• Poprawa jakości planowania marketingowego 
  • Bardziej precyzyjne określenie grupy docelowej i dopasowanie do niej komunikacji
  • Poprawa wynikow sprzedażowych, dzięki zidentyfikowaniu przewag konkurencyjnych i wykorzystaniu ich w procesie sprzedaży
  • Poprawa skuteczności działan marketingowych i zwiększenie ich efektywności kosztowej

 

 


Czas trwania szkolenia:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dzieidzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowawdzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajeciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejetności w życie
  10. Na Państwa zyczenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkolen w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnych szkoleniach, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Wypełnij dane poniżej.

TRADE MARKETING – NOWE UJĘCIE

  • Definicje i funkcje
  • Nowoczesne ujęcie trade marketingu
  • Trade marketing jako narzędzie lub miejsce w strukturze organizacyjnej firmy 

BO NAJWAŻNIEJSZY JEST KLIENT

  • Jak określić cele zakupowe klienta?
  • Poziomy podejmowanych decyzji
  • Motywy zakupowe oraz co wpływa na decyzję konsumenta
  • Typologia klientów
  • Klient kupuje korzyści

OBSZARY I NARZĘDZIA TRADE MARKETINGU

  • Cele
  • Marketing, czyli nowoczesne połączenie sprzedaży i marketingu
  • Strategie produktowe
  • Strategie cenowe
  • Strategie promocji
  • Zasady tworzenia strategii sprzedażowych

STRATEGIA DYSTRYBUCJI

  • Kanały nowoczesne vs kanały tradycyjne – strategie wyboru skutecznego miejsca dotarcia do klienta
  • Kanał dystrybucji kanałem relacji

PROGRAMY LOJALNOŚCIOWE I MOTYWACYJNE

  • Rodzaje programów lojalnościowych i motywacyjnych?
  • Komponenty lojalności.
  • Co motywuje dystrybutorów?
  • Fazy budowania lojalności.
  • Zasady tworzenia programów incentive wspierających sprzedaż
  • Studium przypadków efektywnych i zakończonych sukcesem programów lojalnościowych i motywacyjnych.

MERCHANDISING

  • Rola merchandisingu
  • Narzędzia w merchandisingu

PROMOCJE W SIECI DYSTRYBUCJI

  • Zasady prowadzenia promocji w dystrybucji i ich korelacja ze wzrostem sprzedaży
  • mini wykład
  • burze mozgów
  • case study
  • praca na autorskich arkuszach