Jak będziemy pracować?
 

Szkolenia -  Wnikliwość w podejściu procesowo-narzędziowym z praktycznym finałem i zadaniami wdrożeniowymi między poszczególnymi dniami pracy. Odwaga pracy w poza standardowych formach, podczas których tworzymy nową przestrzeń do przyswajania wiedzy i ćwiczenia do rozwijania umiejętności. To szkolenie staje się treningiem, a ich uczestnicy aktywnymi współtwórcami własnego rozwoju.
           
Korzyści:

  • Wzmocnienie skuteczności działań także w pierwszym kontakcie przy tak przy zimnym kontakcie jak i telefonach wychodzących
  • Wzmocnienie pozytywnych przekonań i wiarygodności w kontakcie z  klientem
  • Umiejętność zastosowania praktycznych technik prowadzenia klienta do oczekiwanej decyzji
  • Rozwinięcie umiejętności prezentowania własnych oczekiwań
  • Identyfikowanie sytuacji prowadzących do trudności i stosowanie narzędzi zachęcających klienta do oczekiwanej decyzji
  • Umiejętne unikanie pułapek i manipulacji
  • Uświadomienie sobie swoje własnych przekonań ograniczających oraz pokonanie rutyn i schematycznego działania

Oraz

  • Zwiększenie skuteczności z realizowanych rozmów
  • Rozwój umiejętność cross sellingu / dosprzedaży
  • Opanowanie metodologii uzyskiwania rekomendacji
  • Podniesienie poziomu identyfikacj z firmą i jej celami
     

Szkolenie w trybie online?

Tak, istnieje możliwość organizacji szkolenia z telefonicznej obsługi klienta w systemie nauki zdalnej. 

► Szkolenie internetowe jest przeprowadzane na żywo.
► Zakres merytoryczny dostosowujemy indywidualnie do Państwa potrzeb.
► Dopytaj opiekuna szkolenia o możliwe rozwiązania.


Czas trwania szkolenia stacjonarnego:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 

Czas trwania szkolenia on-line:

Sugerowany minimalny czas szkolenia zamkniętego grupowego to łącznie 5-6 godzin w zależności od tematu szkolenia (z możliwością podziału na sesje). Finalna długość, ilość i częstotliwość sesji zostaną dopasowane do Państwa oczekiwań i możliwości.

Terminy sesji uzgadniane są indywidualnie i dopasowane do Państwa potrzeb, możliwości i oczekiwań.


Przykładowy harmonogram: 7 sesji trwających od 1 do 3 godzin, dających łącznie 14 godzin szkolenia.

Szkolenie to może być również realizowane w formie indywidualnej - konsultacje 1 na 1, w formie np. 3-godzinnej sesji.
Zapytaj o szczegóły opiekuna szkolenia.


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejętności w życie
  10. Na Państwa życzenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkoleń w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Dołącz do nas! Bądź na bieżąco! Znajdź promocje! Odbieraj bezpłatne materiały! ►

Zapisz się! ►

 


Szkolenia on-line

Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.

Zapytaj opiekuna szkolenia o możliwości realizacji szkolenia w trybie on-line.

W zależności od specyfiki szkolenia oraz zakresu merytorycznego, w niektórych obszarach rekomendujemy realizację szkolenia wyłącznie w formie stacjonarnej.

Przy realizacji każdego projektu mamy na uwadze efektywność prowadzonych przez nas warsztatów oraz Państwa satysfakcję.

Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►

MODUŁ I. OTWARCIE TRENINGU

  1. Powitanie, przedstawienie się, ramowy program szkolenia
  2. Moje cele na to szkolenie
  3. Icebreaker- nawiązanie relacji sprzyjającej treningowi


MODUŁ II. ROLA ORAZ ZAKRES ELASTYCZNOŚCI STANDARDU PRACY W CALL CENTER W PRACY Z TRUDNYM KLIENTEM

  1. Korzyści ze stosowania standardu
  2. Przeciwdziałanie zagrożeniom ze stosowania standardów
  3. Czego oczekuje klient od firmy? Czego oczekuje firma od klienta?
  4. W poszukiwaniu symetrii. Cele klienta a moje cele.
  5. Kiedy realizować cele klienta? A kiedy własne?
  6. Zasada coś za coś.
  7. Trójkąt satysfakcji klienta


MODUŁ III. PO CZYM POZNAĆ OBSŁUGĘ UKIERUNKOWANĄ NA EFEKT, A PO CZYM NA PRZEKAZYWANIE INFORMACJI?

  1. Jak formułować cele dotyczącej konkretnej rozmowy handlowej?
  2. Sztuka wzbudzania zainteresowania
  3. Co skupia uwagę?
  4. Jak rozpoznać emocje i jak wpływać na nie?
  5. Jak uwiarygodnić się w oczach klienta przejmując rolę doradcy?
  6. MODEL  AIDA w obsłudze klienta


MODUŁ IV. WPŁYWANIE NA DECYZJE ORAZ WSPARCIE PROCESU PODEJMOWANIA DECYZJI PRZEZ KLIENTA

  1. Język korzyści – rozmowa windykacyjna w oparciu o korzyść wiodącą (key-message)
  2. Argumentacja – zasady skutecznej argumentacji
  3. Zasady formułowania i prezentowania stanowiska
  4. Pokonywanie obiekcji i zastrzeżeń


MODUŁ V. ZASADA PODEJMOWANIA ROZSTRZYGNIĘĆ I UZGODNIEŃ

  1. Sposoby zamknięć – jakie znamy? Jakie stosujemy?
  2. Frazy i zwroty wspierające proces podejmowania decyzji przez klienta


MODUŁ VI. TRUDNY KLIENT CZY TRUDNA SYTUACJA

  1. Błędy popełniane podczas rozmowy telefonicznej
  2. Typologia klientów oraz sposoby komunikacji z poszczególnymi typami
  3. Pokonywanie pierwszych oporów klienta przy zimnych telefonach
  4. Przyczyny powstawania trudnych sytuacji
  5. Obiekcje i zastrzeżęnia. Sposoby ich neutralizacji
  6. Budowanie wiarygodności, wpływanie na zaufanie
  7. Kierowanie uwagą
  8. Kontraktowanie uzgodnień
  9. Asertywność w kontakcie z klientem
  10. Analiza transakcyjna w komunikacji
  11. Granice kompromisu
  12. Powiedz nie zanim powiesz tak
  13. Kwestionariusz autodiagnostyczny - moje postawy wobec innych
  14. Obszary asertywności


MODUŁ VII. ZAKOŃCZENIE SZKOLENIA
Podsumowanie szkolenia Indywidualny plan rozwojowy : jakie informacje były dla mnie wyjątkowo cenne? Co wprowadzę do codziennej pracy? W czym czuję się mocny, a co identyfikuję jako własny obszar rozwojowy?


 

Metody wykorzystywane podczas szkolenia:
 

  • Zadania indywidualne
  • Dyskusja moderowana
  • Ćwiczenia zespołowe
  • Wnioski zespołowe
  • Mini wykład trenera
  • Wspólna analiza i omówienie wniosków