Nowoczesny przekaz informacji zmienia działania marketingowe. Rozwój technologii, w szczególności Internetu znacznie wpłynął na sposób komunikacji między firmami a konsumentami. Niektóre przedsiębiorstwa słabo odnajdują się w nowej rzeczywistości, inne - znajdują nowe źródła zysków. Innowacyjne technologie stały się ulubionymi narzędziami marketingowców. To spowodowało, iż komunikacja została przeniesiona do wirtualnego świata. W wyniku tych działań pojawiło się pole do popisu dla polskich kreatorów nowych potrzeb oraz specjalistów od ich zaspokajania.
Szkolenie proponowane przez firmę AVENHANSEN ,,Najnowsze trendy w marketingu i reklamie online" porusza tematykę bliskiej przyszłości i zmian na szybko rozwijającym się rynku reklamy internetowej. Szkolenie oferuje porcję najnowszej wiedzy ze świata i polski w formie ciekawych case- study. Jest to również wyjątkowa szansa na konsultacje i doradztwo strategiczne w obszarze marketingu internetowego oraz inspirację dla Państwa firm i marek. Trener Tomasz Sucheta zapozna uczestników z obrazem sytuacji marketingowej Internetu w Polsce; marketingiem społecznościowym, reklamą internetową i jej najnowszymi trendami. Udział w szkoleniu pozwoli uczestnikom przyjrzeć się obecnej sytuacji w dziedzinie marketingu, a także poznać prognozy rozwoju i kierunków.
[MOBILE]
AVENHANSEN Sp. z o.o. zezwala na kopiowanie i wklejanie na inne strony internetowe powyższego artykułu pod warunkiem dodania pod artykułem poniższego tekstu i dodania linka do tej strony:
Artykuł jest własnością firmy szkoleniowej AVENHANSEN Sp. z o.o.