Szkolenie z obsługi gościa hotelowego - istota i korzyści
Gość hotelowy wymaga szczególnej obsługi. Sposób, w jaki go przywitamy, ugościmy, a także odpowiemy na wszelkie pojawiające się pytania, wątpliwości, zastrzeżenia i obiekcje, będzie świadczył o naszym standardzie obsługi hotelowej. Sposób obsługi można podzielić na trzy kluczowe etapy - kontakt przed podjęciem decyzji o zakupie usługi, świadczenie usługi oraz opiekę posprzedażową. Na tę ostatnią składają się: niwelowanie dyskomfortu pozakupowego, budowanie relacji poprzez referencje, marketing oraz programy lojalnościowe, a także obsługa ewentualnych reklamacji.
Metody i standardy obsługi hotelowej w recepcji
Usługi hotelowe są uznawane za branżę, w której klient jest traktowany w sposób wyjątkowy. Tutaj - w odróżnieniu od innych miejsc - przyjmuje się, że klient ma zawsze rację - takie ma odnieść wrażenie, nawet jeśli naszym celem będzie ostatecznie wyjaśnienie klientowi, z czego wynikała dana sytuacja. W branży hotelowej zawsze najpierw przepraszamy, dopiero potem wyjaśniamy. Jak dbać o zadowolenie klientów, pamiętając jednocześnie o interesach hotelu, a przy tym zachować wewnętrzny spokój, który w dużej mierze buduje poczucie satysfakcji z wykonywanej pracy? Kontakt z klientami to praca z emocjami. Zarówno własnymi, jak i klienta.
Zadaniem pracownika branży hotelarskiej jest zadbanie o dwa obszary obsługi: psychologiczny oraz merytoryczny. I ta właśnie kolejność jest tutaj kluczowa. Pracownik hotelu, a w szczególności recepcja hotelowa, nie tylko musi znać odpowiednie standardy obsługi klienta w hotelu, procedury działania, ale też musi wiedzieć, jak rozmawiać z osobami, które w danej sytuacji zachowały się w sposób, który nie zawsze uznawany jest za właściwy.
O tym właśnie będzie to szkolenie: co zrobić, żeby prezentować jak najwyższe standardy obsługi hotelarskiej,
a jednocześnie umieć zachować odpowiedni dystans do emocji i odpowiednio reagować na trudne sytuacje. A takie zawsze się pojawiały, pojawiają i będą się pojawiać tam, gdzie kontakt z ludźmi jest sensem działania.
Czas trwania szkolenia stacjonarnego:
Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).
Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.
Czas trwania szkolenia on-line:
Sugerowany minimalny czas szkolenia zamkniętego grupowego to łącznie 5-6 godzin w zależności od tematu szkolenia (z możliwością podziału na sesje). Finalna długość, ilość i częstotliwość sesji zostaną dopasowane do Państwa oczekiwań i możliwości.
Terminy sesji uzgadniane są indywidualnie i dopasowane do Państwa potrzeb, możliwości i oczekiwań.
Przykładowy harmonogram: 7 sesji trwających od 1 do 3 godzin, dających łącznie 14 godzin szkolenia.
Szkolenie to może być również realizowane w formie indywidualnej - konsultacje 1 na 1, w formie np. 3-godzinnej sesji.
Zapytaj o szczegóły opiekuna szkolenia.
Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN
Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:
- Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
- Doradzamy najlepsze rozwiązania
- Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
- Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
- Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
- Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
- Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
- Realizujemy bardzo dobre szkolenie
- Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejętności w życie
- Na Państwa życzenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkoleń w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
- Jesteśmy do Państwa dyspozycji
Newsletter
Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.
Dołącz do nas! Bądź na bieżąco! Znajdź promocje! Odbieraj bezpłatne materiały! ►
Zapisz się! ►
Szkolenia on-line
Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.
Zapytaj opiekuna szkolenia o możliwości realizacji szkolenia w trybie on-line.
W zależności od specyfiki szkolenia oraz zakresu merytorycznego, w niektórych obszarach rekomendujemy realizację szkolenia wyłącznie w formie stacjonarnej.
Przy realizacji każdego projektu mamy na uwadze efektywność prowadzonych przez nas warsztatów oraz Państwa satysfakcję.
Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►