Negocjacje zakupowe z partnerem międzynarodowym - szkolenie online i stacjonarne

Po szkoleniu uczestnicy:

  • Mają świadomość wpływu swej postawy na efektywność prowadzonych rozmów zakupowych
  • Dokonają diagnozy swojego typu negocjacyjnego
  • Potrafią rozpoznać typ negocjatora i adekwatnie się do niego odnieść
  • Potrafią budować wizerunek negocjatora adekwatny do potrzeb 
  • Znają narzędzia budowania kontaktu z druga stroną, które zwiększają ich pozycję w negocjacjach zakupowych
  • Potrafią korzystać w negocjacjach z: technik argumentowania, strategii poruszania trudnych kwestii, zasad umożliwiających szybsze pozyskanie zgody
  • Wiedzą, jak utrzymywać kontrolę nad rozmową i prowadzić ją w wybranym dla siebie kierunku



     

Szkolenie w trybie online?

Tak, istnieje możliwość organizacji szkolenia z negocjacji zakupowych z partnerem międzynarodowym w systemie nauki zdalnej. 

► Szkolenie internetowe jest przeprowadzane na żywo.
► Zakres merytoryczny dostosowujemy indywidualnie do Państwa potrzeb.
► Dopytaj opiekuna szkolenia o możliwe rozwiązania.


Czas trwania szkolenia stacjonarnego:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 

Czas trwania szkolenia on-line:

Sugerowany minimalny czas szkolenia zamkniętego grupowego to łącznie 5-6 godzin w zależności od tematu szkolenia (z możliwością podziału na sesje). Finalna długość, ilość i częstotliwość sesji zostaną dopasowane do Państwa oczekiwań i możliwości.

Terminy sesji uzgadniane są indywidualnie i dopasowane do Państwa potrzeb, możliwości i oczekiwań.


Przykładowy harmonogram: 7 sesji trwających od 1 do 3 godzin, dających łącznie 14 godzin szkolenia.

Szkolenie to może być również realizowane w formie indywidualnej - konsultacje 1 na 1, w formie np. 3-godzinnej sesji.
Zapytaj o szczegóły opiekuna szkolenia.


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejętności w życie
  10. Na Państwa życzenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkoleń w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Dołącz do nas! Bądź na bieżąco! Znajdź promocje! Odbieraj bezpłatne materiały! ►

Zapisz się! ►

 


Szkolenia on-line

Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.

Zapytaj opiekuna szkolenia o możliwości realizacji szkolenia w trybie on-line.

W zależności od specyfiki szkolenia oraz zakresu merytorycznego, w niektórych obszarach rekomendujemy realizację szkolenia wyłącznie w formie stacjonarnej.

Przy realizacji każdego projektu mamy na uwadze efektywność prowadzonych przez nas warsztatów oraz Państwa satysfakcję.

Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►

Negocjacje zakupowe z partnerem międzynarodowym - program szkolenia online i stacjonarnego

MODUŁ I. WSTĘP - WPROWADZENIE DO TEMATU

  1. Wprowadzenie trenera
  2. Analiza faktycznych oczekiwań uczestników (lista problemów)
  3. Analiza sposobu postrzegania negocjacji przez uczestników
  4. Uporządkowanie wiedzy uczestników na temat procesu negocjacji - przypomnienie pojęć: etapy procesu, interesy a stanowiska, możliwe wyniki negocjacji
  5. Determinanty i ograniczenia stron. Sztuka poznawania oraz wnioskowania
  6. o rzeczywistych oczekiwaniach, ograniczeniach, determinantach oraz możliwościach dostawcy
  7. Co negocjujemy? Sztuka wyznaczania zakresu negocjowanych kwestii

MODUŁ II. WSKAŹNIKI SIŁY I ŹRÓDŁA PRZEWAG W NEGOCJACJACH. BUDOWANIE POZYCJI W NEGOCJACJACH DOSTAWCĄ

  1. Jak budować swoją pozycję w negocjacjach?
  2. Jak robić to podczas spotkania, a jak przez telefon? Utrzymywanie kontroli nad rozmową negocjacyjną
  3. Jak zwiększyć własne poczucie wpływu na przebieg rozmów?
  4. Kształtowanie postawy silnego i wymagającego negocjatora
  5. Negocjacje z silnym i wymagającym partnerem
  6. Negocjacje z pozycji siły

MODUŁ III. RÓŻNICE KULTUROWE W NEGOCJACJACH MIĘDZYNARODOWYCH

  1. Charakterystyka negocjacji B2B z Klientem międzynarodowym. Wymiana doświadczeń kupców odnośnie „best practice” i różnic kulturowych, których doświadczamy
  2. Wpływ kultury i innych czynników na skuteczność w negocjacjach
  3. Oddziaływanie podstawowych różnic kulturowych na przebieg negocjacji
  4. Partnerzy negocjacji a różnice kulturowe

MODUŁ IV. PRZYGOTOWANIE DO NEGOCJACJI

  1. BATNA – zasady określania alternatyw
  2. Siła sankcji – pozytywnej i negatywnej
  3. Czas w negocjacjach
  4. Rola i znaczenie nastawienia sprzyjającego w realizacji celów
  5. Zasady przygotowań (opracowanie celu, pozycji otwarcia, dolnej i górnej linii, strategie postępowania). Czego chcemy? Co zaakceptujemy? Umiejętność  wyznaczania zakresu negocjowanych kwestii. Planowanie efektu negocjacji
  6. Planowanie przebiegu rozmowy i technik. Wyznaczanie granic kompromisu
  7. Przewidywanie stanowiska drugiej strony - opracowanie kontrargumentacji. Planowanie możliwych zachowań partnera
  8. Rozwój umiejętności budowania relacji z kontrahentami zagranicznymi

MODUŁ V. JA W ROLI NEGOCJATORA

  1. Przekonania wzmacniające vs ograniczające
  2. Ja w negocjacjach - sytuacje charakterystyczne dla mnie i ich konsekwencje
  3. Moje mocne strony jako negocjatora:
  • adekwatna i wysoka samoocena
  • moja siła w negocjacjach, od czego zależy?
  • budowanie zaufania
  1. Poznanie własnego stylu negocjacyjnego. Jak lubię prowadzić rozmowy? Jak pozyskać kogoś, kogo się obawiam? Jaki styl ma mój Partner?
  2. Rozpoznawanie zachowań partnera rozmowy – analiza typów negocjacyjnych. Moje mocne strony w prowadzeniu rozmowy – sesja informacji zwrotnej
  3. Cztery typy negocjatorów i cztery sposoby zachowania się. Metody dostrajania się do typu partnera negocjacji

MODUŁ VI. SKUTECZNE NEGOCJACJE Z DOSTAWCĄ

  1. Jak skuteczniej rozmawiać w negocjacjach?
  2. Ukierunkowanie na cel - Formułowanie celu rozmowy - O co pytać? Jak pytać? Jak trafniej oceniać możliwości drugiej strony? Na co zwracać uwagę? Prowadzenie rozmowy pytaniami i stosowanie pytań warunkowych w celu poszerzanie zakresu prowadzonych negocjacji
  3. Przekonanie o mojej skuteczności
  4. Świadomość gier negocjacyjnych i chęć uczestniczenia w nich

MODUŁ VII. STRATEGIE NEGOCJACYJNE

  1. Porównanie strategii pozycyjnej (twarda i miękka strategia) z modelem negocjacji opartym na zasadach (meritum)
  2. Negocjacje jako gra. Jak proponować rozwiązania zaspokajające nasze interesy w negocjacjach? Jakie korzyści akcentować?
  3. Operowanie językiem korzyści odpowiadającym naszym  kluczowym interesom

MODUŁ VIII. OBRONA CENY

  1. Zasady prezentowania i relatywizacji ceny
  2. Obrona własnego stanowiska
  3. Typy reakcji i zachowań w sytuacji, kiedy nie możemy bądź nie chcemy się zgodzić na zmianę warunków
  4. Skuteczna argumentacja i perswazja

MODUŁ IX. RADZENIE SOBIE Z OBIEKCJAMI. ZAMYKANIE SPOTKANIA Z DOSTAWCĄ

  1. Skuteczne pokonywanie obiekcji i zastrzeżeń - zasady skutecznej argumentacji
  2. Odmowa. Szukanie alternatywnych rozwiązań /granice ustępstw
  3. Odczytywanie zielonych świateł gotowości drugiej strony
  4. tzw. „Głupia chwila” - czas wzmożonej hojności
  5. Techniki zamykania negocjacji

MODUŁ X. ZAKOŃCZENIE SZKOLENIA PODSUMOWANIE. ACTION PLAN

  1. Podsumowanie kluczowych wniosków
  2. Pytania końcowe
  3. Sporządzenie indywidualnych planów działania wraz z podjęciem zobowiązania do ich realizacji

Metody wykorzystywane podczas szkolenia z negocjacji zakupowych z partnerem międzynarodowym:

  • Mini wykład
  • Prezentacja slajdów  
  • Praca indywidualna
  • Dyskusja moderowana
  • Flip Chart
  • Ćwiczenia zespołowe