Cel szkolenia:

Wzmocnienie i przygotowanie pracowników do samodzielnego i efektywnego prowadzenia negocjacji ze szczególnym uwzględnieniem negocjacyjnego wywierania wpływu.

Korzyści dla uczestników:

W efekcie szkolenia poznasz:

Analizę typów Klientów wraz ze wskazówkami jakie narzędzia komunikacji negocjacyjnej sprzyjają Tobie
w procesie wywierania wpływu negocjacyjnego z poszczególnymi osobowościami Klientów a jakie (czasami używane intuicyjnie) ten proces zakłócają.

Informację pod kątem mocnych stron Twojej osobowości jako negocjatora i obszarów do rozwoju.

Aspekty w procesie przygotowania się do negocjacji bezpośrednio wpływające na ich efekt.

Metody wywierania wpływu negocjacyjnego w trakcie prowadzenia negocjacji.

Sposoby reagowania na różne trudne sytuacje i zachowania drugiej strony.

 


Czas trwania szkolenia:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dzieidzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowawdzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajeciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejetności w życie
  10. Na Państwa zyczenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkolen w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnych szkoleniach, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

  1. Analiza moich mocnych stron jako negocjatora

  • Osobowościowy test autoanalizy

  • ,,Przekonaj mnie’’ – gra szkoleniowa

  • Indywidualna informacja zwrotna

    • Mocne strony – obszary na których Uczestnik warsztatu może budować

    • Pięty achillesowe - obszary do niwelowania negatywnego wpływu lub do dalszego rozwoju

  1. Świadomie wywieram wpływ negocjacyjny w oparciu o znajomość osobowości stron

  • Narzędziowa osobowość człowieka

  • Na co zwracać uwagę żeby rozpoznać osobowość rozmówcy?

    • Podczas spotkania bezpośredniego

    • Podczas rozmowy telefonicznej

  • Narzędzia wywierania wpływu negocjacyjnego na Klientów o poszczególnych osobowościach w procesie:

    • budowania efektywnej relacji negocjacyjnej

    • informowanie

    • przekonywanie

    • argumentowanie

    • zapobieganie konfliktom

    • wywierania relacyjnego wpływu negocjacyjnego

    • wywieranie bezwzględnego wpływu negocjacyjnego

    • kontrolowanego wywoływania ,,konfliktów’’ jako elementu nacisku negocjacyjnego

  1. Mowa ciała w procesie negocjacji

  • Niewerbalne wywieranie wypływu negocjacyjnego

  • Uzyskiwanie informacji na podstawie obserwacji drugiej strony

  1. Przygotowanie do negocjowania kontraktów handlowych

  • Identyfikacja informacji, których potrzebujemy

  • Efektywne planowanie negocjacji

  • Warunki wewnętrzne i zewnętrzne determinujące negocjatora

  • Potrzeby własne i drugiej strony

  1. Zmienne negocjacyjne

  • Określanie zmiennych negocjacyjnych

  • Priorytet zmiennych dla obu stron

  • Wartości zmiennych negocjacyjnych

  • Arkusz negocjacyjny

  1. Rozróżnianie stanowisk i interesów stron

  • Cele i stanowiska

  • Potrzeby i interesy

  • Odkrywanie interesów partnera

  • Negocjacje jako sposób zaspakajania potrzeb a nie deklaracji w stanowisku

  1. Dążenie do korzystnych rezultatów

  • Efekt ,,wygrany – wygrany’’ jako jedna z możliwości

  • Asertywna wymiana ustępstw

  • Negocjowanie pakietu i tryb warunkowy

  1. Manipulacje w negocjacjach

  • Taktyki i blefy negocjacyjne

  • Rozpoznawanie blefów

  • Nasza reakcja na gry handlowo – negocjacyjne / blefy drugiej strony

  • Korzyści i zagrożenia wynikające ze stosowania

  • Implementacja wybranych taktyk, gier i blefów negocjacyjnych do codziennej pracy

  1. Sytuacje trudne w negocjacjach

  • Przełamywanie impasu w negocjacjach

  • Metody rozmowy ze zdenerwowaną czy agresywną osobą.

  • Asertywne przeciwstawianie się próbom manipulacji

  1. Podsumowanie szkolenia

  • Syntetyczne podsumowanie treści szkolenia

  • Wskazówki dotyczące implementacji nabytych umiejętności w praktyce

  • Zadanie wdrożeniowe

  • Ewaluacja szkolenia

Metody pracy:

Wśród wielu form aktywności, na szkoleniu możemy wyróżnić: moderowane dyskusje; ćwiczenia pojedyncze i w grupach; studia przypadków; dzielenie się najlepszymi praktykami, scenki i grę szkoleniową.