Cel szkolenia:

Celem szkolenia jest nabycie przez uczestników wiedzy i narzędzi sprzyjających pozyskaniu nowych Klientów ze szczególnym uwzględnieniem Klientów z dużym potencjałem. Poznane metody będą również pomocne przy rozszerzaniu współpracy z już posiadanymi Klientami

Korzyści dla uczestników:

W efekcie szkolenia poznasz:

  1. Metody segmentacji rynku i klasyfikacji Klientów

  2. Narzędzia służące analizie wstępnej i strategicznej wybranego Klienta

  3. Analizę typów Klientów wraz ze wskazówkami jakie narzędzia komunikacji sprzedażowej sprzyjają pozytywnej decyzji o nawiązaniu relacji biznesowej a jakie nasze, często nieświadome zachowania prowadzą wprost do odmowy ze strony Klienta.

  4. Informację o sobie pod kątem mocnych stron osobowości i obszarów do rozwoju.

  5. Elementy które warto wziąć pod uwagę opracowując plan ,,wejścia’’ do Klienta.

Adresaci szkolenia:

Na szkolenie zapraszamy osoby odpowiedzialne za pozyskiwanie i rozszerzanie współpracy z kluczowymi Klientami Firmy:

  • Przedstawicieli Handlowych

  • Sales Managerów

  • Key Account Managerów

  • Dyrektorów Sprzedaży

 


Czas trwania szkolenia:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejętności w życie
  10. Na Państwa życzenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkoleń w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

  1. Wiem jakich efektów się ode mnie oczekuje i jestem zmotywowany do pracy

  • Czego ode mnie oczekują? – Klienci i mój Przełożony

  • Strefy wpływu uczestników szkolenia w odniesieniu do oczekiwań stron

  • Korzyści z profesjonalnego podejścia do procesu sprzedaży

  1. Segmentacja rynku potencjalnych Klientów

  • Ogólne kryteria segmentacji rynku

  • Segmentacja rynku pod względem potencjału

  • Analiza naszych doświadczeń i potrzeb w odniesieniu do potencjału Klientów

  • Poziomy dotychczasowego zaangażowania Klientów

  1. Klasyfikacja wybranych klientów

  • Macierz potencjalnych Klientów - poziom zaangażowania i potencjału

  • Zasada Pareto

  • Lejek Klientów

  1. Wybrany Klient – Analiza wstępna

  • Potencjalne zainteresowanie naszą ofertą

  • Możliwości zakupowe Klienta

  • Poziom naszego zaangażowania z uwzględnieniem informacji wynikających z ,,Klasyfikacji Klienta’’

  1. Wybrany Klient - Analiza Strategiczna Klienta

  • Struktura Klienta

  • Funkcje w procesie zakupu

  • Władza i wpływy

  • Nastawienie do oferty/ firmy / sprzedawcy

  1. Analiza moich mocnych stron osobowościowych w procesie pozyskiwania nowych partnerów biznesowych

  • Osobowościowy test autoanalizy

  • ,,Przekonaj mnie’’ – gra sprzedażowa

  • Indywidualna informacja zwrotna

    • Mocne strony – obszary na których Uczestnik warsztatu może budować

    • Pięty achillesowe - obszary do niwelowania negatywnego wpływu lub do dalszego rozwoju

  1. Potrafię nawiązać efektywną relację biznesową z każdym, nawet trudnym Klientem przez dostosowanie się do jego osobowości.

  • Narzędziowa osobowość Klienta i uczestnika szkolenia

  • Na co zwracać uwagę żeby rozpoznać osobowość Klienta?

    • Podczas spotkania bezpośredniego

    • Podczas rozmowy telefonicznej

  • Narzędzia wywierania wpływu na Klientów o poszczególnych - osobowościach w procesie:

    • Zjednywania sobie Klienta podczas pierwszego kontaktu

    • Budowania relacji biznesowej

    • Przekonywania

    • Argumentowania

    • Motywowania do działania

    • Negocjowania

    • Zapobiegania konfliktom

  1. Wybrany Klient - Plan ,,wejścia’’

  • Strategia postępowania

  • Taktyka

  • Elementy w procesie nawiązywania kontaktu z pojedynczymi pracownikami i całymi firmami

  1. Podsumowanie szkolenia

  • Syntetyczne podsumowanie treści szkolenia

  • Wskazówki dotyczące implementacji nabytych umiejętności w praktyce

  • Zadanie wdrożeniowe

  • Ewaluacja szkolenia

Metody szkolenia:

Wśród wielu form aktywności, na szkoleniu możemy wyróżnić: moderowane dyskusje; ćwiczenia pojedyncze i w grupach; studia przypadków; dzielenie się najlepszymi praktykami i grę szkoleniową.