Szkolenie stacjonarne i online z handlu samochodami - dla kogo jest dedykowane?

Warsztaty dedykowane są handlowcom i doradcom Klienta w salonach i serwisach samochodowych, którzy odpowiadają za sprzedaż samochodów, akcesoriów i części samochodowych.

Cel szkolenia ze skutecznej sprzedaży w branży motoryzacyjnej

Zwiększenie efektywności sprzedaży samochodów dzięki nabyciu umiejętności i poszerzeniu kompetencji
w zakresach:
1. Budowania trwałych relacji z Klientem salonu samochodowego, właściwej diagnozy potrzeb, oczekiwań i możliwości Klienta oraz odpowiedniego pod tym kątem przedstawiania produktu.
2. Budowania wiarygodności i wzmocnienie przekazu dzięki spójności mowy werbalnej z mową ciała. Umiejętności wykorzystania skutecznych technik związanych z mową niewerbalną podczas sprzedaży samochodu.
3. Stosowania etycznych i skutecznych technik sprzedaży pojazdów, także z wykorzystaniem technik
    wywierania wpływu.
4. Stosowania przemyślanej komunikacji z wykorzystaniem starannie dobranych słów i zwrotów.

 

Korzyści dla uczestników szkolenia z branży motoryzacyjnej

Uczestnicy warsztatów dla handlowców w salonach samochodowych zdobędą kompleksową wiedzę niezbędną do prowadzenia skutecznej sprzedaży pojazdów i budowy trwałych relacji z Klientami w najważniejszych zakresach:
1. Uczestnik szkolenia motoryzacyjnego zrozumie jak ważna jest jego mowa ciała, w jaki sposób wpływa na obiór informacji i jak bardzo pomaga budować wiarygodność sprzedawcy samochodów.
2. Uczestnik doświadczy skuteczności budowania trwałych relacji z Klientami warsztatu samochodowego.
3. Uczestnik szkolenia z handlu pojazdami pozna możliwości i różnorodność technik w komunikacji interpersonalnej z Klientem salonu motoryzacyjnego. Nauczy się skutecznego ich wykorzystania, w tym także technik wywierania wpływu.
4. Uczestnik uświadomi sobie osobiste predyspozycje, mocne strony i zakresy niezbędne do poprawy, aby nieustannie podnosić skuteczność sprzedaży i efektywność własnych działań w branży motoryzacyjnej.


Szkolenie w trybie online?

Tak, istnieje możliwość organizacji szkolenia ze skutecznej sprzedaży w branży motoryzacyjnej w systemie nauki zdalnej. 

► Szkolenie internetowe jest przeprowadzane na żywo.
► Zakres merytoryczny dostosowujemy indywidualnie do Państwa potrzeb.
► Dopytaj opiekuna szkolenia o możliwe rozwiązania.


Czas trwania szkolenia stacjonarnego:

Szczegółowy harmonogram do ustalenia: 1 dzień (1 x 8 godzin) lub 2 dni (2 x 8 godzin).

Dostosujemy czas trwania szkolenia do Państwa oczekiwań.

 

Czas trwania szkolenia on-line:

Sugerowany minimalny czas szkolenia zamkniętego grupowego to łącznie 5-6 godzin w zależności od tematu szkolenia (z możliwością podziału na sesje). Finalna długość, ilość i częstotliwość sesji zostaną dopasowane do Państwa oczekiwań i możliwości.

Terminy sesji uzgadniane są indywidualnie i dopasowane do Państwa potrzeb, możliwości i oczekiwań.


Przykładowy harmonogram: 7 sesji trwających od 1 do 3 godzin, dających łącznie 14 godzin szkolenia.

Szkolenie to może być również realizowane w formie indywidualnej - konsultacje 1 na 1, w formie np. 3-godzinnej sesji.
Zapytaj o szczegóły opiekuna szkolenia.


Dodatkowe informacje o szkoleniach zamkniętych AVENHANSEN

Co robimy, aby szkolenie spełniło Państwa oczekiwania:

  1. Wsłuchujemy się w Państwa potrzeby
  2. Doradzamy najlepsze rozwiązania
  3. Wspólnie z Państwem opracowujemy najlepszą taktykę przeprowadzenia szkolenia
  4. Dobieramy najlepszego Trenera (spośród około 80 świetnych fachowców w swoich dziedzinach / praktyków) do realizacji wyznaczonych celów
  5. Opracowujemy zakres merytoryczny i ćwiczenia do przeprowadzenia bardzo dobrego szkolenia
  6. Przygotowujemy świetne materiały szkoleniowe
  7. Na Państwa życzenie pomagamy w znalezieniu i wynajęciu sali szkoleniowej, hotelu, kateringu, przejazdu, atrakcji okołoszkoleniowych, ...
  8. Realizujemy bardzo dobre szkolenie
  9. Służymy pomocą we wdrażaniu poznanej wiedzy i umiejętności w życie
  10. Na Państwa życzenie przeprowadzamy badania efektywności szkolenia i opracowujemy system dalszych szkoleń w celu osiągnięcia maksymalizacji efektów
  11. Jesteśmy do Państwa dyspozycji

Newsletter

Jeżeli zainteresowało Cię to szkolenie i chciałbyś otrzymywać powiadomienia o zbliżających się terminach tego lub podobnego szkolenia, zapisz się do naszego biuletynu, a otrzymasz od nas szczegółowe informacje.

Dołącz do nas! Bądź na bieżąco! Znajdź promocje! Odbieraj bezpłatne materiały! ►

Zapisz się! ►

 


Szkolenia on-line

Szkolenia "na żywo" z naszymi Trenerami. Interaktywne i w pełnej, dwustronnej komunikacji.

Zapytaj opiekuna szkolenia o możliwości realizacji szkolenia w trybie on-line.

W zależności od specyfiki szkolenia oraz zakresu merytorycznego, w niektórych obszarach rekomendujemy realizację szkolenia wyłącznie w formie stacjonarnej.

Przy realizacji każdego projektu mamy na uwadze efektywność prowadzonych przez nas warsztatów oraz Państwa satysfakcję.

Zobacz naszą ofertę szkoleń on-line, które są alternatywą dla tradycyjnych szkoleń stacjonarnych ►

Szkolenie ze skutecznego handlu w branży motoryzacyjnej - program

Szkolenie doskonalące umiejętności skutecznej sprzedaży w branży motoryzacyjnej to dwudniowe warsztaty. W ich trakcie uczestnicy poznają techniki skutecznego handlu samochodami oraz najczęściej popełniane błędy w tej branży. 

 

DZIEŃ 1 


MODUŁ I. POWITANIE UCZESTNIKÓW WARSZTATÓW ZE SPRZEDAŻY SAMOCHODÓW

MODUŁ II. IDEALNY HANDLOWIEC TO… CECHY DOBREGO SPRZEDAWCY W BRANŻY MOTORYZACYJNEJ

MODUŁ III. ANIOŁOWIE BIZNESU

a) „Zaprezentuję Państwu…” – warsztaty z wykorzystaniem kamery video
b) Dokładna analiza wystąpień Uczestników pod kątem spójności mowy werbalnej z mową ciała.
    Zasady wzmacniania komunikatu, budowanie wiarygodności dzięki właściwej mowie
    niewerbalnej

MODUŁ IV. POTRZEBA, CECHA A KORZYŚĆ

a) „Opowiedziałem mu o samochodzie wszystko co można a i tak go nie kupił” – czyli jak
      rozpoznać, czego tak naprawdę potrzebuje Klient salonu samochodowego
b) „Ten samochód ma 140 KM i 530 litrów pojemności bagażnika…” – dlaczego to nie są
     komunikaty, które „kupuje” Klient podczas wybierania samochodu
c) „… i dzięki temu w każdej sytuacji będzie mógł Pan być spokojny o bezpieczeństwo swojej
    rodziny…” – o tym dlaczego należy rozmawiać o korzyściach Klienta z zakupu pojazdu.

MODUŁ V. SŁOWA-KLUCZE I SŁOWA-WYTRYCHY. ROLA I ZNACZENIE KOMUNIKACJI WERBALNEJ
W RELACJACH Z KLIENTEM SERWISU SAMOCHODOWEGO

a) „Dlaczego nie interesuje Pana nasz najnowszy model…” – i dlaczego jest to fatalne pytanie
    do Klienta w salonie motoryzacyjnym, czyli analiza i przykłady zastosowań odpowiednich słów i zwrotów sprzedażowych
b) „O których elementach chce Pan porozmawiać na początku…” - analiza, przykłady i warsztaty
    zastosowań odpowiednich presupozycji w procesie sprzedaży samochodu

MODUŁ VI. ASERTYWNOŚĆ W HANDLU SAMOCHODAMI

a) „Dlaczego on się na mnie obraził…” – jak mówić Klientowi rzeczy, których nie chce usłyszeć,
     zachowując postawę asertywną i dobre relacje z Klientem
b) Test diagnozujący stopień asertywności uczestników szkolenia motoryzacyjnego

MODUŁ VII. Podstawy komunikacji mailowej w sprzedaży samochodów – jak tworzyć maile, by nie zrażać do siebie Klienta.

 

DZIEŃ 2

MODUŁ VIII. 4 ZASADY SPRZEDAŻY I BUDOWANIA DOBRYCH RELACJI Z KLIENTAMI W BRANŻY MOTORYZACYJNEJ

a) „Ale on mnie denerwuje…” – jak oddzielić emocje i ludzi od faktycznych problemów
b) „Nie mogę się z nim dogadać…” – o ważności i przewadze dążenia do celu nad upieraniem się
    przy swoich stanowiskach w sprzedaży
c) „Już wiem kiedy będzie zadowolony…” – jak tworzyć możliwości dające korzyści obu stronom z zakupu samochodu
d) „Spójrzmy na wyniki badań…” – odwoływanie się do obiektywnych kryteriów jako skuteczne
     narzędzie sprzedażowe

MODUŁ IX. „WI(E)DZIEĆ WIĘCEJ” CZYLI ROLA I ZNACZENIE KOMUNIKACJI NIEWERBALNEJ
WRELACJACH Z KLIENTEM SALONU SAMOCHODOWEGO – ANALIZA PRZYKŁADÓW NA PODSTAWIE MATERIAŁÓW FILMOWYCH

MODUŁ X. TECHNIKI WYWIERANIA WPŁYWU W PROCESACH SPRZEDAŻY W BRANŻY MOTORYZACYJNEJ

MODUŁ XI. ROZMOWA Z KLIENTEM PRZY SAMOCHODZIE

a) Odegranie scen z Klientem przy samochodzie, warsztat z wykorzystaniem kamery video
b) Dokładna analiza scen sprzedażowych w serwisie samochodowym

MODUŁ XII. PODSUMOWANIE WARSZTATÓW Z TECHNIK SPRZEDAŻY W BRANŻY MOTORYZACYJNEJ

Jakie metody stosujemy podczas szkolenia dla skutecznych handlowców samochodami? 

Szkolenie z umiejętności sprzedaży samochodów oparte jest o autorski projekt prowadzenia warsztatów, które cechują się dużą intensywnością, interaktywnym charakterem. Motywuje do nieustannej pracy nad zbudowaniem długotrwałej inspiracji do wykorzystywania w życiu zawodowym poznanych na szkoleniu zasad i technik. Zajęcia realizowane są zgodnie z zasadą 80% czasu dla ćwiczeń i doświadczeń, 20% czasu dla teorii.

Podczas warsztatów z technik sprzedaży w branży motoryzacyjnej dominują:

  • dyskusje i burze mózgów wywoływane licznymi przykładami, w tym wieloma studiami przypadkówz doświadczenia zawodowego trenera prowadzącego warsztaty z handlu samochodami
  • ćwiczenia i symulacje doskonalące umiejętności sprzedażowe w branży motoryzacyjnej, w tym zajęcia z wykorzystaniem  kamery video
  • testy i zadania pozwalające na zdiagnozowanie osobistych mocnych i słabszych stron, jako sprzedawcy samochodów.