Czy kiedykolwiek patrzyłeś na proces podejmowania decyzji przez pryzmat poszczególnych etapów? Mogę się założyć, że w większości odpowiedź będzie brzmiała: NIE. A szkoda, bo podejmowanie decyzji to SZTUKA. Tak, jeśli świadomie zarządzamy tym procesem, rośnie zdecydowanie szansa, że decyzja będzie trafna. Albo inaczej, ryzyko porażki zdecydowanie mniejsze. Jak dołożymy do tego jeszcze znajomość swoich predyspozycji do podejmowania decyzji, to prawdopodobieństwo podjęcia dobrej decyzji wzrasta jeszcze bardziej.
Czy to szkolenie to recepta na osiągnięcie sukcesu? Nie wiem ? Ale jak się nie przekonasz i nie sprawdzisz tej wiedzy w prawdziwym biznesie, nigdy się nie dowiesz…

To szkolenie ma wyjątkową formułę. Oprócz części wykładowej, będziesz miał okazję sprawdzić swoje predyspozycje jako osoba decyzyjna (także lider), a przede wszystkim podzielę się z Tobą prawdziwymi sytuacjami biznesowymi, skutkami decyzji, które zostały podjęte. Będziesz mógł także sprawdzić się jako osoba decyzyjna i mając określone biznesowe informacje, zdecydować, jaką Ty podjąłbyś decyzję.




Dla kogo skierowane jest szkolenie?

  • Dla osób, które podejmują decyzje biznesowe w organizacji
  • Młodych menedżerów, którzy zaczynają zarządzać biznesem
  • Dla tych, którzy chcą przygotować się do roli menedżera
  • Dla wszystkich, którzy prowadzą swoje firmy, albo pracują w korporacjach i myślą o rozwijaniu swoich kompetencji

 

Korzyści dla uczestnika
Z tego szkolenia dowiesz się:

  1. Z jakimi problemami menedżer mierzy się każdego dnia? 
  2. Jaki jest główny cel przedsiębiorstwa, o którym czasami menedżerowie niższego szczebla zapominają?
  3. Co oznacza podejmowanie decyzji i co to jest stan decyzyjny?
  4. Plusy i minusy decyzji jednoosobowych vs grupowych
  5. Jakie są etapy podejmowania decyzji?
  6. Jakie predyspozycje powinien posiadać menedżer podejmujący decyzje w organizacji? 
  7. Jakie techniki kreatywne mogą pomóc w podjęciu decyzji?
  8. Poznasz konkretne sytuacje biznesowe oraz decyzje jakie zostały podjęte

Po szkoleniu uczestnik otrzyma materiały w formie prezentacji.


Szkolenie w trybie online?

Tak, istnieje możliwość organizacji szkolenia z rozpatrywania skarg i wniosków zgodnie z obowiązującymi przepisami w systemie nauki zdalnej. 

► Szkolenie internetowe jest przeprowadzane na żywo.
► Zakres merytoryczny dostosowujemy indywidualnie do Państwa potrzeb.
► Dopytaj opiekuna szkolenia o możliwe rozwiązania.


Czas trwania szkolenia stacjonarnego:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 

Czas trwania szkolenia on-line:

Sugerowany minimalny czas szkolenia zamkniętego grupowego to łącznie 5-6 godzin w zależności od tematu szkolenia (z możliwością podziału na sesje). Finalna długość, ilość i częstotliwość sesji zostaną dopasowane do Państwa oczekiwań i możliwości.

Terminy sesji uzgadniane są indywidualnie i dopasowane do Państwa potrzeb, możliwości i oczekiwań.


Przykładowy harmonogram: 7 sesji trwających od 1 do 3 godzin, dających łącznie 14 godzin szkolenia.

Szkolenie to może być również realizowane w formie indywidualnej - konsultacje 1 na 1, w formie np. 3-godzinnej sesji.
Zapytaj o szczegóły opiekuna szkolenia.


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejętności w życie
  10. Na Państwa życzenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkoleń w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Dołącz do nas! Bądź na bieżąco! Znajdź promocje! Odbieraj bezpłatne materiały! ►

Zapisz się! ►

 


Szkolenia on-line

Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.

Zapytaj opiekuna szkolenia o możliwości realizacji szkolenia w trybie on-line.

W zależności od specyfiki szkolenia oraz zakresu merytorycznego, w niektórych obszarach rekomendujemy realizację szkolenia wyłącznie w formie stacjonarnej.

Przy realizacji każdego projektu mamy na uwadze efektywność prowadzonych przez nas warsztatów oraz Państwa satysfakcję.

Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►

MODUŁ I.  PODEJMOWANIE DECYZJI - PRZYGOTOWANIE

  1. Z jakimi problemami menedżer mierzy się każdego dnia? 
  2. Jaki jest główny cel przedsiębiorstwa, o którym czasami menedżerowie niższego szczebla zapominają?
  3. Co oznacza podejmowanie decyzji i co to jest stan decyzyjny?
  4. Plusy i minusy decyzji jednoosobowych vs grupowych

MODUŁ II. ETAPY PODEJMOWANIA DECYZJI

  1. Zdefiniowanie problemu
  2. Określenie celu
  3. Zbadanie wariantów decyzji
  4. Przewidywanie i analiza konsekwencji działań
  5. Wybór wariantu optymalnego

MODUŁ III. PREDYSPOZYCJE DO PODEJMOWANIA DECYZJI 

  1. Dobór osób do zespołu decyzyjnego - kwestionariusz ról zespołowych, syndrom Apollo
  2. Odporność na stres 
  3. Predyspozycje do podejmowania decyzji - test
  4. Jakim jesteś typem lidera - test
  5. Strategiczne myślenie
  6. Skuteczne motywowanie

MODUŁ IV. WYKORZYSTANIE TECHNIK KREATYWNYCH W PODEJMOWANIU DECYZJI

  1. 6 kapeluszy Edwarda De Bono
  2. 5Xdlaczego

MODUŁ VI. PRAKTYKA - WYBRANE PRZYKŁADY BIZNESOWE

  1. Strategie lidera - przykłady
  2. Strategie walki head to head - przykłady
  3. Strategie challengera - przykłady
  4. Wprowadzenie na rynek nowych produktów - przykłady
  5. Rozszerzanie marki - przykłady
  6. Decyzje menedżera w czasach wyjątkowych - przykłady