Cel szkolenia:
Poprawa skuteczności i efektywności komunikacji w zespole.
Efekty szkolenia:
Uczestnik szkolenia będzie w stanie efektywnie i asertywnie porozumiewać się w trakcie realizacji swoich zadań zawodowych. W szczególności osoba posiadająca tę kompetencję będzie przygotowana do: budowania relacji w oparciu o asertywność, wyrażania własnego zdania, konstruktywnego wyrażania emocji, przyjmowania krytyki i negatywnych ocen oddzielając fakty od opinii, asertywnego odmawiania, konstruowania asertywnej prośby, przekazywania i przyjmowania informacji zwrotnej, prowadzenia sprawnej i precyzyjnej komunikacji interpersonalnej, budowania, poprzez właściwą komunikację, współpracy z klientem zewnętrznym i współpracownikami, rozwiązywania konfliktów spowodowanych zakłóceniami w komunikacji (w zespole i kontaktach dwustronnych), budowania umiejętności tworzenia pozytywnych relacji w pracy, rozpoznawania stylu społecznego własnego i innych osób, pracy w zespole i wypracowywania kompromisów.
a także:
- uświadomienie sobie znaczenia umiejętności porozumiewania się między ludźmi
- umiejętne wykorzystywanie zasad poprawnej komunikacji i przekazywania informacji
- poznanie technik zadawania efektywnych pytań
- nauka świadomego zarządzania komunikacją niewerbalną
- nauka podejmowania odpowiedzialności za skuteczną komunikację i zbieranie informacji
- rozpoznawanie i świadome wykorzystywanie komunikatów werbalnych, niewerbalnych i pisemnych w relacjach interpersonalnych
- odkrycie znaczenia aktywnego słuchania i nauka jego skutecznego wykorzystania w rozmowach z ludźmi
- zdobycie praktycznych umiejętności dot. udzielania mądrej motywującej krytycznej informacji zwrotnej
Szkolenie w trybie online?
Tak, istnieje możliwość organizacji szkolenia z efektywnej komunikacji w zespole w systemie nauki zdalnej.
► Szkolenie internetowe jest przeprowadzane na żywo.
► Zakres merytoryczny dostosowujemy indywidualnie do Państwa potrzeb.
► Dopytaj opiekuna szkolenia o możliwe rozwiązania.