Celem szkolenia jest praktyczne ćwiczenie umiejętności autoprezentacji, komunikacji interpersonalnej i kreowania własnego wizerunku, niezbędnych w życiu zawodowym i prywatnym.
W codziennych sytuacjach korzystamy z tych umiejętności - podczas rozmów o pracę, prowadzeniu projektów biznesowych i działalności non-profit, prezentując własne pomysły i wyniki pracy, czy wreszcie podczas codziennej komunikacji z ludźmi.

Podczas szkolenia będą poruszane zagadnienia związane z budowaniem wizerunku, komunikacją z ludźmi, sztuką autoprezentacji i zasadami biznesowego savoir vivre.
 

 

 

 

 

Korzyści dla uczestników szkolenia

Po szkoleniu uczestnicy będą:

  • Skutecznie komunikować się (werbalnie i niewerbalnie)
  • Umiejętnie kontrolować autoprezentacjęZbudować profesjonalny wizerunek swojej osoby i odpowiednie relacje z rozmówcami
  • Stosować zasady kreowania własnego wizerunku poprzez własną postawę, ubiór, mowę ciała i słowa
  • Przekonać innych do własnego zdania i skutecznie argumentować
  • Zastosować zasady savoir vivre’u biznesowego
  • Analizować sytuacje międzypokoleniowe

Szkolenie w trybie online?

Tak, istnieje możliwość organizacji szkolenia z kreowania wizerunku osób 50+ w systemie nauki zdalnej. 

► Szkolenie internetowe jest przeprowadzane na żywo.
► Zakres merytoryczny dostosowujemy indywidualnie do Państwa potrzeb.
► Dopytaj opiekuna szkolenia o możliwe rozwiązania.


Czas trwania szkolenia stacjonarnego:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 

Czas trwania szkolenia on-line:

Sugerowany minimalny czas szkolenia zamkniętego grupowego to łącznie 5-6 godzin w zależności od tematu szkolenia (z możliwością podziału na sesje). Finalna długość, ilość i częstotliwość sesji zostaną dopasowane do Państwa oczekiwań i możliwości.

Terminy sesji uzgadniane są indywidualnie i dopasowane do Państwa potrzeb, możliwości i oczekiwań.


Przykładowy harmonogram: 7 sesji trwających od 1 do 3 godzin, dających łącznie 14 godzin szkolenia.

Szkolenie to może być również realizowane w formie indywidualnej - konsultacje 1 na 1, w formie np. 3-godzinnej sesji.
Zapytaj o szczegóły opiekuna szkolenia.


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejętności w życie
  10. Na Państwa życzenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkoleń w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Dołącz do nas! Bądź na bieżąco! Znajdź promocje! Odbieraj bezpłatne materiały! ►

Zapisz się! ►

 


Szkolenia on-line

Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.

Zapytaj opiekuna szkolenia o możliwości realizacji szkolenia w trybie on-line.

W zależności od specyfiki szkolenia oraz zakresu merytorycznego, w niektórych obszarach rekomendujemy realizację szkolenia wyłącznie w formie stacjonarnej.

Przy realizacji każdego projektu mamy na uwadze efektywność prowadzonych przez nas warsztatów oraz Państwa satysfakcję.

Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►

MODUŁ I. PODSTAWOWE ZASADY KOMUNIKACJI PODCZAS SPOTKAŃ BIZNESOWYCH

  1. Koło komunikacji i najważniejsze elementy decydujące o zrozumieniu przekazywanego komunikatu.
  2. Lejek komunikacyjny – od tego co mówimy od tego co odbiorca zapamiętuje.
  3. Inteligencja emocjonalna – dlaczego ma znaczenie i jak ją rozwijać


MODUŁ II. KOMUNIKACJA WERBALNA I NIEWERBALNA

  1. Słuchanie - jeden z najważniejszych elementów komunikacji
  2. Jak wykorzystać własny głos, aby zwiększyć siłę i skuteczność wypowiedzi?
  3. Mowa ciała - niewerbalny przekaz informacji:
    • Wygląd zewnętrzny
    • Język ciała
    • Rekwizyty
  4. Parafraza - sztuka powtórzeń i hamowania emocji

 
MODUŁ III. SZTUKA ARGUMENTOWANIA I PERSWAZJI

  1. Rozpoznawanie i obrona przed manipulacją.
  2. Sztuka argumentowania i wywierania wpływu.
  3. Teoria dwóch mózgów - umiejętność dobru argumentacji.
  4. Przekonywanie innych do swoich racji

 
MODUŁ IV. SKUTECZNE AUTOPREZENTACJE

  1. Podstawy autoprezentacji - co to jest?
  2. Pierwsze wrażenie - co ma wpływ na pierwszą ocenę mojej osoby
  3. Nawiązanie i budowa relacji z drugą osoba podczas rozmowy
  4. Kreowanie i wzmacnianie własnego wizerunku profesjonalisty
    • Co mówi Twoja postawa?
    • Co inni mogą wyczytać z twojego zachowania?
    • Czy płeć ma znaczenie?
    • Jakie masz poczucie własnej wartości?
    • Co mówi ubiór?
  5. Monitorowanie reakcji słuchacza


MODUŁ V. AUTOPREZENTACJA PODCZAS ROZMÓW I SPOTKAŃ BIZNESOWYCH

  1. Umiejętność sprzedania siebie
  2. Moje dobre cechy
  3. Eksponowanie swoich mocnych stron (pisanie CV i budowanie portfolio)

 

MODUŁ VI. SZTUKA KOMUNIKACJI MIĘDZYPOKOLENIOWEJ

  1. Pokolenia X,Y,Z
  2. Język komunikacji
  3. Motywacja i działanie


MODUŁ VII. SAVOIR VIVRE BIZNESOWY

  1. Przywitanie i wymiana wizytówek
  2. Zasady etyki biznesowej
  3. Zasady grzeczności w dyskusji

 

Wśród technik aktywizujących uczestników pojawią się m.in.:

  • dyskusje
  • studium przypadku
  • ćwiczenia indywidualne i grupowe
  • kwestionariusze i testy zachowań
  • odgrywanie scenek/ról
  • gry symulacyjne
  • burze mózgów
  • praca z kamerą