Uczestnicy naucza się

  • jak planować proces pozyskiwania nowych klientów,
  • jaki jest profil ich optymalnego klienta,
  • jak radzić sobie z obiekcjami w trakcie rozmowy o rekomendacjach
  • jak skutecznie rozmawiać o poleceniach
  • jak mierzyć i poprawiać własną skuteczność w pozyskiwaniu nowych klientów

Cele biznesowe - zwiększenie o 15% rocznego przypisu składki mierzonej rok do roku

Efekty szkolenia

na poziomie wiedzy, uczestnicy:

  • będą wiedzieć jak określać profil klienta
  • czym jest model pozyskiwania rekomendacji

na poziomie umiejętności:

  • będą potrafili zaplanować i przeprowadzić rozmowę rekomendacyjną zgodnie z modelem POZNAJ
  • będą umieli korzystać z różnych metod budowania bazy klientów

 

na poziomie postaw:

  • będą mieli motywację do aktywnego pozyskiwania klientów
  • będą prezentowali wyższą pewność siebie i samoocenę w kontakcie z klientem

Czas trwania szkolenia:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejętności w życie
  10. Na Państwa życzenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkoleń w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

1.Kluczowe czynniki osobistego i zawodowego sukcesu                                         

  • postawy, przekonania i nawyki
  • stereotyp agenta
  • cele biznesowe i poza-biznesowe
  • planowanie sukces
  • co komunikuję innym

2.Najistotniejsze wartości w sukcesie pozyskiwania klientów

  • własne kompetencje-co to jest
  • strategia
  • postawa
  • znaczenie nieświadomych procesów psychologicznych w relacji

3.Proces planowania i pozyskiwania nowych klientów

  • 5 etapowy proces brania referencji
  • źródła poleceń
  • odpowiedzialność za wynik : analiza i rozliczanie

4.alternatywne metody pozyskania klienta

  • skuteczne konferencje- jak procesy grupowy wpływa na decyzje
  • internet
  • wykorzystanie zasad wpływu społecznego

Metody pracy

  • Dyskusja facylitowana
  • Studia przypadku
  • Praca w grupach
  • Mini wykłady
  • Praca indywidualna
  • Opracowywanie rozwiązań