Celem szkolenia jest praktyczne ćwiczenie umiejętności autoprezentacji, komunikacji interpersonalnej i kreowania własnego wizerunku, niezbędnych w życiu zawodowym i prywatnym.
W codziennych sytuacjach korzystamy z tych umiejętności – podczas rozmów o pracę, prowadzeniu projektów biznesowych i działalności non-profit, prezentując własne pomysły i wyniki pracy, czy wreszcie podczas codziennej komunikacji z ludźmi.

Podczas szkolenia będą poruszane zagadnienia związane z budowaniem wizerunku, komunikacją z ludźmi, sztuką autoprezentacji i zasadami biznesowego savoir vivre.

Szkolenie zostało zaplanowane na dwa dni. Uczestnicy mogą uczestniczyć tylko w dniu I lub w I i II, poszerzając swoje umiejętności i wiedzę.

  • Skutecznie komunikować się (werbalnie i niewerbalnie)
  • Umiejętnie kontrolować autoprezentacjęZbudować profesjonalny wizerunek swojej osoby i odpowiednie relacje z rozmówcami
  • Stosować zasady kreowania własnego wizerunku poprzez własną postawę, ubiór, mowę ciała i słowa
  • Przekonać innych do własnego zdania i skutecznie argumentować
  • Zastosować zasady savoir vivre’u biznesowego
  • Analizować sytuacje międzypokoleniowe

 

 


Czas trwania szkolenia:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dzieidzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowawdzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajeciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejetności w życie
  10. Na Państwa zyczenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkolen w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnych szkoleniach, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

Dzień I

1.  Podstawowe zasady komunikacji podczas spotkań biznesowych

  • Koło komunikacji i najważniejsze elementy decydujące o zrozumieniu przekazywanego komunikatu

  • Lejek komunikacyjny – od tego co mówimy od tego co odbiorca zapamiętuje

  • Inteligencja emocjonalna – dlaczego ma znaczenie i jak ją rozwijać

2. Komunikacja werbalna i niewerbalna

  • Słuchanie – jeden z najważniejszych elementów komunikacji

  • Jak wykorzystać własny głos, aby zwiększyć siłę i skuteczność wypowiedzi?

  • Mowa ciała – niewerbalny przekaz informacji:

    • Wygląd zewnętrzny

    • Język ciała

    • Rekwizyty

  • Parafraza – sztuka powtórzeń i hamowania emocji

 3. Sztuka argumentowania i perswazji

  • Rozpoznawanie i obrona przed manipulacją

  • Sztuka argumentowania i wywierania wpływu

  • Teoria dwóch mózgów – umiejętność dobru argumentacji

  • Przekonywanie innych do swoich racji

 4. Skuteczne autoprezentacje:

  • Podstawy autoprezentacji – co to jest?

  • Pierwsze wrażenie – co ma wpływ na pierwszą ocenę mojej osoby

  • Nawiązanie i budowa relacji z drugą osoba podczas rozmowy

  • Kreowanie i wzmacnianie własnego wizerunku profesjonalisty:

    • Co mówi Twoja postawa?

    • Co inni mogą wyczytać z twojego zachowania?

    • Czy płeć ma znaczenie?

    • Jakie masz poczucie własnej wartości?

    • Co mówi ubiór?

  • Monitorowanie reakcji słuchacza

 

Dzień II

5. Autoprezentacja podczas rozmów i spotkań biznesowych

  • Umiejętność sprzedania siebie

  • Moje dobre cechy

  • Eksponowanie swoich mocnych stron (pisanie CV i budowanie portfolio)

 6. Sztuka komunikacji międzypokoleniowej

  • Pokolenia X,Y,Z

  • Język komunikacji

  • Motywacja i działanie

 7. Savoir vivre biznesowy

  • Przywitanie i wymiana wizytówek

  • Zasady etyki biznesowej

  • Zasady grzeczności w dyskusji

 

Wśród technik aktywizujących uczestników pojawią się m.in.:

  • dyskusje
  • studium przypadku
  • ćwiczenia indywidualne i grupowe
  • kwestionariusze i testy zachowań
  • odgrywanie scenek/ról
  • gry symulacyjne
  • burze mózgów
  • praca z kamerą – dzień II