Celem szkolenia jest praktyczne ─çwiczenie umiej─Ötno┼Ťci autoprezentacji, komunikacji interpersonalnej i kreowania w┼éasnego wizerunku, niezb─Ödnych w ┼╝yciu zawodowym i prywatnym.
W codziennych sytuacjach korzystamy z tych umiej─Ötno┼Ťci - podczas rozmów o prac─Ö, prowadzeniu projektów biznesowych i dzia┼éalno┼Ťci non-profit, prezentuj─ůc w┼éasne pomys┼éy i wyniki pracy, czy wreszcie podczas codziennej komunikacji z lud┼║mi.

Podczas szkolenia b─Öd─ů poruszane zagadnienia zwi─ůzane z budowaniem wizerunku, komunikacj─ů z lud┼║mi, sztuk─ů autoprezentacji i zasadami biznesowego savoir vivre.

Szkolenie zosta┼éo zaplanowane na dwa dni. Uczestnicy mog─ů uczestniczy─ç tylko w dniu I lub w I i II, poszerzaj─ůc swoje umiej─Ötno┼Ťci i wiedz─Ö.

  • Skutecznie komunikowa─ç si─Ö (werbalnie i niewerbalnie)
  • Umiej─Ötnie kontrolowa─ç autoprezentacj─ÖZbudowa─ç profesjonalny wizerunek swojej osoby i odpowiednie relacje z rozmówcami
  • Stosowa─ç zasady kreowania w┼éasnego wizerunku poprzez w┼éasn─ů postaw─Ö, ubiór, mow─Ö cia┼éa i s┼éowa
  • Przekona─ç innych do w┼éasnego zdania i skutecznie argumentowa─ç
  • Zastosowa─ç zasady savoir vivre’u biznesowego
  • Analizowa─ç sytuacje mi─Ödzypokoleniowe

 

 


Czas trwania szkolenia:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkni─Ötych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwi─ůzania
  3. Wspólnie z Pa┼ästwem opracowujemy najlepsz─ů taktyk─Ö przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spo┼Ťród oko┼éo 80 ┼Ťwietnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ─çwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy ┼Ťwietne materia┼éy szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. S┼éu┼╝ymy pomoc─ů we wdra┼╝aniu poznanej wiedzy i umiej─Ötno┼Ťci w ┼╝ycie
  10. Na Pa┼ästwa ┼╝yczenie przeprowadzamy badania efektywno┼Ťci szkolenia i opracowujemy system dalszych szkole┼ä w celu osi─ůgni─Öcia maksymalizacji efektów
  11. Jeste┼Ťmy do Pa┼ästwa dyspozycji

Reklamacje

Jeste┼Ťmy otwarci na konstruktywn─ů krytyk─Ö. Zawsze staramy si─Ö zaspokoi─ç oczekiwania naszych Klientów.

Regulamin: Reklamacje Ôľ║

 


Newsletter

Je┼╝eli zainteresowa┼éo Ci─Ö to szkolenie i chcia┼éby┼Ť otrzymywa─ç powiadomienia o zbli┼╝aj─ůcych si─Ö terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz si─Ö do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegó┼éowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

MODUŁ I. PODSTAWOWE ZASADY KOMUNIKACJI PODCZAS SPOTKAŃ BIZNESOWYCH

  1. Ko┼éo komunikacji i najwa┼╝niejsze elementy decyduj─ůce o zrozumieniu przekazywanego komunikatu.
  2. Lejek komunikacyjny – od tego co mówimy od tego co odbiorca zapami─Ötuje.
  3. Inteligencja emocjonalna – dlaczego ma znaczenie i jak j─ů rozwija─ç


MODUŁ II. KOMUNIKACJA WERBALNA I NIEWERBALNA

  1. S┼éuchanie - jeden z najwa┼╝niejszych elementów komunikacji
  2. Jak wykorzysta─ç w┼éasny g┼éos, aby zwi─Ökszy─ç si┼é─Ö i skuteczno┼Ť─ç wypowiedzi?
  3. Mowa ciała - niewerbalny przekaz informacji:
    • Wygl─ůd zewn─Ötrzny
    • J─Özyk cia┼éa
    • Rekwizyty
  4. Parafraza - sztuka powtórze┼ä i hamowania emocji

 
MODUŁ III. SZTUKA ARGUMENTOWANIA I PERSWAZJI

  1. Rozpoznawanie i obrona przed manipulacj─ů.
  2. Sztuka argumentowania i wywierania wpływu.
  3. Teoria dwóch mózgów - umiej─Ötno┼Ť─ç dobru argumentacji.
  4. Przekonywanie innych do swoich racji

 
MODUŁ IV. SKUTECZNE AUTOPREZENTACJE

  1. Podstawy autoprezentacji - co to jest?
  2. Pierwsze wra┼╝enie - co ma wp┼éyw na pierwsz─ů ocen─Ö mojej osoby
  3. Nawi─ůzanie i budowa relacji z drug─ů osoba podczas rozmowy
  4. Kreowanie i wzmacnianie własnego wizerunku profesjonalisty
    • Co mówi Twoja postawa?
    • Co inni mog─ů wyczyta─ç z twojego zachowania?
    • Czy p┼ée─ç ma znaczenie?
    • Jakie masz poczucie w┼éasnej warto┼Ťci?
    • Co mówi ubiór?
  5. Monitorowanie reakcji słuchacza


MODU┼ü V. AUTOPREZENTACJA PODCZAS ROZMÓW I SPOTKA┼â BIZNESOWYCH

  1. Umiej─Ötno┼Ť─ç sprzedania siebie
  2. Moje dobre cechy
  3. Eksponowanie swoich mocnych stron (pisanie CV i budowanie portfolio)

 

MODU┼ü VI. SZTUKA KOMUNIKACJI MI─śDZYPOKOLENIOWEJ

  1. Pokolenia X,Y,Z
  2. J─Özyk komunikacji
  3. Motywacja i działanie


MODUŁ VII. SAVOIR VIVRE BIZNESOWY

  1. Przywitanie i wymiana wizytówek
  2. Zasady etyki biznesowej
  3. Zasady grzeczno┼Ťci w dyskusji

 

W┼Ťród technik aktywizuj─ůcych uczestników pojawi─ů si─Ö m.in.:

  • dyskusje
  • studium przypadku
  • ─çwiczenia indywidualne i grupowe
  • kwestionariusze i testy zachowa┼ä
  • odgrywanie scenek/ról
  • gry symulacyjne
  • burze mózgów
  • praca z kamer─ů