Cel szkolenia:

Celem szkolenia jest nabycie przez uczestników wiedzy i narzędzi sprzyjających pozyskaniu nowych Klientów ze szczególnym uwzględnieniem Klientów z dużym potencjałem. Poznane metody będą również pomocne przy rozszerzaniu współpracy z już posiadanymi Klientami


Korzyści dla uczestników:

W efekcie szkolenia poznasz:

  1. Metody segmentacji rynku i klasyfikacji Klientów
  2. Narzędzia służące analizie wstępnej i strategicznej wybranego Klienta
  3. Analizę typów Klientów wraz ze wskazówkami jakie narzędzia komunikacji sprzedażowej sprzyjają pozytywnej decyzji o nawiązaniu relacji biznesowej a jakie nasze, często nieświadome zachowania prowadzą wprost do odmowy ze strony Klienta.
  4. Informację o sobie pod kątem mocnych stron osobowości i obszarów do rozwoju.
  5. Elementy które warto wziąć pod uwagę opracowując plan ,,wejścia’’ do Klienta.



Adresaci szkolenia:

Na szkolenie zapraszamy osoby odpowiedzialne za pozyskiwanie i rozszerzanie współpracy z kluczowymi Klientami Firmy:

  • Przedstawicieli Handlowych
  • Sales Managerów
  • Key Account Managerów
  • Dyrektorów Sprzedaży

Szkolenie w trybie online?

Tak, istnieje możliwość organizacji szkolenia z pozyskiwania klientów oraz rozszerzania współpracy w systemie nauki zdalnej. 

► Szkolenie internetowe jest przeprowadzane na żywo.
► Zakres merytoryczny dostosowujemy indywidualnie do Państwa potrzeb.
► Dopytaj opiekuna szkolenia o możliwe rozwiązania.

 


Czas trwania szkolenia stacjonarnego:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 

Czas trwania szkolenia on-line:

Sugerowany minimalny czas szkolenia zamkniętego grupowego to łącznie 5-6 godzin w zależności od tematu szkolenia (z możliwością podziału na sesje). Finalna długość, ilość i częstotliwość sesji zostaną dopasowane do Państwa oczekiwań i możliwości.

Terminy sesji uzgadniane są indywidualnie i dopasowane do Państwa potrzeb, możliwości i oczekiwań.


Przykładowy harmonogram: 7 sesji trwających od 1 do 3 godzin, dających łącznie 14 godzin szkolenia.

Szkolenie to może być również realizowane w formie indywidualnej - konsultacje 1 na 1, w formie np. 3-godzinnej sesji.
Zapytaj o szczegóły opiekuna szkolenia.


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejętności w życie
  10. Na Państwa życzenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkoleń w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Dołącz do nas! Bądź na bieżąco! Znajdź promocje! Odbieraj bezpłatne materiały! ►

Zapisz się! ►

 


Szkolenia on-line

Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.

Zapytaj opiekuna szkolenia o możliwości realizacji szkolenia w trybie on-line.

W zależności od specyfiki szkolenia oraz zakresu merytorycznego, w niektórych obszarach rekomendujemy realizację szkolenia wyłącznie w formie stacjonarnej.

Przy realizacji każdego projektu mamy na uwadze efektywność prowadzonych przez nas warsztatów oraz Państwa satysfakcję.

Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►

MODUŁ I. WIEM JAKICH EFEKTÓW SIĘ ODE MNIE OCZEKUJE I JESTEM ZMOTYWOWANY DO PRACY

  1. Czego ode mnie oczekują? – Klienci i mój Przełożony
  2. Strefy wpływu uczestników szkolenia w odniesieniu do oczekiwań stron
  3. Korzyści z profesjonalnego podejścia do procesu sprzedaży

MODUŁ II. SEGMENTACJA RYNKU POTENCJALNYCH KLIENTÓW

  1. Ogólne kryteria segmentacji rynku
  2. Segmentacja rynku pod względem potencjału
  3. Analiza naszych doświadczeń i potrzeb w odniesieniu do potencjału Klientów
  4. Poziomy dotychczasowego zaangażowania Klientów

MODUŁ III. KLASYFIKACJA WYBRANYCH KLIENTÓW

  1. Macierz potencjalnych Klientów - poziom zaangażowania i potencjału
  2. Zasada Pareto
  3. Lejek Klientów

MODUŁ IV. WYBRANY KLIENT – ANALIZA WSTĘPNA

  1. Potencjalne zainteresowanie naszą ofertą
  2. Możliwości zakupowe Klienta
  3. Poziom naszego zaangażowania z uwzględnieniem informacji wynikających z ,,Klasyfikacji Klienta’’

MODUŁ V. WYBRANY KLIENT - ANALIZA STRATEGICZNA KLIENTA

  1. Struktura Klienta
  2. Funkcje w procesie zakupu
  3. Władza i wpływy
  4. Nastawienie do oferty/ firmy / sprzedawcy

MODUŁ VI. ANALIZA MOICH MOCNYCH STRON OSOBOWOŚCIOWYCH W PROCESIE POZYSKIWANIA NOWYCH PARTNERÓW BIZNESOWYCH

  1. Osobowościowy test autoanalizy
  2. ,,Przekonaj mnie’’ – gra sprzedażowa
  3. Indywidualna informacja zwrotna
  • Mocne strony – obszary na których Uczestnik warsztatu może budować
  • Pięty achillesowe - obszary do niwelowania negatywnego wpływu lub do dalszego rozwoju

MODUŁ VII. POTRAFIĘ NAWIĄZAĆ EFEKTYWNĄ RELACJĘ BIZNESOWĄ Z KAŻDYM, NAWET TRUDNYM KLIENTEM PRZEZ DOSTOSOWANIE SIĘ DO JEGO OSOBOWOŚCI

  1. Narzędziowa osobowość Klienta i uczestnika szkolenia
  2. Na co zwracać uwagę żeby rozpoznać osobowość Klienta?
  • Podczas spotkania bezpośredniego
  • Podczas rozmowy telefonicznej
  1. Narzędzia wywierania wpływu na Klientów o poszczególnych - osobowościach w procesie:
  • Zjednywania sobie Klienta podczas pierwszego kontaktu
  • Budowania relacji biznesowej
  • Przekonywania
  • Argumentowania
  • Motywowania do działania
  • Negocjowania
  • Zapobiegania konfliktom

MODUŁ VIII. WYBRANY KLIENT - PLAN ,,WEJŚCIA’’

  1. Strategia postępowania
  2. Taktyka
  3. Elementy w procesie nawiązywania kontaktu z pojedynczymi pracownikami i całymi firmami

MODUŁ IX. PODSUMOWANIE SZKOLENIA

  1. Syntetyczne podsumowanie treści szkolenia
  2. Wskazówki dotyczące implementacji nabytych umiejętności w praktyce
  3. Zadanie wdrożeniowe
  4. Ewaluacja szkolenia


Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia:
 

Wśród wielu form aktywności, na szkoleniu możemy wyróżnić:

  • Moderowane dyskusje
  • Ćwiczenia pojedyncze i w grupach
  • Studia przypadków
  • Dzielenie się najlepszymi praktykami
  • Scenki i grę szkoleniową