Po co stosować storytelling czyli opowiadać gistorie? Obecnie marki starają się na każdym kroku wymyślić nowe, niestandardowe sposoby przyciągniecia uwagi odbiorców, mediów. Nie jest to narzędzie tylko dla marketerów. Właściciel firmy potrzebuje storytellingu, aby ciekawie i angażująco opowiadać o swoim produkcie czy usłudze. Nauczyciel, wykładowca potrzebuje wiedzieć jak zaangażować swoich uczniów/słuchaczy, aby przyswoili wiedzę i byli jej ciekawi. To właśnie opowieści towarzyszą nam od małego i wywierają na nas przez całe życie wielki wpływ. Jak przenieść historię podróży pod Śródziemiu czy walki z Ciemną Stroną Mocy do świata sprzedaży, marketingu, edukacji? Poznaj mechanizmy tworzenia angażujących opowieści i stwórz zaangażowanych odbiorców wokół swojej marki.

 

Cel szkolenia:

Podczas szkolenia dowiesz się jakie narzędzia stosuje się, by tworzyć zaangażowane opowieści o Twojej marce. Dowiesz się czym jest tożsamość marki i jak sprawić aby był spójny z wizerunkiem marki. Dodatkowo zobaczysz, jak storytelling wykorzystuje, wartości marki, wizje i misję do tworzenia lojalnych i zaangażowanych odbiorców.

 

Korzyści dla uczestników:

Po szkoleniu uczestnik będzie wiedział:

  • Co jest podstawą dobrze stworzonego storytellingu?
  • Czym jest brand journalism i dlaczego to trend warty wdrożenia?
  • Czym jest trójkąt opowieści i dlaczego bez niego storytelling jest do kosza?
  • Czym jest tworzenie trójkąta miłosnego z odbiorcą twojej marki?
  • Co powinna zawierać opowieść o twojej marce?
  • Jakie narzędzia i kanały komunikacji wybrać by opowiedzieć historię twojej marki?

 

Szkolenie polecamy dla:

Szkolenie jest skierowane do osób, które zajmują się marketingiem i pr marek komercyjnych. jest wrównież skierowane dla osób, które występują publicznie, dla edukatorów, którzy chcą zaangażować słuchaczy i ciekawiej przekazywać wiedzę. treść szkolenie jest również przeznaczona dla osób, które zajmują się promocją podmiotów kultury oraz produktów turystycznych.

 


Szkolenie w trybie online?

Tak, istnieje możliwość organizacji szkolenia z budowania wizerunku marki przez jej historię w systemie nauki zdalnej. 

► Szkolenie internetowe jest przeprowadzane na żywo.
► Zakres merytoryczny dostosowujemy indywidualnie do Państwa potrzeb.
► Dopytaj opiekuna szkolenia o możliwe rozwiązania.


Czas trwania szkolenia stacjonarnego:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 

Czas trwania szkolenia on-line:

Sugerowany minimalny czas szkolenia zamkniętego grupowego to łącznie 5-6 godzin w zależności od tematu szkolenia (z możliwością podziału na sesje). Finalna długość, ilość i częstotliwość sesji zostaną dopasowane do Państwa oczekiwań i możliwości.

Terminy sesji uzgadniane są indywidualnie i dopasowane do Państwa potrzeb, możliwości i oczekiwań.


Przykładowy harmonogram: 7 sesji trwających od 1 do 3 godzin, dających łącznie 14 godzin szkolenia.

Szkolenie to może być również realizowane w formie indywidualnej - konsultacje 1 na 1, w formie np. 3-godzinnej sesji.
Zapytaj o szczegóły opiekuna szkolenia.


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejętności w życie
  10. Na Państwa życzenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkoleń w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Dołącz do nas! Bądź na bieżąco! Znajdź promocje! Odbieraj bezpłatne materiały! ►

Zapisz się! ►

 


Szkolenia on-line

Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.

Zapytaj opiekuna szkolenia o możliwości realizacji szkolenia w trybie on-line.

W zależności od specyfiki szkolenia oraz zakresu merytorycznego, w niektórych obszarach rekomendujemy realizację szkolenia wyłącznie w formie stacjonarnej.

Przy realizacji każdego projektu mamy na uwadze efektywność prowadzonych przez nas warsztatów oraz Państwa satysfakcję.

Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►

MODUŁ I. STORYTELLING – PO CO OPOWIADAĆ I KTO MOŻE STOSOWAĆ

  •  co daje marce wykorzystanie storytellingu – case study
  • brand journalism • narzędzia do mierzenia efektywności storytellingu
  • czy można stworzyć opowieść o marce na miarę Hobbita

MODUŁ II. STRUKTURA I NARZĘDZIA STORYTELLINGU

  • trójkąt opowieści i trójkąt miłosny
  • rdzeń emocjonalny • symbole i kody kulturowe
  • analogie, metafory i inne techniki kreatywne
  • archetypy
  • storyboard

MODUŁ III. FORMA STORYTELLINGU

  • social media
  • społeczna odpowiedzialnośc biznesu
  • tożsamość marki: wizja i misja
  • idee i wartości: zaangażowana społeczność

MODUŁ IV. ANALIZA CASE STUDY

  • marki komercyjne
  • marki kultury i nauki
  • produkty turystyczne

MODUŁ V. POMYSŁY NA WŁASNĄ OPOWIEŚĆ MARKI

  • dyskusja grupowa
  • praca w parach
  • praca indywidualna