Szkolenie zamknięte - Budowanie efektywnego zespołu jako ważnego czynnika budowania jakości obsługi gości w branży hotelarskiejCel szkolenia:

Podstawą sukcesu i sprawnej pracy organizacji hoteli czy hotelu, jest jej potencjał ludzki. Dobrze pracujący zespół pozwala organizacji utrzymać wysoką efektywność w realizacji zadań, sprawnie realizować priorytety, tworzyć dobrą atmosferę pracy, budować dobry wizerunek organizacji w środowisku gości, realizować zakładane cele. Dobrze pracujący, zmotywowany zespół pracowników to grupa świadomych swoich działań i odpowiedzialnych ludzi nastawionych na działanie zespołowe i dobrze znających stawiane przed nimi cele. To szkolenie pomaga stworzyć taki właśnie zespół a w branży hotelarskiej jest to szczególnie istotne. Celem szkolenia jest praca nad zbudowaniem zespołu umiejącego razem realizować wyznaczone przez organizację cele oraz zbudowanie świadomości roli pracy zespołowej.
 

Uczestnicy na szkoleniu:

  • poznają metody pracy zespołowej i korzyści wynikające z pracy zespołowej. 
  • nauczą się jasnego konstruowania celów zespołu, metod budowania zespołu, zarządzania konfliktem, stosowania odpowiedniej komunikacji w zespole, motywowania zespołu, pracy zespołowej , innymi słowy wszystkiego co niezbędne w efektywnym zespole pracującym z gośćmi w hotelu, ze zrozumieniem specyfiki tej pracy.

Czas trwania szkolenia stacjonarnego:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 

Czas trwania szkolenia on-line:

Sugerowany minimalny czas szkolenia zamkniętego grupowego to łącznie 5-6 godzin w zależności od tematu szkolenia (z możliwością podziału na sesje). Finalna długość, ilość i częstotliwość sesji zostaną dopasowane do Państwa oczekiwań i możliwości.

Terminy sesji uzgadniane są indywidualnie i dopasowane do Państwa potrzeb, możliwości i oczekiwań.


Przykładowy harmonogram: 7 sesji trwających od 1 do 3 godzin, dających łącznie 14 godzin szkolenia.

Szkolenie to może być również realizowane w formie indywidualnej - konsultacje 1 na 1, w formie np. 3-godzinnej sesji.
Zapytaj o szczegóły opiekuna szkolenia.


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejętności w życie
  10. Na Państwa życzenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkoleń w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Dołącz do nas! Bądź na bieżąco! Znajdź promocje! Odbieraj bezpłatne materiały! ►

Zapisz się! ►

 


Szkolenia on-line

Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.

Zapytaj opiekuna szkolenia o możliwości realizacji szkolenia w trybie on-line.

W zależności od specyfiki szkolenia oraz zakresu merytorycznego, w niektórych obszarach rekomendujemy realizację szkolenia wyłącznie w formie stacjonarnej.

Przy realizacji każdego projektu mamy na uwadze efektywność prowadzonych przez nas warsztatów oraz Państwa satysfakcję.

Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►

MODUŁ I. BUDOWANIE ZESPOŁU I PRACA ZESPOŁOWA

  • Ustalanie i definiowanie celów /smart; grow/ w hotelu i organizacji (sieci)
  • Podniesienie nastawienia zespołu na wspólną realizację celów
  • Umiejętności pracy zespołowej
  • Świadomość pozytywów pracy zespołowej
  • Integracja zespołu
  • Uczestnictwo w pracy zespołowej jako świadome działanie członków zespołu

MODUŁ II. METODY PRACY ZESPOŁOWEJ, ZESPOŁOWE ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW

  • Komunikacja w zespole w kontekście skutecznej informacji, zapobieganiu konfliktom, stymulacji współpracy, jako0ści obsługi gości w hotelu (np. informacje o potrzebach gości)
  • Zarządzanie konfliktem
  • Wzajemne relacje w zespole - ich rola w aspekcie realizacji zadań , szczególnie w zakresie obsługi gości i komunikacji z gośćmi 
  • Asertywność w pracy zespołowej, budowaniu zespołu
  • Zespół to emocje
  • Myślenie pytaniami    

      
MODUŁ III. ODPOWIEDZIALNOŚĆ I KONSEKWENCJE W PRACY, ZMIANA JAKO CZEŚĆ ROZWOJU FIRMY. BUDOWANIE POZYCJI HOTELU (ORGANIZACJI , SIECI) JAKO ŚWIADOME DZIAŁANIE ZESPOŁU

MODUŁ IV. JA JAKO PRACOWNIK - IDENTYFIKACJA Z FIRMĄ

  • Praca jako wartość
  • Zadowolenie z pracy
  • Firma to także ja

MODUŁ V. ZESPOŁOWE WYPRACOWANIE NIEZBĘDNYCH NARZĘDZI I PROPOZYCJI ZMIAN
 

Najczęściej stosowane metody: 

  • dyskusja facylitowana
  • praca w grupach
  • studia przypadku
  • odgrywanie scenek, nagrywanie
  • opracowywanie rozwiązań
  • mini wykład trenera