Szkolenia przygotowane zostało w formie warsztatów aktywizujących uczestników, dzięki czemu będą oni mieli szansę przećwiczenia teoretycznej wiedzy w praktycznych i laboratoryjnych warunkach.

 

 

 


Czas trwania szkolenia:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejętności w życie
  10. Na Państwa życzenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkoleń w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Reklamacje

Jesteśmy otwarci na konstruktywną krytykę. Zawsze staramy się zaspokoić oczekiwania naszych Klientów.

Regulamin: Reklamacje ►

 


Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

MODUŁ I. WSPÓŁCZESNE PRZYWÓDZTWO

  1. Rola menedżera we współczesnym świecie biznesu
  2. Budowanie relacji i współodpowiedzialności
  3. Jak pracować nad zaangażowaniem ludzi czyli zarządzanie przez zangażowanie
  4. Efekt Pigmaliona - implikacje dla pracy menedżera
  5. Co masz do dyspozycji? Narzędzia psychologiczne menedżera


MODUŁ II. MOTYWOWANIE CZYLI CO NAPRAWDĘ DZIAŁA MOTYWUJĄCO

  1. Zrozumienie ludzkiej natury podstawą motywacji
  2. Spójrz na motywowanie jako proces
  3. Istota różnych typów potrzeb, ich współzależność i wskazania do pracy
  4. Odkrycia Mclellanda, czyli motyw władzy, osiągnięć i przynależności - jak je rozpoznać i wykorzystać
  5. Indywidualna motywacja pracownika - umiejętność rozpoznania wiodącej potrzeby pracownika
  6. Teoria ERG Alderfera czyli co nam pozostało z teorii Maslowa

 

MODUŁ III. DELEGOWANIE, EGZEKWOWANIE I KONTROLA DZIAŁAŃ

  1. Narzędzia delegowania i ich zastosowanie
  2. Delegowanie a kompetencje pracownika
  3. Poziomy delegowania
  4. Monitoring i kontrola realizacji celów


MODUŁ IV. WERYFIKACJA PRACY I ROZWOJOWA INFORMACJA ZWROTNA

  1. Jak tworzyć pozytywne sprzężenie zwrotne?
  2. Wina i kara vs odpowiedzialnośc i zaangażowanie
  3. Informacja zwrotna pozytywna lub bezstronna
  4. Praktyka udzielania informacji zwrotnej - język i emocje podczas udzielania informacji


MODUŁ V. ODPOWIEDZIALNE ROZMOWY TRANSFORMUJĄCE

  1. Niezbędne warunki do budowania współpracy w zespole
  2. Stanowiska i interesy z perspektywy: organizacji, menedżera i zespołu
  3. Ustalanie reguł i ich przekazywanie i ich egzekwowanie
  4. Oznajmianie trudnych decyzji
  5. Budowanie zaplecza dla realizacji niepopularnych decyzji
  6. Techniki rozmów menedżerskich - twardych i miękkich


MODUŁ VI. INTEGRACJA TREŚCI, DOŚWIADCZEŃ I ODKRYĆ

  1. Budowanie indywidualnych programów zastosowania wiedzy z treningu

Wśród technik aktywizujących uczestników pojawią się m.in.

  • dyskusje
  • studium przypadku
  • ćwiczenia indywidualne i grupowe
  • kwestionariusze i testy zachowań
  • odgrywanie scenek/ról
  • gry symulacyjne
  • burze mózgów
  • wymiana doświadczeń