Szkolenie z profesjonalnej, biznesowej  korespondencji mailowej - co zyskasz? Stacjonarnie i online

Według badań pisanie e-maili zajmuje nam ok. 25-30 proc. czasu pracy. Każdego dnia chcemy przekazać innym informacje za pomocą komunikacji mailowej, przedstawić argumenty, zarysować nasz punkt widzenia i skłonić do określonych działań w wyniku korespondencji elektronicznej. Współczesny biznes wymaga, aby robić to jasno, krótko i z dbałością o poprawność językową. Dlatego w komunikacji w firmie ważna jest znajomość mailowego savoir vivre. 

Naucz się, jak usprawnić proces komunikacji elektronicznej, jak skrócić czas pisania maili i jak zarządzać korespondencją biznesową w firmie, tak aby skupić się na tym, co ważne nie dla innych, a dla Ciebie.

Cel szkolenia z komunikacji mailowej w firmie

Praktyczna nauka komunikacji mailowej w środowisku biznesowym.

Dla kogo polecamy szkolenie z korespondencji biznesowej?

Kurs z korespondencji mailowej polecamy dla kadry zarządzającej, osób pracujących w zespołach projektowych i wszystkich, którzy chcą nauczyć się szybkiej i czytelnej komunikacji mailowej w biznesie.


Czas trwania szkolenia stacjonarnego:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 

Czas trwania szkolenia on-line:

Sugerowany minimalny czas szkolenia zamkniętego grupowego to łącznie 5-6 godzin w zależności od tematu szkolenia (z możliwością podziału na sesje). Finalna długość, ilość i częstotliwość sesji zostaną dopasowane do Państwa oczekiwań i możliwości.

Terminy sesji uzgadniane są indywidualnie i dopasowane do Państwa potrzeb, możliwości i oczekiwań.


Przykładowy harmonogram: 7 sesji trwających od 1 do 3 godzin, dających łącznie 14 godzin szkolenia.

Szkolenie to może być również realizowane w formie indywidualnej - konsultacje 1 na 1, w formie np. 3-godzinnej sesji.
Zapytaj o szczegóły opiekuna szkolenia.


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejętności w życie
  10. Na Państwa życzenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkoleń w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Dołącz do nas! Bądź na bieżąco! Znajdź promocje! Odbieraj bezpłatne materiały! ►

Zapisz się! ►

 


Szkolenia on-line

Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.

Zapytaj opiekuna szkolenia o możliwości realizacji szkolenia w trybie on-line.

W zależności od specyfiki szkolenia oraz zakresu merytorycznego, w niektórych obszarach rekomendujemy realizację szkolenia wyłącznie w formie stacjonarnej.

Przy realizacji każdego projektu mamy na uwadze efektywność prowadzonych przez nas warsztatów oraz Państwa satysfakcję.

Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►

Szkolenie z profesjonalnej, mailowej komunikacji biznesowej - program

Służbowe wiadomości e-mail wpływają na wizerunek firmy, dlatego podczas szkolenia z komunikacji elektronicznej przekażemy wiedzę niezbędną do profesjonalnego redagowania i zarządzania korespondencją biznesową.

Blok 1. Pisanie jako narzędzie wywierania wpływu w biznesie.

  • Wprowadzenie: proces – bariery – narzędzia komunikacji mailowe w firmie.
  • Trzy najważniejsze zasady korespondencji elektronicznej: czas, brzmienie, sens.
  • Jak uprościć: strukturę, zdania, słowa w wiadomościach mailowych w biznesie.
  • Myślenie czytelnikiem.

Blok 2. Poprawność językowa w korespondencji elektronicznej w firmie.

  • Gramatyka i interpunkcja biurowa – najczęstsze problemy wiadomości mailowych.

Blok 3. Komunikacja mailowa w biznesie.

  • Różnica między tematem, a celem listu wiadomości elektronicznej.
  • Komunikat mailowy, argumenty i ton dostosowany do kontekstu.
  • Listy okazjonalne i motywujące.
  • Jak się nie pogubić w korespondencji biznesowej w firmie: tworzenie i wymiana maili w grupie. 

Jakie metody stosujemy podczas szkolenia ze korespondencji elektronicznej w biznesie? 

Program kursu z korespondencji biznesowej w głównej mierze oparty jest na zdobywaniu wiedzy przez doświadczenie, dlatego 70 proc szkolenia to ćwiczenia. W rezultacie większość materiały przekazywana jest uczestnikom szkolenia z komunikacji mailowej w firmie poprzez metodę szkoleniowo warsztatową.