Szkolenie z obsługi programu MS Outlook służącego do zarządzania pocztą elektroniczną, kontaktami, zadaniami, terminami i spotkaniami.

Adresaci:

  • osoby, które chcą usprawnić pracę z dużą ilością maili
  • osoby mające zapchany kalendarz spotkaniami i terminami

Czas trwania:

2 dni

 

 

 

Cel szkolenia:

Celem szkolenia jest wskazanie narzędzi, które wydatnie ulepszą i przyspieszą pracę z wiadomościami pocztowymi oraz wydarzeniami w naszym kalendarzu.

Korzyści z uczestnictwa:

  • dowiemy się jak maksymalnie uprościć sobie pracę w MS Outlook
  • będziemy umieli spowodować, aby maile były podpisywane automatycznie
  • zmusimy Outlooka do automatycznego segregowania przychodzącej poczty do odpowiednich folderów
  • dowiemy się jak natychmiastowo wyświetlić żądane maile używając Folderów wyszukiwania
  • nigdy nie zapomnimy już o ważnych wydarzeniach (wykonanie telefonu, urodziny, spotkanie) dzięki użyciu alarmów w Outlooku

Szkolenie w trybie online?

Tak, istnieje możliwość organizacji szkolenia z MS Outlook w systemie nauki zdalnej. 

► Szkolenie internetowe jest przeprowadzane na żywo.
► Zakres merytoryczny dostosowujemy indywidualnie do Państwa potrzeb.
► Dopytaj opiekuna szkolenia o możliwe rozwiązania.


Czas trwania szkolenia stacjonarnego:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 

Czas trwania szkolenia on-line:

Sugerowany minimalny czas szkolenia zamkniętego grupowego to łącznie 5-6 godzin w zależności od tematu szkolenia (z możliwością podziału na sesje). Finalna długość, ilość i częstotliwość sesji zostaną dopasowane do Państwa oczekiwań i możliwości.

Terminy sesji uzgadniane są indywidualnie i dopasowane do Państwa potrzeb, możliwości i oczekiwań.


Przykładowy harmonogram: 7 sesji trwających od 1 do 3 godzin, dających łącznie 14 godzin szkolenia.

Szkolenie to może być również realizowane w formie indywidualnej - konsultacje 1 na 1, w formie np. 3-godzinnej sesji.
Zapytaj o szczegóły opiekuna szkolenia.


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejętności w życie
  10. Na Państwa życzenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkoleń w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Dołącz do nas! Bądź na bieżąco! Znajdź promocje! Odbieraj bezpłatne materiały! ►

Zapisz się! ►

 


Szkolenia on-line

Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.

Zapytaj opiekuna szkolenia o możliwości realizacji szkolenia w trybie on-line.

W zależności od specyfiki szkolenia oraz zakresu merytorycznego, w niektórych obszarach rekomendujemy realizację szkolenia wyłącznie w formie stacjonarnej.

Przy realizacji każdego projektu mamy na uwadze efektywność prowadzonych przez nas warsztatów oraz Państwa satysfakcję.

Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►

MODUŁ 1. Dopasowanie interfejsu do własnych potrzeb
MODUŁ 2.Tworzenie wiadomości pocztowych
MODUŁ 3. Zarządzanie pocztą

  • sortowanie
  • grupowanie
  • flagi
  • kategorie
  • wyszukiwanie
  • szybkie kroki
  • reguły

MODUŁ 4. Tworzenie kontaktów i list dystrybucyjnych
MODUŁ 5. Obsługa kalendarza – terminy i spotkania
MODUŁ 6. Wprowadzanie zadań i ich delegowanie
MODUŁ 7. Kilka technicznych spraw

  • zmniejszanie rozmiaru pliku danych (kompaktowanie)
  • zarządzanie spamem
  • archiwizacja

 

  • ćwiczenia praktyczne na komputerze (90% czasu szkolenia)
  • case study
  • prezentacje
  • dyskusja
  • praca indywidualna z trenerem
  • pokaz / wykład