GŁÓWNE CELE SZKOLENIA

Nauka i wzmocnienie:

  • efektywności sprzedażowej uczestników warsztatu
  • sposobu funkcjonowania zespołu wspierającego u jego członków postawę pro-aktywną i zaangażowanie w codzienną pracę w czasie rewolucyjnych zmian związanych z wprowadzeniem pandemii i recesji gospodarczej której początki obserwujemy

DLA KOGO?

Szkolenie skierowane jest dla pracowników działów obsługi i sprzedaży odpowiedzialnych za sprzedaż usług finansowych w okresie pandemii i w pierwszych miesiącach po ustabilizowaniu się sytuacji z wirusem w naszym kraju.

(Poniżej przedstawione Cele, korzyści dla organizacji i uczestników szkolenia oraz formę szkolenia  opracowano na podstawie 17- letniego doświadczenia trenera na rynku usług finansowych.)

 

 

CZAS TRWANIA I FORMA PROJEKTU SZKOLENIOWEGO

  • 4 spotkania warsztatowe live przez Internet lub  4 spotkania warsztatowe na sali szkoleniowej
  • Czas trwania poszczególnych spotkań to:

I - 4 godziny

II - 4 godziny

III - 3 godziny

IV - 1 godzina (tylko dla przełożonych)

V - 1 godzina

  • Łączny czas szkolenia to 12 (13) godzin

Szkolenie w trybie online?

Tak, istnieje możliwość organizacji szkolenia z efektywności sprzedaży usług finansowych w systemie nauki zdalnej. 

► Szkolenie internetowe jest przeprowadzane na żywo.
► Zakres merytoryczny dostosowujemy indywidualnie do Państwa potrzeb.
► Dopytaj opiekuna szkolenia o możliwe rozwiązania.


Czas trwania szkolenia stacjonarnego:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 

Czas trwania szkolenia on-line:

Sugerowany minimalny czas szkolenia zamkniętego grupowego to łącznie 5-6 godzin w zależności od tematu szkolenia (z możliwością podziału na sesje). Finalna długość, ilość i częstotliwość sesji zostaną dopasowane do Państwa oczekiwań i możliwości.

Terminy sesji uzgadniane są indywidualnie i dopasowane do Państwa potrzeb, możliwości i oczekiwań.


Przykładowy harmonogram: 7 sesji trwających od 1 do 3 godzin, dających łącznie 14 godzin szkolenia.

Szkolenie to może być również realizowane w formie indywidualnej - konsultacje 1 na 1, w formie np. 3-godzinnej sesji.
Zapytaj o szczegóły opiekuna szkolenia.


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejętności w życie
  10. Na Państwa życzenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkoleń w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Dołącz do nas! Bądź na bieżąco! Znajdź promocje! Odbieraj bezpłatne materiały! ►

Zapisz się! ►

 


Szkolenia on-line

Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.

Zapytaj opiekuna szkolenia o możliwości realizacji szkolenia w trybie on-line.

W zależności od specyfiki szkolenia oraz zakresu merytorycznego, w niektórych obszarach rekomendujemy realizację szkolenia wyłącznie w formie stacjonarnej.

Przy realizacji każdego projektu mamy na uwadze efektywność prowadzonych przez nas warsztatów oraz Państwa satysfakcję.

Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►

MODUŁ I

4 godziny

  1. DOSTAŁEM INFORMACJE JAK BĘDZIEMY PRACOWAĆ I CZEGO BĘDZIE DOTYCZYĆ SZKOLENIE
    • Cele i program szkolenia
    • Forma prowadzenia i zasady współpracy na szkoleniu
    • Oczekiwania uczestników związane ze szkoleniem
       
  2. ANALIZA MOICH MOCNYCH STRON JAKO PRACOWNIKA OBSŁUGI KLIENTA
    • Osobowościowy test autoanalizy
    • ,,Przekonaj mnie’’ - gra szkoleniowa
    • Indywidualna informacja zwrotna
      • Mocne strony - obszary na których Uczestnik warsztatu może budować
      • Pięty achillesowe - obszary do niwelowania negatywnego wpływu lub do dalszego rozwoju
         
  3. BUDUJĘ RELACJE BIZNESOWĄ I PRZEKONUJĘ KLIENTA DO ZAKUPU PRZEZ DOSTOSOWANIE SIĘ DO JEGO OSOBOWOŚCI
    • Narzędziowa osobowość Klienta i Pracownika Działu Obsługi
    • Na co zwracać uwagę żeby rozpoznać osobowość Klienta?
    • Podczas kontaktu zdalnego
    • Narzędzia wywierania wpływu na Klientów o poszczególnych osobowościach w procesie:
      • Zjednywania sobie Klienta podczas pierwszego kontaktu
      • Budowania profesjonalnego wizerunku
      • Profesjonalnej obsługi
      • Przekonywania
      • Argumentowania
      • Zapobiegania konfliktom
      • Zapobiegania odmowie
      • Rozmowy reklamacyjnej
      • Motywowania do zakupu
  4. PODSUMOWANIE SZKOLENIA
    • Syntetyczne podsumowanie treści szkolenia
    • Zadanie wdrożeniowe
       

MODUŁ II

4 godziny

  1. SPOTKANIE Z ZESPOŁEM
    • Analiza wykonania zadania wdrożeniowego
    • Analiza wyzwań i propozycje rozwiązań
       
  2. ZASADY EFEKTYWNEJ OBSŁUGI KLIENTA NA ODLEGŁOŚĆ?
    • Kluczowe aspekty efektywnej komunikacji zdalnej
    • Przeszkody komunikacyjne
    • Zasady biznesowej komunikacji w dziale obsługi klienta
       
  3. ,,TO JEST DOKŁADNIE TO, CZEGO OCZEKUJĘ’’
    • Zasady zapobiegania obiekcjom Klienta
    • Model: Cecha – Zaleta – Korzyść – Dowód
    • Kody językowe -Tworzenie przekonującej argumentacji
       
  4. ,,TEN SPRZEDAWCA BĘDZIE MNIE NAMAWIAŁ DO ZAKUPU A JA TERAZ NIE MAM DO TEGO GŁOWY’’
    • Negatywne projekcje Klientów (niewypowiedziane opinie i przekonania Klientów tuż przed naszym kontaktem z Nimi)
    • Wyrażenie intencji jako metoda niwelowania negatywnego wpływu projekcji Klientów na temat: nas, jakości naszej oferty czy firmy.
    • Metody reakcji na rzeczywiste projekcje naszych Klientów.
       
  5. JAK ROZPOCZĄĆ ROZMOWĘ? // JAKIE MA POWODY KLIENT ŻEBY KUPIĆ?
    • Proszę powiedzieć…? - pytania pierwszym filarem sprzedaży
    • Zasady uzyskiwania informacji i zapobiegania odmowie
    • Analiza sytuacji – Lista pytań
       
  6. PODSUMOWANIE SZKOLENIA
    • Syntetyczne podsumowanie treści szkolenia
    • Zadanie wdrożeniowe


MODUŁ III

3 godziny

  1. SPOTKANIE Z ZESPOŁEM
    • Analiza wykonania zadania wdrożeniowego
    • Analiza wyzwań i propozycje rozwiązań
       
  2. ,,PROSZĘ PRZEDSTAWIĆ INNĄ OFERTĘ, ALE UPRZEDZAM, ŻE W OBECNEJ SYTUACJI NIE BĘDĘ ZAINTERESOWANY’’
    • Gra debiutowa Klienta - blokująca lub utrudniająca  efektywną komunikacje sprzedażową wypowiedź Klienta na początku kontaktu.
    • Lista rzeczywistych gier debiutowych Klientów.
    • Efektywne metody reakcji na poszczególne gry debiutowe Klientów.
       
  3. ,,TO JEST ZA DROGIE’’
    • Podłoże obiekcji Klientów
    • Obiekcja Klienta, jako nasze wsparcie w procesie sprzedaży
    • Lista rzeczywistych obiekcji i metody postępowania z nimi  
       
  4. NASZA REAKCJA NA TRUDNE SYTUACJE W PROCESIE OBSŁUGI
    • Odmowa kluczowemu klientowi w sytuacji nieakceptowalnego żądania z jego strony
    • Efektywna rozmowa reklamacyjna
    • Reakcja na nieakceptowalne zachowanie klienta
       
  5. PODSUMOWANIE SZKOLENIA
    • Syntetyczne podsumowanie treści szkolenia
    • Zadanie wdrożeniowe
    • Ewaluacja szkolenia

 

MODUŁ IV

1 godzina ( w szkoleniu uczestniczą tylko przełożeni uczestników)

  1. ZAŁOŻENIA EFEKTYWNEJ WSPÓŁPRACY Z ZESPOŁEM
    • Analiza i wnioski z zadania przed szkoleniowego
    • Metody budowania zaangażowania w zespole w procesie zagrożenia, recesji i rewolucyjnej zmiany
    • Zasady współpracy z zespołem pozwalające efektywnie reagować na bardzo częste zmiany w zachowaniach klientów i rynku


MODUŁ V

1 godzina

  1. SPOTKANIE Z ZESPOŁEM
    • Analiza wykonania zadania wdrożeniowego
    • Analiza wyzwań i propozycje rozwiązań


W celu jeszcze pełniejszego dopasowania programu do potrzeb firmy i uczestników warsztatu proponujemy wywiad przed szkoleniowy on-line z osobami zlecającymi projekt oraz uczestnikami projektu.

W zależności od Państwa możliwości i preferencji oferujemy 3 następujące rodzaje wywiadów on-line:

  • Ankietowe
  • Telefoniczne
  • Grupowo-warsztatowe  podczas połączenia przez platformę szkoleniową


 

Trener prowadzący: Maciej Leszczyński

Od siedemnastu lat  konsultant i Trener Biznesu przy realizacji kompleksowych programów szkoleniowych dla Kluczowych Klientów.
Czternastoletni praktyk sprzedaży, negocjacji i zarządzania grupami sprzedażowymi.

Na rynku usług finansowych jako trener konsultant współpracował z:

BZ WBK; BGŻ BNP; BRE BANK; CARDIF;  CONSENSUS; COPERNICUS SECURITIES; DEUTSCHE BANK; EURONET 24; IKB LEASING POLSKA; LEASING EXPERTS; NBP;

PBK LEASING POLSKA; PKO LEASING; LIBERTY DIRECT;  MILLENNIUM LEASING;

PTE PZU; SK BANK; SYGMA BANK; TOYOTA LEASING POLSKA/TOYOTA BANK POLSKA; ROYAL PBK; SG EQUIPMENT LEASING; VB LEASING; ZUS

Styl trenerski

Maciej Leszczyński  przez uczestników szkoleń ceniony jest za dobre relacje z nimi i  przekazywane umiejętnościami dzięki którym  już następnego dnia po szkoleniu ich praca staje się bardziej efektywna  i przyjemna.
Zleceniodawcy szkoleń cenią sobie to że dzięki dostosowaniu formy i zakresu merytorycznego szkoleń do  poziomu percepcji grupy realizuje stawiane przed szkoleniem cele.


Już jako zawodowy trener prowadził szereg szkoleń dla klientów z sektora usług finansowych. Specjalizuje się w szkoleniach z efektywnej komunikacji z Klientem. Od obsługi Klienta, przez telemarketing i sprzedaż bezpośrednią  po rozmowy reklamacyjne i windykacyjne. Z powyższych tematów poprowadził ok. 500 dni szkoleniowych.


Zrealizowane, wybrane projekty szkoleniowo-doradcze:
Dla Naczelników NBP prowadził szkolenia z zarządzania ze szczególnym uwzględnieniem metod  wpływających na realizacje celów sprzedażowych przez Ich podwładnych.
Podczas cyklu szkoleniowego dla średniej kadry zarządzającej SG EQUIPMENT LEASING uczył jak motywować pracowników.
Na  zlecenie  Towarzystwa Ubezpieczeniowego Royal PBK opracował i uczestniczył we wdrażaniu jednolitych dla całej korporacji standardów sprzedażowej obsługi klientów dla Agentów ubezpieczeniowych.
Podczas szkolenia dla IKB LEASING POLSKA wypracował nową koncepcje prospectingu i metod pozyskiwania nowych Klientów.
Dla  pracowników BZ WBK SA prowadził w całej Polsce cykl szkoleń związanych ze sprzedażą ich produktów.
 W PTE PZU S.A i TOYOTA BANK POLSKA prowadził  szkolenia z technik efektywnej sprzedaży.
Bezpośrednio po wejściu na nasz rynek LIBERTY DIRECT uczył ich pracowników jak efektywnie sprzedawać przez telefon.
Profesjonalnego prowadzenia video rozmów na infolinii uczył pracowników SK Banku.
W PBK Leasing prowadził szkolenia dla  pracowników działu sprzedaży.
W DEUTSCHE BANK prowadził szkolenie z negocjacji handlowych
Podczas cyklu szkoleń wspierał efektywność  podczas kontaktu telefonicznego z Klientem pracowników działu windykacji  firmie  CONSENSUS .
Przez ostatnie cztery lata (zaczynając od szkoleń dla telemarketerów przez pracowników obsługi Klienta w oddziałach banków, po koordynatorów obsługi i sprzedaży) prowadził szkolenia produktowo sprzedażowe dla partnerów handlowych CARDIF.
Kierownikom i Managerom EURONET  przekazywał wiedzę jak motywować pracowników.


Absolwent:

  1. Wydziału Zarządzania i Marketingu w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Zarządzania im. L. Koźmińskiego w Warszawie.
  2. Dwustopniowej, rocznej Szkoły Trenerów Biznesu ,,Trop” działającej pod Patronatem Polskiego Towarzystwa Psychologicznego.
  3. Szkolenia akredytacyjnego dla Trenerów Insights Discovery
  4. Szkoły Coachingu Narzędziowego
  5. Szkolenia akredytacyjnego z nowej wersji metodologii KirkPatrick’a (poszkoleniowe  narzędzia prowadzące szkolony zespół do osiągania wyznaczonych celów).
  6. Szkoły  Coachów  ICF ACSTH z egzaminacją VCC.
  7. Kilkumiesięcznego akceleratora Surferzy Wiedzy (Prowadzenie efektywnych szkoleń on-line - edycja dla branży szkoleniowej przy współpracy z Polską Izbą Firm Szkoleniowych)

Metody dydaktyczne identyczne dla szkolenia prowadzonego na sali jak i on-line:

 

Zajęcia odbywają się w formie warsztatowej. Dzięki temu uczestnicy zdobywają niezbędną wiedzę i umiejętności w danej dziedzinie, co w połączeniu z zadaniami między-szkoleniowymi, pozwala na zastosowanie ich w codziennej pracy.

Szkolenia skupiają się na osiąganiu pożądanych rezultatów, mając na uwadze dotychczasowe doświadczenie i umiejętności uczestników. 

Wśród wielu form aktywności, podczas szkoleń można spodziewać się: wprowadzenia, prezentacji, moderowanych dyskusji, ćwiczeń pojedynczych i w grupach, studiów przypadków, dzielenia się najlepszymi praktykami, gier szkoleniowych, testów oraz podsumowań.

W trosce o realizację celów każdego szkolenia, w przypadku szkolenia on-lin obowiązują na nim następujące zasady:

Udział w szkoleniu odbywa się za pośrednictwem komputera stacjonarnego, laptopa, tabletu lub telewizora połączonego z Internetem (bez możliwości udziału za pośrednictwem telefonu)

Każdy z uczestników wyraża na to zgodę i posiada włączoną kamerę oraz mikrofon. Dodatkowo (z uwagi na pogłos) używa słuchawek. 

Podczas trwania sesji szkoleniowych uczestnicy są zwolnieni / wykluczeni z innych aktywności zawodowo-prywatnych.

Pomiędzy spotkaniami, każdy uczestnik dostaje zadanie wdrożeniowe i równolegle zadanie wprowadzające do kolejnej sesji do samodzielnego wykonania pomiędzy spotkaniami.

Żeby nasze szkolenie on-line dalej można było nazwać warsztatem, gdzie uczestnicy nabywają wiedzę i umiejętności a nie tylko wiedzę jak to jest na webinarach, szkolenie będzie prowadzone za pośrednictwem platformy Livewebinar.

 

Korzyści szczegółowe dla uczestników Warsztatu:

  • Dowiesz się jak wykorzystać wiedzę psychologiczno-biznesową  aby skutecznie obsługiwać zdenerwowanego obecną sytuacją klienta
  • Dostaniesz wskazówki w jakiej formie i jak prowadzić skuteczną komunikację sprzedażową z niechętnym do rozmowy klientem.
  • Omówimy na konkretnych przykładach, jak możemy postąpić  jeżeli przed kontaktem domyślamy się,  że Klient w obecnej sytuacji jest niechętny do rozmowy z nami.
  • Poznamy szereg sposobów  reagowania  w przypadku gier debiutowych Klientów, czyli ,, kłód” które rzucają nam  pod nogi na początku spotkania w stylu: ,,Proszę przedstawić ofertę ale uprzedzam, że w obecnej sytuacji nie jestem zainteresowany’’.
  • Stworzymy  listę  rzeczywistych obiekcji i wypracujemy sposoby reakcji na nie.
  • Dowiesz się jak reagować w różnych trudnych sytuacjach p procesie obsługi takich jak odmowa kluczowemu klientowi czy rozmowa reklamacyjna z nim.

 

W efekcie szkolenia otrzymasz:

  1. Przykładowe metody rozpoczęcia rozmowy
  2. Zestawienie z propozycjami reakcji na najczęstsze projekcje  Klientów związane z obecną sytuacją
  3. Listę skutecznych  reakcji na gry debiutowe Klientów
  4. Ściągę z przykładowymi  reakcjami na wybrane obiekcje Klientów
  5. Informację o sobie pod kątem  mocnych stron jako pracownika obsługi klienta i Twoich obszarów do rozwoju.
  6. Analizę typów Klientów wraz ze wskazówkami  jakie narzędzia komunikacji w procesie obsługi i procesie sprzedaży  sprzyjają pozytywnej opinii o firmie i decyzji o zakupie a jakie nasze, często nieświadome zachowania prowadzą wprost do odmowy ze strony Klienta.
  7. Konkretne wskazówki jak reagować we wszystkich innych trudnych sytuacjach w procesie obsługi o których opowiesz podczas szkolenia (np. jak odmawiać ważnym klientom na nieakceptowalne żądanie z ich strony i jednocześnie wzmocnić pozytywny wizerunek firmy w ich oczach)

 

Dodatkowe korzyści dla przełożonych uczestników warsztatu:

  • Dowiesz się jak pracować z  zespołem w czasie:

- dużych, postępujących zmian na rynku klientów

- pojawiającej się reaktywnej postawy u Twoich pracowników w której zamiast szukać rozwiązań znajdują, ich zdaniem obiektywne, wytłumaczenia dlaczego się nie da sprzedać i oczekują od Ciebie znalezienia rozwiązania.