Szkolenie zamkni─Öte - Budowanie efektywnego zespo┼éu jako wa┼╝nego czynnika budowania jako┼Ťci obs┼éugi go┼Ťci w bran┼╝y hotelarskiejCel szkolenia:

Podstaw─ů sukcesu i sprawnej pracy organizacji hoteli czy hotelu, jest jej potencja┼é ludzki. Dobrze pracuj─ůcy zespó┼é pozwala organizacji utrzyma─ç wysok─ů efektywno┼Ť─ç w realizacji zada┼ä, sprawnie realizowa─ç priorytety, tworzy─ç dobr─ů atmosfer─Ö pracy, budowa─ç dobry wizerunek organizacji w ┼Ťrodowisku go┼Ťci, realizowa─ç zak┼éadane cele. Dobrze pracuj─ůcy, zmotywowany zespó┼é pracowników to grupa ┼Ťwiadomych swoich dzia┼éa┼ä i odpowiedzialnych ludzi nastawionych na dzia┼éanie zespo┼éowe i dobrze znaj─ůcych stawiane przed nimi cele. To szkolenie pomaga stworzy─ç taki w┼éa┼Ťnie zespó┼é a w bran┼╝y hotelarskiej jest to szczególnie istotne. Celem szkolenia jest praca nad zbudowaniem zespo┼éu umiej─ůcego razem realizowa─ç wyznaczone przez organizacj─Ö cele oraz zbudowanie ┼Ťwiadomo┼Ťci roli pracy zespo┼éowej.
 

Uczestnicy na szkoleniu:

  • poznaj─ů metody pracy zespo┼éowej i korzy┼Ťci wynikaj─ůce z pracy zespo┼éowej. 
  • naucz─ů si─Ö jasnego konstruowania celów zespo┼éu, metod budowania zespo┼éu, zarz─ůdzania konfliktem, stosowania odpowiedniej komunikacji w zespole, motywowania zespo┼éu, pracy zespo┼éowej , innymi s┼éowy wszystkiego co niezb─Ödne w efektywnym zespole pracuj─ůcym z go┼Ť─çmi w hotelu, ze zrozumieniem specyfiki tej pracy.

Czas trwania szkolenia stacjonarnego:

Szczegó┼éowy harmonogram do ustalenia: 1 dzie┼ä (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 

Czas trwania szkolenia on-line:

Sugerowany minimalny czas szkolenia zamkni─Ötego grupowego to ┼é─ůcznie 5-6 godzin w zale┼╝no┼Ťci od tematu szkolenia (z mo┼╝liwo┼Ťci─ů podzia┼éu na sesje). Finalna d┼éugo┼Ť─ç, ilo┼Ť─ç i cz─Östotliwo┼Ť─ç sesji zostan─ů dopasowane do Pa┼ästwa oczekiwa┼ä i mo┼╝liwo┼Ťci.

Terminy sesji uzgadniane s─ů indywidualnie i dopasowane do Pa┼ästwa potrzeb, mo┼╝liwo┼Ťci i oczekiwa┼ä.


Przyk┼éadowy harmonogram: 7 sesji trwaj─ůcych od 1 do 3 godzin, daj─ůcych ┼é─ůcznie 14 godzin szkolenia.

Szkolenie to mo┼╝e by─ç równie┼╝ realizowane w formie indywidualnej - konsultacje 1 na 1, w formie np. 3-godzinnej sesji.
Zapytaj o szczegó┼éy opiekuna szkolenia.


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkni─Ötych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwi─ůzania
  3. Wspólnie z Pa┼ästwem opracowujemy najlepsz─ů taktyk─Ö przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spo┼Ťród oko┼éo 80 ┼Ťwietnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ─çwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy ┼Ťwietne materia┼éy szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. S┼éu┼╝ymy pomoc─ů we wdra┼╝aniu poznanej wiedzy i umiej─Ötno┼Ťci w ┼╝ycie
  10. Na Pa┼ästwa ┼╝yczenie przeprowadzamy badania efektywno┼Ťci szkolenia i opracowujemy system dalszych szkole┼ä w celu osi─ůgni─Öcia maksymalizacji efektów
  11. Jeste┼Ťmy do Pa┼ästwa dyspozycji

Newsletter

Je┼╝eli zainteresowa┼éo Ci─Ö to szkolenie i chcia┼éby┼Ť otrzymywa─ç powiadomienia o zbli┼╝aj─ůcych si─Ö terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz si─Ö do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegó┼éowe informacje.

Do┼é─ůcz do nas! B─ůd┼║ na bie┼╝─ůco! Znajd┼║ promocje! Odbieraj bezp┼éatne materia┼éy! Ôľ║

Zapisz si─Ö! Ôľ║

 


Szkolenia on-line

Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.

Zapytaj opiekuna szkolenia o mo┼╝liwo┼Ťci realizacji szkolenia w trybie on-line.

W zale┼╝no┼Ťci od specyfiki szkolenia oraz zakresu merytorycznego, w niektórych obszarach rekomendujemy realizacj─Ö szkolenia wy┼é─ůcznie w formie stacjonarnej.

Przy realizacji ka┼╝dego projektu mamy na uwadze efektywno┼Ť─ç prowadzonych przez nas warsztatów oraz Pa┼ästwa satysfakcj─Ö.

Zobacz nasz─ů ofert─Ö szkole┼ä on-line, które s─ů alternatyw─ů dla tradycyjnych szkole┼ä stacjonarnych Ôľ║

MODUŁ I. BUDOWANIE ZESPOŁU I PRACA ZESPOŁOWA

  • Ustalanie i definiowanie celów /smart; grow/ w hotelu i organizacji (sieci)
  • Podniesienie nastawienia zespo┼éu na wspóln─ů realizacj─Ö celów
  • Umiej─Ötno┼Ťci pracy zespo┼éowej
  • ┼Üwiadomo┼Ť─ç pozytywów pracy zespo┼éowej
  • Integracja zespo┼éu
  • Uczestnictwo w pracy zespo┼éowej jako ┼Ťwiadome dzia┼éanie cz┼éonków zespo┼éu

MODU┼ü II. METODY PRACY ZESPO┼üOWEJ, ZESPO┼üOWE ROZWI─äZYWANIE PROBLEMÓW

  • Komunikacja w zespole w kontek┼Ťcie skutecznej informacji, zapobieganiu konfliktom, stymulacji wspó┼épracy, jako0┼Ťci obs┼éugi go┼Ťci w hotelu (np. informacje o potrzebach go┼Ťci)
  • Zarz─ůdzanie konfliktem
  • Wzajemne relacje w zespole - ich rola w aspekcie realizacji zada┼ä , szczególnie w zakresie obs┼éugi go┼Ťci i komunikacji z go┼Ť─çmi 
  • Asertywno┼Ť─ç w pracy zespo┼éowej, budowaniu zespo┼éu
  • Zespó┼é to emocje
  • My┼Ťlenie pytaniami    

      
MODU┼ü III. ODPOWIEDZIALNO┼Ü─ć I KONSEKWENCJE W PRACY, ZMIANA JAKO CZE┼Ü─ć ROZWOJU FIRMY. BUDOWANIE POZYCJI HOTELU (ORGANIZACJI , SIECI) JAKO ┼ÜWIADOME DZIA┼üANIE ZESPO┼üU

MODUŁ IV. JA JAKO PRACOWNIK - IDENTYFIKACJA Z FIRMĄ

  • Praca jako warto┼Ť─ç
  • Zadowolenie z pracy
  • Firma to tak┼╝e ja

MODU┼ü V. ZESPO┼üOWE WYPRACOWANIE NIEZB─śDNYCH NARZ─śDZI I PROPOZYCJI ZMIAN
 

Najcz─Ö┼Ťciej stosowane metody: 

  • dyskusja facylitowana
  • praca w grupach
  • studia przypadku
  • odgrywanie scenek, nagrywanie
  • opracowywanie rozwi─ůza┼ä
  • mini wyk┼éad trenera