Celem szkolenia jest rozwinięcie kompetencji w zakresie skutecznego podejścia do rozwiązywania konfliktów, a w tym:

  • zasad komunikacji w oparciu o teorie komunikacji C. G. Junga

  • systemy poznawcze jako potencjalne źródła konfliktów

  • sposobu motywowania i zdiagnozowania demotywatorów pracowników

  • reagowania na odmowę poleceń oraz mówienie językiem motywacji

  • grupa a zespół, czyli przyczyny konfliktów w zespole

  • poznanie własnego stylu rozwiązywania konfliktów

  • sposoby rozwiązywania problemów oparte o teorię Moore’a

Szkolenie będzie prowadzone przy wykorzystaniu koncepcji nauczania Davida A. Koba opartej o doświadczenie, refleksję, podstawy teoretyczne oraz (to co najistotniejsze) planowanie zastosowania w praktyce zawodowej.


Szkolenie w trybie online?

Tak, istnieje możliwość organizacji szkolenia z rozwiązywania konfliktu w systemie nauki zdalnej. 

► Szkolenie internetowe jest przeprowadzane na żywo.
► Zakres merytoryczny dostosowujemy indywidualnie do Państwa potrzeb.
► Dopytaj opiekuna szkolenia o możliwe rozwiązania.


Czas trwania szkolenia stacjonarnego:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 

Czas trwania szkolenia on-line:

Sugerowany minimalny czas szkolenia zamkniętego grupowego to łącznie 5-6 godzin w zależności od tematu szkolenia (z możliwością podziału na sesje). Finalna długość, ilość i częstotliwość sesji zostaną dopasowane do Państwa oczekiwań i możliwości.

Terminy sesji uzgadniane są indywidualnie i dopasowane do Państwa potrzeb, możliwości i oczekiwań.


Przykładowy harmonogram: 7 sesji trwających od 1 do 3 godzin, dających łącznie 14 godzin szkolenia.

Szkolenie to może być również realizowane w formie indywidualnej - konsultacje 1 na 1, w formie np. 3-godzinnej sesji.
Zapytaj o szczegóły opiekuna szkolenia.


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejętności w życie
  10. Na Państwa życzenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkoleń w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Dołącz do nas! Bądź na bieżąco! Znajdź promocje! Odbieraj bezpłatne materiały! ►

Zapisz się! ►

 


Szkolenia on-line

Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.

Zapytaj opiekuna szkolenia o możliwości realizacji szkolenia w trybie on-line.

W zależności od specyfiki szkolenia oraz zakresu merytorycznego, w niektórych obszarach rekomendujemy realizację szkolenia wyłącznie w formie stacjonarnej.

Przy realizacji każdego projektu mamy na uwadze efektywność prowadzonych przez nas warsztatów oraz Państwa satysfakcję.

Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►

 

MODUŁ 1. Komunikowanie się z wykorzystaniem teorii Carla G. Junga

  • wyznaczniki komunikacji niewerbalnej przydatnych w rozmach z pracownikami

  • komunikacja niewerbalna i jej wpływ na atmosferę rozmowy

  • cztery postawy w komunikacji wg Carla G. Junga

  • wykorzystanie teorii Junga w praktyce zawodowej uczestników

  • systemy poznawcze jako klucz do skutecznej komunikacji

 

MODUŁ 2. Motywacja i demotywacja, czyli czynniki angażujące w pracę

  • czynniki indywidulanej motywacji wg teorii A. Maslowa i F. Herzberga

  • co motywuje nas do pracy – wyłonienie czynników motywacyjnych

  • motywatory naszych pracowników

  • demotywatory – co hamuje pracowników i co działa destrukcyjnie

 

MODUŁ 3. Konflikty w zespole – przyczyny i źródła

  • przyczyny powstawania konfliktów w zespole

  • źródła konfliktów – analiza wg teorii Charles’a Moore’a

  • dynamika konfliktu w zespole

  • działanie w zespole pod presją i radzenie sobie ze stresem

 

MODUŁ 4. Konflikty – jak sobie z nimi radzić?

  • Źródła konfliktów – analiza wg teorii Charles’a Moore’a

  • Mój styl rozwiązywania konfliktów – autoanaliza

  • style rozwiązywania konfliktów

  • mój styl rozwiązywania konfliktów – autoanaliza

  • tradycyjne rozwiązania konfliktów

  • zachowania sprzyjające rozwiązywaniu konfliktów

  • Zastosowanie podejścia do rozwiązywania konfliktów z wykorzystaniem teorii Ch. Moore’a oraz Carla G. Junga

Zostaną zastosowane między innymi takie metody szkoleniowe jak:

prezentacja trenerska, praca zadaniowa w grupach, dyskusje moderowane, praca z opisami sytuacji (case method), różne ćwiczenia komunikacyjne, arkusze i kwestionariusze pokazujące uczestnikom różne aspekty szkolenia (np. motywację, rozwiązywanie konfliktów).