
Jak będziemy pracować?
Szkolenia - Wnikliwość w podejściu procesowo-narzędziowym z praktycznym finałem i zadaniami wdrożeniowymi między poszczególnymi dniami pracy. Odwaga pracy w poza standardowych formach, podczas których tworzymy nową przestrzeń do przyswajania wiedzy i ćwiczenia do rozwijania umiejętności. To szkolenie staje się treningiem, a ich uczestnicy aktywnymi współtwórcami własnego rozwoju.
Korzyści:
- Wzmocnienie skuteczności działań także w pierwszym kontakcie przy tak przy zimnym kontakcie jak i telefonach wychodzących
- Wzmocnienie pozytywnych przekonań i wiarygodności w kontakcie z klientem
- Umiejętność zastosowania praktycznych technik prowadzenia klienta do oczekiwanej decyzji
- Rozwinięcie umiejętności prezentowania własnych oczekiwań
- Identyfikowanie sytuacji prowadzących do trudności i stosowanie narzędzi zachęcających klienta do oczekiwanej decyzji
- Umiejętne unikanie pułapek i manipulacji
- Uświadomienie sobie swoje własnych przekonań ograniczających oraz pokonanie rutyn i schematycznego działania
Oraz
- Zwiększenie skuteczności z realizowanych rozmów
- Rozwój umiejętność cross sellingu / dosprzedaży
- Opanowanie metodologii uzyskiwania rekomendacji
- Podniesienie poziomu identyfikacj z firmą i jej celami
Szkolenie w trybie online?
Tak, istnieje możliwość organizacji szkolenia z telefonicznej obsługi klienta w systemie nauki zdalnej.
► Szkolenie internetowe jest przeprowadzane na żywo.
► Zakres merytoryczny dostosowujemy indywidualnie do Państwa potrzeb.
► Dopytaj opiekuna szkolenia o możliwe rozwiązania.
Czas trwania szkolenia stacjonarnego:
Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).
Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.
Czas trwania szkolenia on-line:
Sugerowany minimalny czas szkolenia zamkniętego grupowego to łącznie 5-6 godzin w zależności od tematu szkolenia (z możliwością podziału na sesje). Finalna długość, ilość i częstotliwość sesji zostaną dopasowane do Państwa oczekiwań i możliwości.
Terminy sesji uzgadniane są indywidualnie i dopasowane do Państwa potrzeb, możliwości i oczekiwań.
Przykładowy harmonogram: 7 sesji trwających od 1 do 3 godzin, dających łącznie 14 godzin szkolenia.
Szkolenie to może być również realizowane w formie indywidualnej - konsultacje 1 na 1, w formie np. 3-godzinnej sesji.
Zapytaj o szczegóły opiekuna szkolenia.
Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN
Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:
- Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
- Doradzamy najlepsze rozwiązania
- Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
- Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
- Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
- Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
- Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
- Realizujemy bardzo dobre szkolenie
- Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejętności w życie
- Na Państwa życzenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkoleń w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
- Jesteśmy do Państwa dyspozycji
Newsletter
Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.
Dołącz do nas! Bądź na bieżąco! Znajdź promocje! Odbieraj bezpłatne materiały! ►
Zapisz się! ►