Szkolenie z marketingu partyzanckiego ma przede wszystkim na celu przedstawienie uczestnikom alternatywnych metod i narzędzi marketingowych, dzięki którym podniosą efektywność sprzedaży bez dużych nakładów finansowych.

Cele szkolenia:
•    Zdobycie wiedzy na temat nowoczesnych form marketingu, w tym marketing partyzancki, wirusowy i inne formy
•    Zdobycie wiedzy na temat różnic pomiędzy „tradycyjnym” marketingiem a marketingiem partyzanckim
•    Poznanie tanich sposobów na marketing, idealnych dla mikro i małych firm
•    Zdobycie wiedzy na temat strategii oraz narzędzi nowoczesnego marketingu  
•    Poznanie reguł jakimi rządzi się marketing partyzancki oraz tego, w jaki sposób można je wykorzystać w realnym biznesie

 

 

 


Czas trwania szkolenia:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejętności w życie
  10. Na Państwa życzenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkoleń w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

1.    Nowoczesne formy marketingu.


2.    Co to jest marketing partyzancki – charakterystyka.
•    Kto go używa?
•    „Co” się na niego składa?
•    Do jakiego typu branż/firm/brandów jest stosowany?


3.    Określenie relacji pomiędzy „klasycznym” marketingiem i jego nośnikami a marketingiem partyzanckim.
•    Dlaczego marketing partyzancki jest bardziej efektywny niż tradycyjny?


4.    Partyzancki MINDSET – zmiana myślenia
•    Przełączenie się na: otwartość, kreatywność i zaangażowanie
•    Narzędzia pobudzające kreatywność


5.    Typowe strategie i taktyki marketingu partyzanckiego:
•    Marketing personalny (buddy marketing)
•    Social media
•    Eventy i wiele innych


6.    Narzędzia marketingu partyzanckiego:
•    Case studies pod kątem narzędzi marketingu partyzanckiego (ze względu na niekonwencjonalność tych narzędzi tylko taka forma przekazu jest możliwa i skuteczna)


7.    Nowe kanały dotarcia do odbiorcy:
•    Niekonwencjonalne sposoby dotarcia do odbiorcy (w nieoczekiwanym czasie i przy użyciu nieoczekiwanych metod, nośników – case studies)


8.    Tworzenie planu działania partyzanckiego z uwzględnieniem kreatywnych rozwiązań.

Wykład – konsultacje, warsztaty, case studies