Cel szkolenia:

Wzmocnienie i przygotowanie pracowników do samodzielnego i efektywnego prowadzenia negocjacji ze szczególnym uwzględnieniem negocjacyjnego wywierania wpływu.

Korzyści dla uczestników:

W efekcie szkolenia poznasz:

  • Analizę typów Klientów wraz ze wskazówkami jakie narzędzia komunikacji negocjacyjnej sprzyjają Tobie
  • w procesie wywierania wpływu negocjacyjnego z poszczególnymi osobowościami Klientów a jakie (czasami używane intuicyjnie) ten proces zakłócają.
  • Informację pod kątem mocnych stron Twojej osobowości jako negocjatora i obszarów do rozwoju.
  • Aspekty w procesie przygotowania się do negocjacji bezpośrednio wpływające na ich efekt.
  • Metody wywierania wpływu negocjacyjnego w trakcie prowadzenia negocjacji.
  • Sposoby reagowania na różne trudne sytuacje i zachowania drugiej strony.

 


Czas trwania szkolenia:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejętności w życie
  10. Na Państwa życzenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkoleń w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

 


Szkolenia on-line

Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.

Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►

MODUŁ I. ANALIZA MOICH MOCNYCH STRON JAKO NEGOCJATORA

  1. Osobowościowy test autoanalizy
  2. ,,Przekonaj mnie’’ - gra szkoleniowa
  3. Indywidualna informacja zwrotna
    • Mocne strony - obszary na których Uczestnik warsztatu może budować
    • Pięty achillesowe - obszary do niwelowania negatywnego wpływu lub do dalszego rozwoju

 

MODUŁ II. ŚWIADOMIE WYWIERAM WPŁYW NEGOCJACYJNY W OPARCIU O ZNAJOMOŚĆ OSOBOWOŚCI STRON

  1. Narzędziowa osobowość człowieka
  2. Na co zwracać uwagę żeby rozpoznać osobowość rozmówcy?
    • Podczas spotkania bezpośredniego
    • Podczas rozmowy telefonicznej
  3. Narzędzia wywierania wpływu negocjacyjnego na Klientów o poszczególnych osobowościach w procesie:
    • Budowania efektywnej relacji negocjacyjnej
    • Informowanie
    • Przekonywanie
    • Argumentowanie
    • Zapobieganie konfliktom
    • Wywierania relacyjnego wpływu negocjacyjnego
    • Wywieranie bezwzględnego wpływu negocjacyjnego
    • Kontrolowanego wywoływania ,,konfliktów’’ jako elementu nacisku negocjacyjnego

 

MODUŁ III. MOWA CIAŁA W PROCESIE NEGOCJACJI

  1. Niewerbalne wywieranie wypływu negocjacyjnego
  2. Uzyskiwanie informacji na podstawie obserwacji drugiej strony

 

MODUŁ IV. PRZYGOTOWANIE DO NEGOCJOWANIA KONTRAKTÓW HANDLOWYCH

  1. Identyfikacja informacji, których potrzebujemy
  2. Efektywne planowanie negocjacji
  3. Warunki wewnętrzne i zewnętrzne determinujące negocjatora
  4. Potrzeby własne i drugiej strony

 

MODUŁ V. ZMIENNE NEGOCJACYJNE

  1. Określanie zmiennych negocjacyjnych
  2. Priorytet zmiennych dla obu stron
  3. Wartości zmiennych negocjacyjnych
  4. Arkusz negocjacyjny

 

MODUŁ VI. ROZRÓŻNIANIE STANOWISK I INTERESÓW STRON

  1. Cele i stanowiska
  2. Potrzeby i interesy
  3. Odkrywanie interesów partnera
  4. Negocjacje jako sposób zaspakajania potrzeb a nie deklaracji w stanowisku

 

MODUŁ VII. DĄŻENIE DO KORZYSTNYCH REZULTATÓW

  1. Efekt ,,wygrany - wygrany’’ jako jedna z możliwości
  2. Asertywna wymiana ustępstw
  3. Negocjowanie pakietu i tryb warunkowy

 

MODUŁ VIII. MANIPULACJE W NEGOCJACJACH

  1. Taktyki i blefy negocjacyjne
  2. Rozpoznawanie blefów
  3. Nasza reakcja na gry handlowo - negocjacyjne / blefy drugiej strony
  4. Korzyści i zagrożenia wynikające ze stosowania
  5. Implementacja wybranych taktyk, gier i blefów negocjacyjnych do codziennej pracy

 

MODUŁ IX. SYTUACJE TRUDNE W NEGOCJACJACH

  1. Przełamywanie impasu w negocjacjach
  2. Metody rozmowy ze zdenerwowaną czy agresywną osobą
  3. Asertywne przeciwstawianie się próbom manipulacji

 

MODUŁ X. PODSUMOWANIE SZKOLENIA

  1. Syntetyczne podsumowanie treści szkolenia
  2. Wskazówki dotyczące implementacji nabytych umiejętności w praktyce
  3. Zadanie wdrożeniowe
  4. Ewaluacja szkolenia

Metody pracy:

Wśród wielu form aktywności, na szkoleniu możemy wyróżnić: moderowane dyskusje; ćwiczenia pojedyncze i w grupach; studia przypadków; dzielenie się najlepszymi praktykami, scenki i grę szkoleniową.