Radzenie sobie ze stresem z elementami integracji zespołu- szkolenie online i stacjonarne

 

JAKIE SĄ CELE SZKOLENIA?

  • Nabycie wiedzy i umiejętności bezpośrednio wpływających na zminimalizowanie i przeciwdziałanie stresującym sytuacjom w kontaktach z współpracownikami i klientami
  • Poznanie czynników wpływających na indywidualny poziom stresu u uczestników warsztatu i zarazem propozycji działań minimalizujących stres.
  • Integracja zespołu




 


Szkolenie w trybie online?

Tak, istnieje możliwość organizacji szkolenia z radzenia sobie ze stresem w systemie nauki zdalnej. 

► Szkolenie internetowe jest przeprowadzane na żywo.
► Zakres merytoryczny dostosowujemy indywidualnie do Państwa potrzeb.
► Dopytaj opiekuna szkolenia o możliwe rozwiązania.


Czas trwania szkolenia stacjonarnego:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 

Czas trwania szkolenia on-line:

Sugerowany minimalny czas szkolenia zamkniętego grupowego to łącznie 5-6 godzin w zależności od tematu szkolenia (z możliwością podziału na sesje). Finalna długość, ilość i częstotliwość sesji zostaną dopasowane do Państwa oczekiwań i możliwości.

Terminy sesji uzgadniane są indywidualnie i dopasowane do Państwa potrzeb, możliwości i oczekiwań.


Przykładowy harmonogram: 7 sesji trwających od 1 do 3 godzin, dających łącznie 14 godzin szkolenia.

Szkolenie to może być również realizowane w formie indywidualnej - konsultacje 1 na 1, w formie np. 3-godzinnej sesji.
Zapytaj o szczegóły opiekuna szkolenia.


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejętności w życie
  10. Na Państwa życzenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkoleń w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Dołącz do nas! Bądź na bieżąco! Znajdź promocje! Odbieraj bezpłatne materiały! ►

Zapisz się! ►

 


Szkolenia on-line

Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.

Zapytaj opiekuna szkolenia o możliwości realizacji szkolenia w trybie on-line.

W zależności od specyfiki szkolenia oraz zakresu merytorycznego, w niektórych obszarach rekomendujemy realizację szkolenia wyłącznie w formie stacjonarnej.

Przy realizacji każdego projektu mamy na uwadze efektywność prowadzonych przez nas warsztatów oraz Państwa satysfakcję.

Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►

Radzenie sobie ze stresem z elementami integracji zespołu - warsztat z zarządzania czasem z elementami efektywności osobistej - program szkolenia online i stacjonarnego
 

Program opracowano na podstawie 19-to letniego doświadczenie trenera.
 

MODUŁ I. DOSTAŁEM INFORMACJE JAK BĘDZIEMY PRACOWAĆ I CZEGO BĘDZIE DOTYCZYĆ SZKOLENIE

  1. Forma prowadzenia i zasady współpracy na szkoleniu
  2. Oczekiwania uczestników związane ze szkoleniem.
  3. Cele i program szkolenia 


MODUŁ II. ANALIZA MOICH MOCNYCH STRON JAKO CZŁONKA KADRY ZARZĄDZAJĄCEJ

  1. Osobowościowy test autoanalizy
  2. Indywidualna informacja zwrotna
  • Mocne strony – obszary na których Uczestnik warsztatu może budować
  • Pięty achillesowe - obszary do niwelowania negatywnego wpływu lub do dalszego rozwoju


MODUŁ III. ŚWIADOMIE WYWIERAM WPŁYW W PROCESIE WSPÓŁPRACY I MINIMALIZUJE SWÓJ POZIOM STRESU PRZEZ ZNAJOMOŚĆ OSOBOWOŚCI STRON 

  1. Narzędziowa osobowość pracownika
  2. Na co zwracać uwagę żeby rozpoznać osobowość rozmówcy? 
  • Podczas spotkania bezpośredniego 
  • Podczas rozmowy telefonicznej
  1. Narzędzia wywierania wpływu i zapobiegania sytuacjom stresującym w procesie: 
  • budowania efektywnej relacji zawodowej
  • współpracy
  • delegowania
  • informowania
  • motywowania
  • przekonywania
  • argumentowania
  • zapobieganie konfliktom

Ponieważ większość sytuacji stresujących w pracy jest związana z procesem komunikacji z współpracownikami i klientami dlatego celem tego bloku jest poznanie głównego filaru komunikacyjno-rozwojowego w procesie efektywnej komunikacji i współpracy. Zastosowanie przedstawionych na szkoleniu narzędzi może bezpośrednio wpłynąć na zminimalizowanie ilości stresujących sytuacji w pracy.

W warsztacie biorą udział zarówno osoby, które mają wiedzę i doświadczenie w tym temacie jak również osoby bez takiego doświadczenia,  dlatego podczas tego spotkania  warsztatowo poznamy nową dla wszystkich uczestników, narzędziową i praktyczną typologię profilu osobowości w pracy zgodną ze stylem komunikowania się DISC D3.

Ponieważ najbardziej stresująca jest komunikacja z osobami o nieasertywnej postawie (agresywnej, manipulującej relacją, manipulującej faktami i biernej) a duża część z nas i naszych rozmówców ma takie fragmenty w sobie, dlatego podczas szkolenia min. dowiemy się jak takimi osobami skutecznie się współpracować. Dowiemy się, jak efektywnie w sposób odpowiednio dopasowany należy się komunikować i argumentować z poszczególnymi typami i jak je rozpoznać - nawet podczas krótkiej rozmowy.  Ważnym aspektem będzie fakt, że każdy z uczestników spotkania dzięki ankiecie pozna swój typ osobowości zawodowej i przez jej pryzmat dowie się np.: jakie obszary są jego mocną stroną, a jakie wymagają uwagi i rozwoju, szczególnie jeżeli jego celem będzie wzrost efektywności zawodowej i zmniejszenie ilości stresujących sytuacji.


MODUŁ IV. PANOWANIE NAD EMOCJAMI I STRESEM

  1. Autodiagnoza obszarów stresogennych
  2. Sposoby zapobiegania występowania i niwelowania już nagromadzonego stresu
  3. Zarządzanie emocjami i zamiana niepokoju w działanie


MODUŁ V. PODSUMOWANIE SPOTKANIA

  1. Syntetyczne podsumowanie treści 
  2. Wskazówki dotyczące implementacji nabytych umiejętności w praktyce
  3. Ewaluacja spotkania

JAK BĘDZIE PROWADZONE SZKOLENIE?

Zajęcia odbywają się w formie warsztatu opartego na aktywizacji uczestników szkolenia poprzez: 

  • pracę w zespołach
  • testy rozwojowo - szkoleniowe
  • wnioski, podsumowania i dyskusje na forum grupy
  • dzielenie się najlepszymi praktykami i sprawdzonymi technikami