Czy spotkaliście się kiedykolwiek z osobą, którą określilibyście jako aż za bardzo wytrenowaną z obsługi klienta? Kogoś, kto ma umiejętności przekraczające niezbędny do budowania pozytywnego wizerunku swojej firmy poziom?

Najprawdopodobniej bardzo rzadko!

Dlaczego to musi być aż taki problem?

Jedna rzecz, która nas łączy , to to, że wszyscy jesteśmy konsumentami.

Wiemy, co to znaczy być obsłużonym wyjątkowo. Wiemy, że bycie traktowanym przez usługodawcę jak wartościowa najważniejsza osoba, dostarcza przyjemnych, bardzo pozytywnych odczuć.

Fakt, że tak wiele firm oferuje cokolwiek bliskiego temu obrazowi, może z jednej strony przygnębić, z drugiej jednak nastawić optymistycznie – bo istnieje duże pole do popisu i wielka szansa dla nas na wyróżnienie się tym, na pozór niemożliwym celem.

Szkolenia polecamy dla

Na szkolenie zapraszamy wszystkie osoby obsługujące klientów w punktach usługowych i sprzedaży bezpośredniej: kawiarnie, restauracje, sklepy, urzędy itp.

 

 


Czas trwania szkolenia:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dzieidzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowawdzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajeciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejetności w życie
  10. Na Państwa zyczenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkolen w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnych szkoleniach, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

I. Kształtowanie właściwych postaw w obsłudze klienta – sprzedawca jako ekspert

1. Co warunkuje dobrą obsługę klienta w sprzedaży produktów i usług

2. Wizerunek pracownika a wizerunek firmy (wiarygodność zawodowa)

3. Rola pierwszego wrażenia w obsłudze klienta

4.Cechy i umiejętności dobrego pracownika obsługi klienta

5. Znaczenie nastawienia emocjonalnego w obsłudze klienta

6. Klient czyli Ja

II. Zanim zaczniemy sprzedawać – komunikacja w procesie obsługi

1. Zasady komunikacji z klientem w procesie obsługi

2. Rola komunikacji werbalnej i niewerbalnej w przekazywaniu komunikatów

3. Bariery w komunikacji z klientem

4. Techniki dostosowania do klienta – indywidualne podejście

5. Najczęściej popełniane błędy komunikacyjne

5. Savoir – vivre w obsłudze klienta

III. Typy klientów

  • Identyfikacja typów klientów
  • Skuteczne postępowanie z danym typem klienta
  • Profesjonalna obsługa z punktu widzenia klienta – czyli „po co” klienci do nas przychodzą
  • Sztuka zachowania spokoju – umiejętność zachowania wyjścia w trudnych sytuacjach

IV. Doskonalenie technik sprzedaży i prezentacji ( w systemie openspace)

1. Wiedza o produkcie

2. Wierzę w to, co robię – czyli moc mojego entuzjazmu

3. Prezentacja produktów

4.Unikatowe cechy handlowe  naszych produktów- czyli to, co nas wyróżnia

V. Obsługa klienta światowej klasy

1. Doskonała obsługa klienta

2. Standardy firmy – a standardy obsługi klienta w ogóle

  • 4 etapy procesu obsługi klienta

3. Jak nie stracić klienta

  • zbiór słów i zwrotów zakazanych
  • znaczenie tego, co się dzieje w tle
  • manipulacje i chwyty naszych klientów- jak sobie z nimi radzić

VI. Klient – jednostka pod specjalnym nadzorem

1. Ustalanie profilu klienta

2. Klienci różnych grup wiekowych

3. Adam i Ewa – czyli klienci różnej płci

VII. Podsumowanie szkolenia

1. Indywidualny plan działania

Szkolenie ma charakter praktycznego treningu umiejętności – podstawowe zagadnienia przekazywane są w formie prezentacji multimedialnej połączonej z mini - wykładem. 80% szkolenia stanowią ćwiczenia praktyczne, analiza przypadków – bazująca na autentycznych sytuacjach i problemach, które zdarzają się podczas wyznaczania celów
i zadań pracownikom i podczas ich motywowania do działania; dyskusje moderowane oparte o wymianę doświadczeń; gry symulacyjne.