Szkolenie ze zdalnej obsługi trudnego klienta zostało zaprojektowane z myślą o pracownikach, którzy codziennie stają przed wyzwaniem zdalnej komunikacji z wymagającymi klientami. Pracownik obsługi klienta powinien posiadać rozwinięte umiejętności interpersonalne.
Zdalna obsługa trudnego klienta. Szkolenie on-line i stacjonarne - czego dowiedzą się uczestnicy?
Budowanie trwałych i partnerskich relacji z klientem jest nieocenione dla każdej firmy specjalizującej się w obsłudze klienta. Podczas szkolenia ze zdalnej obsługi trudnego klienta, poznasz na czym polega profesjonalna obsługa klienta, utrzymywanie dobrych relacji z klientem i dlaczego jest to takie ważne.
Z naszego szkolenia z zakresu zdalnej obsługi trudnego klienta dowiesz się:
-
Jakie jest znaczenie budowania wizerunku firmy poprzez profesjonalną zdalną obsługę klienta?
-
Jakie są zasady obsługi klienta przez telefon, komunikatory, e-mail, wideokonferencje?
-
Jakie jest Twoje nastawienie do trudnych klientów?
-
Jak budować pozytywne relacje w obsłudze trudnego klienta?
-
Jakie są psychologiczne typy zachowań klientów?
-
Jak radzić sobie w trudnych sytuacjach podczas obsługi klienta
-
Jak radzić sobie z trudnym klientem?
Czym jest zdalna obsługa Klienta?
Zdalna obsługa klienta polega na świadczeniu usług i wsparcia Klientom bez konieczności fizycznej obecności. Do komunikacji zdalnej wykorzystuje się takie narzędzia, jak telefon, e-mail, komunikatory na czatach firmowych, platformy social media (Facebook. Instagram, Linkedin).
Jaki jest cel szkolenia ze zdalnej obsługi trudnego Klienta?
Celem szkolenia jest wyposażenie uczestników w skuteczne narzędzia i techniki, które pomogą im w profesjonalnym zarządzaniu trudnymi sytuacjami oraz budowaniu pozytywnych relacji z klientami, nawet w najbardziej wymagających okolicznościach.
Dla kogo jest przeznaczone szkolenie zamknięte ze zdalnej obsługi trudnych klientów?
Szkolenie dedykowane jest dla tych osób, które reprezentują firmę na zewnątrz, budując wizerunek firmy i relacje z klientem, również tym trudnym. Jest to szczególnie ważne dla osób zajmujących się telefoniczną obsługą klienta, pracujących przez e-mail, media społecznościowe czy czaty firmowe.
Szkolenie w trybie online?
Tak, istnieje możliwość organizacji szkolenia ze zdalnej obsługi klienta w systemie nauki zdalnej.
► Szkolenie internetowe jest przeprowadzane na żywo.
► Zakres merytoryczny dostosowujemy indywidualnie do Państwa potrzeb.
► Dopytaj opiekuna szkolenia o możliwe rozwiązania.