W SZKOLENIU SZCZEGÓLNY NACISK POSTAWIONO NA PRAKTYCZNE ĆWICZENIA KSZTAŁTUJĄCE UMIEJĘTNOŚCI NEGOCJACYJNE

  • Zwiększenie  skuteczności w negocjacjach
  • Przegląd narzędzi i strategii negocjacyjnych
  • Poprawa kompetencji w zakresie sprawowania kontroli nad rozmową negocjacyjną i budowania swojej pozycji, w tym akcent położony na kwestię radzenia sobie z emocjami dotyczącymi negocjacji
  • Identyfikacja i eliminacja popełnianych błędów
  • Skonfrontowanie własnych praktyk negocjacyjnych z zaleceniami trenera i pozostałych uczestników szkolenia


Po szkoleniu uczestnicy

  • Mają świadomość realnego wpływu  na przebieg i  efektywność prowadzonych negocjacji
  • Są świadomi źródeł wszelkich w tym negatywnych emocji towarzyszących negocjacjom i wiedzą jak im zapobiegać lub jak nimi sterować
  • Uświadamiają sobie wagę zasady „ Mecz wygrywa się najpierw w wyobraźni”
  • Potrafią toczyć świadomą grę, ukierunkowaną na efekty i pożądane skutki
  • Potrafią budować wizerunek silnego i jednocześnie zasługującego na zaufanie negocjatora
  • Wiedzą jak uzyskiwać silę w negocjacjach, także wówczas kiedy „karty” nie są silne
  • Znają i w praktyce umieją zastosować główne zasady skutecznych negocjacji
  • Wiedzą, jak sprawować  kontrolę nad rozmową, czasem i partnerem i celami
  • Umieją prowadzić rozmowę w wybranym dla siebie kierunku

Czas trwania szkolenia:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejętności w życie
  10. Na Państwa życzenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkoleń w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Dołącz do nas! Bądź na bieżąco! Znajdź promocje! Odbieraj bezpłatne materiały! ►

Zapisz się! ►

 


Szkolenia on-line

Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.

Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►

MODUŁ I. WSTĘP WPROWADZENIE DO TEMATU

  1. Wprowadzenie trenera
  2.  Analiza faktycznych oczekiwań uczestników (lista problemów)
  3.  Główne Zasady skutecznych negocjacji sprzedażowych na podstawie doświadczeń uczestników i trenera
  4. Wskaźniki siły w negocjacjach
  5.  Negocjacje z pozycji siły. Jak pokazać siłę i pozostać w  dobrych relacjach?
  6.  Negocjacje ze słabej pozycji. Jak przekonać drugą stronę do siły swoich „kart”

 

MODUŁ II. BUDOWANIE POZYCJI W NEGOCJACJACH

  1. Jak budować swoją pozycję w negocjacjach?
  2. Jak robić to podczas spotkania? Utrzymywanie kontroli nad rozmową negocjacyjną
  3. Jak prowadzić rozmowę w wybranym przez siebie kierunku? Jak zwiększyć własne poczucie wpływu na przebieg rozmów? Eliminowanie błędów
  4. Indywidualny action plan

 

MODUŁ III. PRZYGOTOWANIE DO NEGOCJACJI

  1. Zasady przygotowań.
  2. Czego chcemy? Co zaakceptujemy? Planowanie efektu negocjacji
  3. Wyznaczenie zakresu negocjowanych kwestii
  4.  Zasada tworzenia celów
  5. Zasady wyznaczania pola negocjacji
  6. Macierz ustępstw i zamienników
  7. Skład
  8. Miejsce i przestrzeń
  9. Tzw. Kwestie honorowe
  10.  Argumenty i kontrargumenty

 

MODUŁ IV. JA W ROLI NEGOCJATORA

  1. Poznanie własnego stylu negocjacyjnego. Jak lubię prowadzić rozmowy? Jak budować kontakt z kimś, kogo słabo znam? Jak pozyskać kogoś, kogo się obawiam?
  2. Rozpoznawanie zachowań partnera rozmowy – analiza typów negocjacyjnych. Moje mocne strony w prowadzeniu rozmowy - sesja informacji zwrotnej
  3. Cztery typy negocjatorów i cztery sposoby zachowania się. Metody dostrajania się do typu partnera negocjacji

 

MODUŁ V. SKUTECZNE NEGOCJACJE WŁAŚCIWE OTWARCIE ROZMÓW

  1. Dylemat zaufania
  2. Wymiana stanowisk
  3. Wpływanie na opinię oponenta w przedmiocie negocjowanej kwestii
  4. Neutralizacja stanowiska oponenta
  5. Pytania w negocjacjach źródłem inicjatywy

 

MODUŁ VI. NEGOCJACJE WŁAŚCIWE

  1. W poszukiwaniu właściwych rozwiązań
  2. Przyczyny powstawania zastrzeżeń i trudnych sytuacji
  3. Pat i impas oraz jak z nich wyjść
  4. Zasady skutecznej argumentacji
  5. Zasady stosowania ustępstw
  6. Obrona marży i ceny

 

MODUŁ VII. RADZENIE SOBIE Z OBIEKCJAMI. ZAMYKANIE SPOTKANIA

  1. Emocje w negocjacjach, jako narzędzie wywierania wpływu i manipulacji. Sztuka kontroli emocji własnych i drugiej strony
  2. Taktyki stosowane podczas końca negocjacji
  3. Efekt końcowej premii
  4. Tzw. głupia chwila końca negocjacji
  5. W poszukiwaniu win win

 

MODUŁ VIII. ZAKOŃCZENIE SZKOLENIA PODSUMOWANIE. MAPA DROGOWA

  1. Podsumowanie kluczowych wniosków
  2. Pytania końcowe
  3. Mapa Drogowa, czyli sporządzenie indywidualnych planów działania wraz z podjęciem zobowiązania do ich realizacji
  4. Ankiety


Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia

  •  Zadanie indywidualne
  •  Dyskusja moderowana
  •  Ćwiczenia zespołowe
  •  Wnioski zespołowe
  •  Mini wykład trenera
  •  Praca z camerą video (opcjonalnie)
  •  Wspólne analiza i omówienie wniosków