Autoprezentacja to umiej─Ötno┼Ť─ç tworzenia w┼éasnego wizerunku. Jest ona bardzo przydatna w relacjach biznesowych: podczas rozmów kwalifikacyjnych, gdy poszukujemy pracy, podczas pierwszych spotka┼ä z kontrahentami, wspó┼épracownikami, podczas „wchodzenia” do nowej grupy pracowniczej itp. Ale tak┼╝e umiej─Ötno┼Ť─ç autoprezentacji jest wykorzystywana na co dzie┼ä, w ┼╝yciu prywatnym, gdy poznajemy nowych ludzi, budujemy relacje, nawi─ůzujemy kontakty i przyja┼║nie. Kreowanie swojego wizerunku (nie mówimy tu o manipulacji) jest to sposób, w jaki ka┼╝dy cz┼éowiek, poprzez swoje wypowiedzi, zachowania i sygna┼éy niewerbalne, komunikuje na zewn─ůtrz kim jest, albo za kogo chcia┼éby by─ç uwa┼╝any. To forma „sprzeda┼╝y” siebie i co najwa┼╝niejsze umiej─Ötno┼Ť─ç, której mo┼╝na si─Ö nauczy─ç i rozwija─ç.

Po szkoleniu uczestnicy b─Öd─ů w stanie:

  • skutecznie komunikowa─ç si─Ö (werbalnie i niewerbalnie)
  • umiej─Ötnie kontrolowa─ç autoprezentacj─Ö
  • zbudowa─ç profesjonalny wizerunek swojej osoby i odpowiednie relacje z rozmówcami
  • przekona─ç innych do w┼éasnego zdania i skutecznie argumentowa─ç
  • asertywnie broni─ç swojego zdania i swoich praw a tak┼╝e przyjmowa─ç uzasadnion─ů krytyk─Ö
  • konstruktywnie udziela─ç informacji zwrotnej

Czas trwania szkolenia:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkni─Ötych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwi─ůzania
  3. Wspólnie z Pa┼ästwem opracowujemy najlepsz─ů taktyk─Ö przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spo┼Ťród oko┼éo 80 ┼Ťwietnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ─çwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy ┼Ťwietne materia┼éy szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. S┼éu┼╝ymy pomoc─ů we wdra┼╝aniu poznanej wiedzy i umiej─Ötno┼Ťci w ┼╝ycie
  10. Na Pa┼ästwa ┼╝yczenie przeprowadzamy badania efektywno┼Ťci szkolenia i opracowujemy system dalszych szkole┼ä w celu osi─ůgni─Öcia maksymalizacji efektów
  11. Jeste┼Ťmy do Pa┼ästwa dyspozycji

Reklamacje

Jeste┼Ťmy otwarci na konstruktywn─ů krytyk─Ö. Zawsze staramy si─Ö zaspokoi─ç oczekiwania naszych Klientów.

Regulamin: Reklamacje Ôľ║

 


Newsletter

Je┼╝eli zainteresowa┼éo Ci─Ö to szkolenie i chcia┼éby┼Ť otrzymywa─ç powiadomienia o zbli┼╝aj─ůcych si─Ö terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz si─Ö do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegó┼éowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

MODUŁ I. SKUTECZNE AUTOPREZENTACJE

  1. Podstawy autoprezentacji - co to jest?
  2. Pierwsze wra┼╝enie - co ma wp┼éyw na pierwsz─ů ocen─Ö mojej osoby
  3. Nawi─ůzanie i budowa relacji z drug─ů osoba podczas rozmowy
  4. Kreowanie i wzmacnianie własnego wizerunku profesjonalisty
    • Co mówi Twoja postawa?
    • Co inni mog─ů wyczyta─ç z twojego zachowania?
    • Czy p┼ée─ç ma znaczenie?
    • Jakie masz poczucie w┼éasnej warto┼Ťci?
  5. Monitorowanie reakcji słuchacza
  6. Autoprezentacja podczas rozmów kwalifikacyjnych, biznesowych i prywatnych


MODUŁ II. PODSTAWOWE ZASADY KOMUNIKACJI

  1. Ko┼éo komunikacji i najwa┼╝niejsze elementy decyduj─ůce o zrozumieniu przekazywanego komunikatu
  2. Intonacja - jeden z kluczowych czynników wywierania wp┼éywu
  3. Lejek komunikacyjny - od tego co mówimy do tego, co odbiorca zapami─Ötuje
  4. Przekazywanie informacji zwrotnej
  5. Inteligencja emocjonalna - dlaczego ma znaczenie i jak ja rozwija─ç


MODUŁ III. KOMUNIKACJA WERBALNA I NIEWERBALNA

  1. S┼éuchanie - jeden z najwa┼╝niejszych elementów komunikacji
  2. Mowa ciała - niewerbalny przekaz informacji
    • Wygl─ůd zewn─Ötrzny
    • J─Özyk cia┼éa
    • Rekwizyty
  3. Parafraza - sztuka powtórze┼ä i hamowania emocji


MODU┼ü IV. ASERTYWNO┼Ü─ć

  1. Mapa asertywno┼Ťci - diagnoza obszarów wymagaj─ůcych dalszego rozwoju umiej─Ötno┼Ťci asertywnych
  2. Podstawowe zasady i prawa asertywno┼Ťci
  3. Praktyczne ─çwiczenie radzenia sobie w trudnych sytuacjach i odpowiadania postaw─ů asertywn─ů
  4. Obrona swoich praw i radzenie sobie z odmow─ů
  5. Asertywna reakcja na uzasadniona i nieuzasadnion─ů krytyk─Ö


MODUŁ V. SZTUKA ARGUMENTOWANIA I PERSWAZJI

  1. Rozpoznawanie i obrona przed manipulacj─ů
  2. Sztuka argumentowania i wywierania wpływu
  3. Teoria dwóch mózgów - umiej─Ötno┼Ť─ç dobru argumentacji
  4. Przekonywanie innych do swoich racji

 


Wybrane opinie uczestników na temat szkolenia:

„Naprawd─Ö dobrej jako┼Ťci, merytoryczne szkolenie. Teoria po┼é─ůczona z praktyk─ů.”

„Szkolenie bardzo profesjonalnie przeprowadzone przez do┼Ťwiadczonego trenera.”

„Dobrze zorganizowane szkolenie. Jasno i zrozumiale przekazane informacje.”

Szkolenie prowadzone profesjonalnie, na wysokim poziomie, bez zb─Ödnych i niepotrzebnych zagadnie┼ä. Strza┼é w 10.”

 

W┼Ťród technik aktywizuj─ůcych uczestników pojawi─ů si─Ö m.in.:

  • dyskusje
  • studium przypadku
  • ─çwiczenia indywidualne i grupowe
  • kwestionariusze i testy zachowa┼ä
  • odgrywanie scenek/ról
  • praca z kamer─ů
  • gry symulacyjne
  • burze mózgów