Profesjonalna asystentka sekretarka - szkolenie

Rekomendowany zakres tematyczny warsztatu szkoleniowego dla asystentek i sekretarek przedstawia najnowsze standardy obs┼éugi sekretariatu, zbiór zasad i procedur opisuj─ůcych zachowania, obowi─ůzki, czynno┼Ťci i umiej─Ötno┼Ťci, jakie powinna posiada─ç profesjonalna asystentka. Dzi─Öki nim mo┼╝emy by─ç pewni, ┼╝e nasza obs┼éuga jest solidna, uprzejma, profesjonalna – satysfakcjonuj─ůca dla Prze┼éo┼╝onego, Wspó┼épracowników i Go┼Ťci Zewn─Ötrznych. Daje ona jednocze┼Ťnie dodatkow─ů wiedz─Ö i umiej─Ötno┼Ťci Asystentkom / Sekretarkom, dzi─Öki którym podej┼Ťcie do wyzwa┼ä dnia pracy zwi─Öksza ich efektywno┼Ť─ç i zadowolenie. Korzy┼Ťci dla uczestników kursu sekretarskiego jest zdecydowanie wi─Öcej.

Co zyskasz bior─ůc udzia┼é w szkoleniu dla asystentek i sekretarek?

Oto niektóre z umiej─Ötno┼Ťci, które uczestnicy szkolenia dla profesjonalnych asystentek sekretarek nab─Öd─ů po jego zako┼äczeniu:

  • Poznanie praktycznych technik skutecznej organizacji biura
  • Zdobycie umiej─Ötno┼Ťci profesjonalnego reprezentowania firmy przy pomocy w┼éasnego wizerunku
  • Profesjonalne prowadzenie sekretariatu. U┼Ťwiadomienie znaczenia umiej─Ötno┼Ťci i obowi─ůzków sekretarskich dla sprawnego funkcjonowania firmy
  • Mo┼╝liwo┼Ť─ç omówienia swoich metod pracy z profesjonalist─ů

Nasze szkolenia biznesowe polecamy dla Asystentek, Sekretarek, które pragn─ů podnie┼Ť─ç swoje kwalifikacje i umiej─Ötno┼Ťci a tak┼╝e dla osób planuj─ůcych rozpocz─ů─ç prac─Ö na tych stanowiskach.


Czas trwania szkolenia:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkni─Ötych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwi─ůzania
  3. Wspólnie z Pa┼ästwem opracowujemy najlepsz─ů taktyk─Ö przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spo┼Ťród oko┼éo 80 ┼Ťwietnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ─çwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy ┼Ťwietne materia┼éy szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. S┼éu┼╝ymy pomoc─ů we wdra┼╝aniu poznanej wiedzy i umiej─Ötno┼Ťci w ┼╝ycie
  10. Na Pa┼ästwa ┼╝yczenie przeprowadzamy badania efektywno┼Ťci szkolenia i opracowujemy system dalszych szkole┼ä w celu osi─ůgni─Öcia maksymalizacji efektów
  11. Jeste┼Ťmy do Pa┼ästwa dyspozycji

Newsletter

Je┼╝eli zainteresowa┼éo Ci─Ö to szkolenie i chcia┼éby┼Ť otrzymywa─ç powiadomienia o zbli┼╝aj─ůcych si─Ö terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz si─Ö do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegó┼éowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

 


Szkolenia on-line

Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.

Zobacz nasz─ů ofert─Ö szkole┼ä on-line, które s─ů alternatyw─ů dla tradycyjnych szkole┼ä stacjonarnych Ôľ║

Program szkolenia: profesjonalna asystentka, sekretarka

1. Rola asystentki / sekretarki w zarz─ůdzaniu firm─ů podzia┼é i omówienie obowi─ůzków pracowników biurowych

2. Jak moja praca jako asystentka lub sekretarka wpływa na wizerunek firmy

  • obowi─ůzki reprezentacyjne asystentek / sekretarek kszta┼étowanie dobrego wra┼╝enia o firmie poprzez profesjonalny wygl─ůd
  • wizerunek asystentki: zaj─Öcia z wiza┼╝yst─ů – strój i makija┼╝ biznesowy, indywidualna analiza kolorystyczna

Kszta┼étowanie dobrego wra┼╝enia o firmie poprzez sposób prowadzenia rozmów - zasady komunikacji werbalnej i niewerbalnej, savoir vivre, sztuka prowadzenia rozmów telefonicznych kszta┼étowanie dobrego wra┼╝enia o firmie poprzez organizacj─Ö pracy w┼éasnej i wspó┼épracowników kszta┼étowanie dobrego wra┼╝enia o firmie poprzez sposób przyjmowania go┼Ťci - zasady doboru pomieszcze┼ä, menu, formy przyj─Öcia itd. w zale┼╝no┼Ťci od charakteru uroczysto┼Ťci, rangi go┼Ťci i okazji

3. Czy jako asystentka sekretarka potrafi─Ö skutecznie przekazywa─ç informacj─Ö - obowi─ůzki informacyjne sekretarek / asystentek ró┼╝nice mi─Ödzy przekazywaniem informacji, a interpretacj─ů informacji metody skutecznego informowania jak skutecznie dociera─ç do informacji, które s─ů mi niezb─Ödne ró┼╝nice i podobie┼ästwa pomi─Ödzy komunikacj─ů wewn─Ötrzn─ů, a zewn─Ötrzn─ů w firmie

4. Organizacja pracy sekretariatu - obowi─ůzki administracyjno – biurowe sekretarek / asystentek (profesjonalna obs┼éuga, prowadzenie sekretariatu w biurze, urz─Ödzie)

  • Skuteczne zarz─ůdzanie korespondencj─ů przychodz─ůc─ů w firmie prezentacja istniej─ůcych systemów organizacji korespondencji przychodz─ůcej instrukcja kancelaryjna – jaki stworzy─ç jednolity system zarz─ůdzania dokumentacj─ů przychodz─ůc─ů w firmie metody ewidencjonowania, znakowaia i dekretacji korespondencji
  • Tworzenie korespondencji wychodz─ůcej podzia┼é tworzonych pism ze wzgl─Ödu na ich zawarto┼Ť─ç i charakter graficzne zasady tworzenia dokumentów firmowych merytoryczne zasady tworzenia dokumentów z uwzgl─Ödnieniem specyfiki firmy, tre┼Ťci i przeznaczenia dokumentu zasady ewidencjonowania korespondencji wychodz─ůcej
  • Zarz─ůdzanie dokumentacj─ů firmow─ů zasady archiwizacji dokumentów w firmie, wymogi prawne zwi─ůzane z czasem przechowywania dokumentacji kadrowej i finansowej
  • Organizacja sekretariatu zagadnienia zwi─ůzane z efektywnym planowaniem, organizowaniem oraz wykorzystaniem czasu pracy, organizacja czasu pracy szefa (kalendarz spotka┼ä, harmonogram zaj─Ö─ç, hierarchia zada┼ä, poj─Öcie „z┼éodzieje czasu”)

5. Profesjonalny wiza┼╝ - wizerunek sekretarki / asystentki

 

Metody wykorzystywane podczas kursów i szkole┼ä dla profesjonalnych asystentek sekretarek

Szkolenie dla sekretarek i asystentek prowadzone jest w sposób aktywizuj─ůcy uczestników:

  • Mini- wyk┼éady ze strony trenera prowadz─ůcego s─ů wprowadzeniem, b─ůd┼║ podsumowaniem prac uczestników.
  • Punktem wyj┼Ťcia i priorytetem jest przepracowanie wiedzy teoretycznej, aby w sposób ┼éatwy i bezproblemowy wiedza wykorzystywana by┼éa w realiach codzienno┼Ťci zawodowej na stanowisku asystentki.
  • Mini – wyk┼éady ─ćwiczenia Dyskusje moderowane przez trenera Energizer’y, icebreaker’y
  • Studium przypadku
  • Praca indywidualna, w parach i grupach
  • Obserwacja, feedback
  • Formy kreatywne: metafory, cytaty, praca z przestrzeni─ů