Rekomendowany zakres tematyczny warsztatu szkoleniowego przedstawia najnowsze standardy obsługi sekretariatu, zbiór zasad i procedur opisujących zachowania, czynności i umiejętności. Dzięki nim możemy być pewni, że nasza obsługa jest solidna, uprzejma, profesjonalna – satysfakcjonująca dla Przełożonego, Współpracowników i Gości Zewnętrznych. Daje ona jednocześnie dodatkową wiedzę i umiejętności Asystentkom / Sekretarkom, dzięki którym podejście do wyzwań dnia pracy zwiększa ich efektywność i zadowolenie. Korzyści dla uczestników Oto niektóre z umiejętności, które uczestnicy szkolenia nabędą po jego zakończeniu: Poznanie technik skutecznej organizacji biura Zdobycie umiejętności profesjonalnego reprezentowania firmy przy pomocy własnego wizerunku Uświadomienie znaczenia obowiązków sekretarskich dla sprawnego funkcjonowania firmy Możliwość omówienia swoich metod pracy z profesjonalistą Szkolenia polecamy dla Szkolenie dla Asystentek, Sekretarek, które pragną podnieść swoje kwalifikacje, a także dla osób planujących rozpocząć pracę na tych stanowiskach. Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia Szkolenie prowadzone jest w sposób aktywizujący uczestników. Mini- wykłady ze strony trenera prowadzącego są wprowadzeniem, bądź podsumowaniem prac uczestników. Punktem wyjścia i priorytetem jest przepracowanie wiedzy teoretycznej, aby w sposób łatwy i bezproblemowy wiedza wykorzystywana była w realiach codzienności zawodowej. Mini – wykłady Ćwiczenia Dyskusje moderowane przez trenera Energizer’y, icebreaker’y Studium przypadku Praca indywidualna, w parach i grupach Obserwacja, feedback Formy kreatywne: metafory, cytaty, praca z przestrzenią

Przeczytaj więcej na: http://szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/profesjonalna-asystentka-sekretarka--.html
Rekomendowany zakres tematyczny warsztatu szkoleniowego przedstawia najnowsze standardy obsługi sekretariatu, zbiór zasad i procedur opisujących zachowania, czynności i umiejętności. Dzięki nim możemy być pewni, że nasza obsługa jest solidna, uprzejma, profesjonalna – satysfakcjonująca dla Przełożonego, Współpracowników i Gości Zewnętrznych. Daje ona jednocześnie dodatkową wiedzę i umiejętności Asystentkom / Sekretarkom, dzięki którym podejście do wyzwań dnia pracy zwiększa ich efektywność i zadowolenie. Korzyści dla uczestników Oto niektóre z umiejętności, które uczestnicy szkolenia nabędą po jego zakończeniu: Poznanie technik skutecznej organizacji biura Zdobycie umiejętności profesjonalnego reprezentowania firmy przy pomocy własnego wizerunku Uświadomienie znaczenia obowiązków sekretarskich dla sprawnego funkcjonowania firmy Możliwość omówienia swoich metod pracy z profesjonalistą Szkolenia polecamy dla Szkolenie dla Asystentek, Sekretarek, które pragną podnieść swoje kwalifikacje, a także dla osób planujących rozpocząć pracę na tych stanowiskach. Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia Szkolenie prowadzone jest w sposób aktywizujący uczestników. Mini- wykłady ze strony trenera prowadzącego są wprowadzeniem, bądź podsumowaniem prac uczestników. Punktem wyjścia i priorytetem jest przepracowanie wiedzy teoretycznej, aby w sposób łatwy i bezproblemowy wiedza wykorzystywana była w realiach codzienności zawodowej. Mini – wykłady Ćwiczenia Dyskusje moderowane przez trenera Energizer’y, icebreaker’y Studium przypadku Praca indywidualna, w parach i grupach Obserwacja, feedback Formy kreatywne: metafory, cytaty, praca z przestrzenią

Przeczytaj więcej na: http://szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/profesjonalna-asystentka-sekretarka--.html

Rekomendowany zakres tematyczny warsztatu szkoleniowego przedstawia najnowsze standardy obsługi sekretariatu, zbiór zasad i procedur opisujących zachowania, czynności i umiejętności. Dzięki nim możemy być pewni, że nasza obsługa jest solidna, uprzejma, profesjonalna – satysfakcjonująca dla Przełożonego, Współpracowników i Gości Zewnętrznych. Daje ona jednocześnie dodatkową wiedzę i umiejętności Asystentkom / Sekretarkom, dzięki którym podejście do wyzwań dnia pracy zwiększa ich efektywność i zadowolenie. Korzyści dla uczestników.

Oto niektóre z umiejętności, które uczestnicy szkolenia nabędą po jego zakończeniu:

  • Poznanie technik skutecznej organizacji biura
  • Zdobycie umiejętności profesjonalnego reprezentowania firmy przy pomocy własnego wizerunku
  • Uświadomienie znaczenia obowiązków sekretarskich dla sprawnego funkcjonowania firmy
  • Możliwość omówienia swoich metod pracy z profesjonalistą

Szkolenia polecamy dla Szkolenie dla Asystentek, Sekretarek, które pragną podnieść swoje kwalifikacje, a także dla osób planujących rozpocząć pracę na tych stanowiskach.

 

 


 


Czas trwania szkolenia:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dzieidzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowawdzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajeciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejetności w życie
  10. Na Państwa zyczenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkolen w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnych szkoleniach, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

1. Rola asystentki / sekretarki w zarządzaniu firmą podział i omówienie obowiązków pracowników biurowych

2. Jak moja praca wpływa na wizerunek firmy

  • obowiązki reprezentacyjne asystentek / sekretarek kształtowanie dobrego wrażenia o firmie poprzez profesjonalny wygląd
  • zajęcia z wizażystą – strój i makijaż biznesowy, indywidualna analiza kolorystyczna

Kształtowanie dobrego wrażenia o firmie poprzez sposób prowadzenia rozmów - zasady komunikacji werbalnej i niewerbalnej, sztuka prowadzenia rozmów telefonicznych kształtowanie dobrego wrażenia o firmie poprzez organizację pracy własnej i współpracowników kształtowanie dobrego wrażenia o firmie poprzez sposób przyjmowania gości - zasady doboru pomieszczeń, menu, formy przyjęcia itd. w zależności od charakteru uroczystości, rangi gości i okazji

3. Czy potrafię skutecznie przekazywać informację - obowiązki informacyjne sekretarek / asystentek różnice między przekazywaniem informacji, a interpretacją informacji metody skutecznego informowania jak skutecznie docierać do informacji, które są mi niezbędne różnice i podobieństwa pomiędzy komunikacją wewnętrzną, a zewnętrzną w firmie

4. Organizacja pracy sekretariatu - obowiązki administracyjno – biurowe sekretarek / asystentek

  • Skuteczne zarządzanie korespondencją przychodzącą w firmie prezentacja istniejących systemów organizacji korespondencji przychodzącej instrukcja kancelaryjna – jaki stworzyć jednolity system zarządzania dokumentacją przychodzącą w firmie metody ewidencjonowania, znakowaia i dekretacji korespondencji
  • Tworzenie korespondencji wychodzącej podział tworzonych pism ze względu na ich zawartość i charakter graficzne zasady tworzenia dokumentów firmowych merytoryczne zasady tworzenia dokumentów z uwzględnieniem specyfiki firmy, treści i przeznaczenia dokumentu zasady ewidencjonowania korespondencji wychodzącej
  • Zarządzanie dokumentacją firmową zasady archiwizacji dokumentów w firmie, wymogi prawne związane z czasem przechowywania dokumentacji kadrowej i finansowej
  • Organizacja sekretariatu zagadnienia związane z efektywnym planowaniem, organizowaniem oraz wykorzystaniem czasu pracy, organizacja czasu pracy szefa (kalendarz spotkań, harmonogram zajęć, hierarchia zadań, pojęcie „złodzieje czasu”)

5. Profesjonalny wizaż

 

Szkolenie prowadzone jest w sposób aktywizujący uczestników:

  • Mini- wykłady ze strony trenera prowadzącego są wprowadzeniem, bądź podsumowaniem prac uczestników.
  • Punktem wyjścia i priorytetem jest przepracowanie wiedzy teoretycznej, aby w sposób łatwy i bezproblemowy wiedza wykorzystywana była w realiach codzienności zawodowej.
  • Mini – wykłady Ćwiczenia Dyskusje moderowane przez trenera Energizer’y, icebreaker’y
  • Studium przypadku
  • Praca indywidualna, w parach i grupach
  • Obserwacja, feedback
  • Formy kreatywne: metafory, cytaty, praca z przestrzenią