Sekretariat jest istotną częścią w działalności każdej organizacji. W sekretariacie czy recepcji dobywa się najczęściej pierwszy kontakt z Klientem: kontakt telefoniczny, wizyta bezpośrednia. Budowanie właściwego wizerunku działań organizacji rozpoczyna się w sekretariacie, który jest ambasadorem firmy. Jednocześnie prawą ręką przełożonego często jest asystentka czy asystent współpracujący ściśle zarówno z przełożonym jak i sekretariatem.
Celem szkolenia jest przekazanie najważniejszych zasad funkcjonowania sekretariatu i recepcji, a w szczególności: pierwszego kontaktu z Klientem (telefon, e-mail, wizyta osobista), obsługa gości organizacji oraz radzenia sobie w trudnych sytuacjach. Uczestniczki i uczestnicy po szkoleniu:
-
poznają zasady budowania pożądanego wizerunku profesjonalnej sekretarki
-
przewiczą różne sytuacje związane z obsługą Klientów i gości w organizacji,
-
poznają zasady skutecznej komunikacji z kierownikami i innymi pracownikami,
-
będą znali zasady obsługi telefonicznej sekretariatu,
-
uwrażliwią się na pułapki związane z używaniem Internetu w organizacji
-
zapoznają się z zasadami savoir–vivre w pracy sekretariatu,
-
praktycznie przećwiczą różne sytuacje komunikacyjne
-
przewiczą komunikację asertywną
Szkolenie w trybie online?
Tak, istnieje możliwość organizacji treningu dla osób obsługujących sekretariat i recepcję w systemie nauki zdalnej.
► Szkolenie internetowe jest przeprowadzane na żywo.
► Zakres merytoryczny dostosowujemy indywidualnie do Państwa potrzeb.
► Dopytaj opiekuna szkolenia o możliwe rozwiązania.
Czas trwania szkolenia stacjonarnego:
Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).
Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.
Czas trwania szkolenia on-line:
Sugerowany minimalny czas szkolenia zamkniętego grupowego to łącznie 5-6 godzin w zależności od tematu szkolenia (z możliwością podziału na sesje). Finalna długość, ilość i częstotliwość sesji zostaną dopasowane do Państwa oczekiwań i możliwości.
Terminy sesji uzgadniane są indywidualnie i dopasowane do Państwa potrzeb, możliwości i oczekiwań.
Przykładowy harmonogram: 7 sesji trwających od 1 do 3 godzin, dających łącznie 14 godzin szkolenia.
Szkolenie to może być również realizowane w formie indywidualnej - konsultacje 1 na 1, w formie np. 3-godzinnej sesji.
Zapytaj o szczegóły opiekuna szkolenia.
Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN
Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:
- Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
- Doradzamy najlepsze rozwiązania
- Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
- Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
- Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
- Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
- Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
- Realizujemy bardzo dobre szkolenie
- Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejętności w życie
- Na Państwa życzenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkoleń w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
- Jesteśmy do Państwa dyspozycji
Newsletter
Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.
Dołącz do nas! Bądź na bieżąco! Znajdź promocje! Odbieraj bezpłatne materiały! ►
Zapisz się! ►
Szkolenia on-line
Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.
Zapytaj opiekuna szkolenia o możliwości realizacji szkolenia w trybie on-line.
W zależności od specyfiki szkolenia oraz zakresu merytorycznego, w niektórych obszarach rekomendujemy realizację szkolenia wyłącznie w formie stacjonarnej.
Przy realizacji każdego projektu mamy na uwadze efektywność prowadzonych przez nas warsztatów oraz Państwa satysfakcję.
Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►