Celem szkolenia jest praktyczne ćwiczenie umiejętności autoprezentacji, komunikacji interpersonalnej i kreowania własnego wizerunku, niezbędnych w życiu zawodowym i prywatnym.
W codziennych sytuacjach korzystamy z tych umiejętności – podczas rozmów o pracę, prowadzeniu projektów biznesowych i działalności non-profit, prezentując własne pomysły i wyniki pracy, czy wreszcie podczas codziennej komunikacji z ludźmi.

Podczas szkolenia będą poruszane zagadnienia związane z budowaniem wizerunku, komunikacją z ludźmi, sztuką autoprezentacji i zasadami biznesowego savoir vivre.

Szkolenie zostało zaplanowane na dwa dni. Uczestnicy mogą uczestniczyć tylko w dniu I lub w I i II, poszerzając swoje umiejętności i wiedzę.

  • Skutecznie komunikować się (werbalnie i niewerbalnie).
  • Umiejętnie kontrolować autoprezentacjęZbudować profesjonalny wizerunek swojej osoby i odpowiednie relacje z rozmówcami.
  • Stosować zasady kreowania własnego wizerunku poprzez własną postawę, ubiór, mowę ciała i słowa.
  • Przekonać innych do własnego zdania i skutecznie argumentować.
  • Zastosować zasady savoir vivre’u biznesowego.
  • Analizować sytuacje międzypokoleniowe.

 

 


Czas trwania szkolenia:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejętności w życie
  10. Na Państwa życzenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkoleń w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

Moduł I
Podstawowe zasady komunikacji podczas spotkań biznesowych.

  • Koło komunikacji i najważniejsze elementy decydujące o zrozumieniu przekazywanego komunikatu.
  • Lejek komunikacyjny – od tego co mówimy od tego co odbiorca zapamiętuje.
  • Inteligencja emocjonalna – dlaczego ma znaczenie i jak ją rozwijać


Moduł II
Komunikacja werbalna i niewerbalna.

  • Słuchanie – jeden z najważniejszych elementów komunikacji.
  • Jak wykorzystać własny głos, aby zwiększyć siłę i skuteczność wypowiedzi?
  • Mowa ciała – niewerbalny przekaz informacji:
    • Wygląd zewnętrzny.
    • Język ciała.
    • Rekwizyty.
  • Parafraza – sztuka powtórzeń i hamowania emocji.

 
Moduł III
Sztuka argumentowania i perswazji.

  • Rozpoznawanie i obrona przed manipulacją.
  • Sztuka argumentowania i wywierania wpływu.
  • Teoria dwóch mózgów – umiejętność dobru argumentacji.
  • Przekonywanie innych do swoich racji

 
Moduł IV
Skuteczne autoprezentacje.

  • Podstawy autoprezentacji – co to jest?
  • Pierwsze wrażenie – co ma wpływ na pierwszą ocenę mojej osoby.
  • Nawiązanie i budowa relacji z drugą osoba podczas rozmowy.
  • Kreowanie i wzmacnianie własnego wizerunku profesjonalisty.
    • Co mówi Twoja postawa?
    • Co inni mogą wyczytać z twojego zachowania?
    • Czy płeć ma znaczenie?
    • Jakie masz poczucie własnej wartości?
    • Co mówi ubiór?
  • Monitorowanie reakcji słuchacza.


Moduł V
Autoprezentacja podczas rozmów i spotkań biznesowych.

  • Umiejętność sprzedania siebie.
  • Moje dobre cechy.
  • Eksponowanie swoich mocnych stron (pisanie CV i budowanie portfolio).

 

Moduł VI
Sztuka komunikacji międzypokoleniowej.

  • Pokolenia X,Y,Z.
  • Język komunikacji.
  • Motywacja i działanie.


Moduł VII
Savoir vivre biznesowy.

  • Przywitanie i wymiana wizytówek.
  • Zasady etyki biznesowej.
  • Zasady grzeczności w dyskusji.

 

Wśród technik aktywizujących uczestników pojawią się m.in.:

  • dyskusje,
  • studium przypadku,
  • ćwiczenia indywidualne i grupowe,
  • kwestionariusze i testy zachowań,
  • odgrywanie scenek/ról,
  • gry symulacyjne,
  • burze mózgów,
  • praca z kamerą.