Szkolenia dla branży hotelarskiej

Obserwując potrzeby szkoleniowe branży HoReCa, mając świadomość tego, iż dysponujemy kadrą ekspertów mającą duże doświadczenie w szkoleniach dla personelu hotelowego, wychodzimy naprzeciw Państwa oczekiwaniom. Proponujemy zwiększenie kompetencji Państwa personelu, zaczynając od osób pracujących na stanowisku sprzątaczki, a kończąc na menadżerach / kierownikach / dyrektorach ośrodka hotelowego, którzy zarządzają na co dzień swoim zespołem.

Dla Państwa wygody i zadowolenia, przedstawione tematy szkoleniowe możemy zorganizować w Państwa placówkach / oddziałach hotelu. Nasi Trenerzy przed rozpoczęciem szkoleń, wnikliwie przeprowadzą dla Państwa badanie potrzeb i dopasują program szkolenia do Państwa indywidualnych wskazań. Możliwa jest również usługa „tajemniczego Klienta”, polegająca na obserwacji pracy Państwa personelu przez ekspertów, aby zmóc odnotować obszary, które wymagają poprawy. 

Czas zainwestowany w rozwój pracowników hotelu jest bardzo dobrą inwestycją. Zawsze efekt widoczny jest we wzroście napływających gości, a przede wszystkim - powrocie tych, których już Państwo kiedyś gościli. 

CO PROPONUJEMY

We współpracy z naszymi Trenerami posiadającymi doświadczenie w branży HoReCa, przygotowaliśmy tematy szkoleniowe dla Państwa personelu Hotelu.

Każde z poniższych szkoleń możemy dowolnie modyfikowac i dostosowac do Państwa indywidualnych ppotrzeb i oczekiwań.

🛎 SZKOLENIE 1: „ Profesjonalny recepcjonista hotelowy
🛎 SZKOLENIE 2: „Standardy obsługi gości hotelu w wymiarze międzykulturowym
🛎 SZKOLENIE 3: „Etykieta z elementami protokołu dyplomatycznego w działalności hotelu
🛎 SZKOLENIE 4: „Profesjonalny hauskeeping jako jeden z podstawowych elementów budowania wizerunku hotelu
🛎 SZKOLENIE 5: Zapobieganie rotacji personelu obiektowego - podejście podmiotowe
🛎 SZKOLENIE 6: „Profesjonalne utrzymanie czystości w obiekcie hotelowym
🛎 SZKOLENIE 7: „Profesjonalna sprzedaż i obsługa gościa w hotelu, podnoszenie skuteczności poprzez techniki sprzedaży komplementarnej z elementami specyfiki negocjacji z gościem
🛎 SZKOLENIE 8: „Skuteczne zarządzanie zespołem pracowników hotelu - jak być efektywnym liderem w branży hotelarskiej?
🛎 SZKOLENIE 9: „Budowanie efektywnego zespołu jako ważnego czynnika budowania jakości obsługi gości w branży hotelarskiej
🛎 SZKOLENIE 10: „Zwiększenie promocji usług hotelowych na portalach społecznościowych z elementami trade marketingu. Jak lepiej wypromować swój hotel?

 

TRENERZY, KTÓRYCH REKOMENDUJEMY DO PRZEPROWADZANIA SZKOLEŃ DLA BRANŻY HOTELARSKIEJ

Dorota Reflińska

Andrzej Zabawa

Izabela Bohdan-Talmont

Wojciech Szymczak

 

NOWOŚĆ - FINANSOWANIE

Dotacje HoReCa 2024 - Wysokość pomocy
Pomoc ma charakter bezzwrotnych dotacji w postaci pomocy de minimis, zatem nie można przekroczyć limitu pomocy de minimis (200 tys. euro w ciągu 3 lat). Maksymalny poziom dofinansowania wyniesie 90%, a maksymalna wartość kosztów kwalifikowanych inwestycji netto wyniesie 600 tys.

Nabór dla MŚP KPO HoReCa - możemy w tym pomóc i przeszkolic Państwa Pracowników

Wsparcie dla branży HoReCa

https://www.gov.pl/web/planodbudowy/wsparcie-dla-branzy-horeca

 

Zapraszamy do kontaktu. Przygotujemy ofertę spełniającą Państwa wszelkie oczekiwania.

Ilona Czubacka

 

Ilona Czubacka

Specjalista ds. Sprzedaży Szkoleń

533 305 542

iczubacka@avenhansen.pl

 

 

 


branża hotelarska, hotel, hostel, pensjonat, nocleg, wyżywienie, atrakcje, HoReCa