pracownika

  •  Teoria ERG Alderfera czyli co nam pozostało z teorii Maslowa

 

  1. Delegowanie, egzekwowanie i kontrola działań

  • Narzędzia delegowania i ich zastosowanie

  • Delegowanie a kompetencje pracownika

  • Poziomy delegowania

  • Monitoring i kontrola realizacji celów

 

  1. Weryfikacja pracy i rozwojowa informacja zwrotna

  • Jak tworzyć pozytywne sprzężenie zwrotne

  • Wina i kara vs odpowiedzialnośc i zaangażowanie

  • Informacja zwrotna pozytywna lub bezstronna

  • Praktyka udzielania informacji zwrotnej - język i emocje podczas udzielania informacji

 

  1. Odpowiedzialne rozmowy transformujące

  • Niezbędne warunki do budowania współpracy w zespole

  • Stanowiska i interesy z perspektywy: organizacji, menedżera i zespołu

  • Ustalanie reguł i ich przekazywanie i ich egzekwowanie

  • Oznajmianie trudnych decyzji

  • Budowanie zaplecza dla realizacji niepopularnych decyzji

  • Techniki rozmów menedżerskich – twardych i miękkich

 

       6.    Integracja treści, doświadczeń i odkryć

  • Budowanie indywidualnych programów zastosowania wiedzy z treningu.